Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Operator Call Center

Companie Verificata

Adaugat: 6 zile în urmă

Aplica pe

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Provident Financial Romania
Functia Jobului:
Servicii pentru clienti & suport
Industrie:
IT si telecomunicatii
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Fara experienta
Vechime:
Fara experienta/Mai putin de 1 an
Descriere:

Scopul postului
Scopul rolului este de a crea și menține o legătură strânsă cu clienții noștri în cadrul unei ︂︁︂​︁︄︆​︁︀︃​︁︇︈discuții empatice, orientată către nevoia clientului în așa fel încât să identificăm împreună soluția potrivită acestuia.

Descrierea rolului
La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac.
Dacă alegi să devii ,,providentist”, vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali – îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale.
Noi suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe colegii noștri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm persoane talentate şi cu abilităţi extraordinare ca tine.


Iată ce vei face:

  • Vei contacta sau vei fi contactat telefonic de către clienți sau prospecti, în vederea promovării produselor noastre în funcție de nevoile acestora comform cerințelor stabilite pentru fiecare tip de serviciu.
  • Acorda suport potențialilor clienți pe parcursul procesului de creditare digitală (pentru aplicările on-line) atât în campanii de outbound (apeluri inițiate) cât și inbound (apeluri recepționate)
  • Acționează în cazul aplicărilor on-line a potențialilor clienți în vederea atingerii obiectivelor de vânzare în concordanță cu procedurile și regulile departamentului și a obiectivelor companiei
  • Tratează solicitările și reclamațiile clienților/terțelor părți recepționate pe toate canalele de comunicare: corespondență scrisă sau electronică, apeluri telefonice conform procedurilor în vigoare și înregistrează cu exactitate în aplicațiile specifice informațiile furnizate de către clienți/prospecti/terțe părți
  • Furnizezi clienților informații esențiale, clare și corecte despre produsele companiei și promovează o imagine pozitivă a acesteia.
  • Vei comunica politicos, cu empatie și vei trata cu respect persoanele cu care discuți.
  • Iți însuşesti şi respecți procedurile de lucru specifice.
  • Participi la cursuri de specialitate şi instruire organizate în vederea îndeplinirii în mod eficient a sarcinilor de serviciu.



Iată beneficiile pe care le vei avea

  • Un abonament medical la una dintre clinicile colaboratoare, Regina Maria sau Medicover;
  • Card de tichete de masă, cu o valoare de 30 lei per tichet;
  • Posibilitatea de a lucra într-un sistem hybrid;
  • 21 de zile de concediu, la care se adaugă 4 zile suplimentare de wellbeing;
  • Zile libere pentru senioritatea în companie;
  • Jumătate de zi liberă acordată cu ocazia zilei tale de naștere ;
  • Beneficii financiare acordate pentru evenimente deosebite;
  • Bookster;
  • Reduceri la diverși parteneri (Orange, Samsung, clinici stomatologice, instituții bancare)
  • Un birou modern și prietenos, aflat în centrul orașului, la câțiva pași de Parcul Tineretulu



Te vei bucura și de programe de dezvoltare personală și profesională:

  • Program de induction: 3 luni de învățare pe rol, traininguri aplicate și Buddy alocat pentru o integrare facilă pe rol;
  • Program de mentoring: sesiuni de dezvoltare cu profesioniști relevanți în diverse domenii de Expertiză;
  • Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare;
  • Traininguri și oportunități de dezvoltare: cursuri pe teme variate prin Academia Provident, traininguri tehnice, programe de creștere și promovare a talentelor.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Operator Call Center
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.