Operator facturare
Adaugat: 2 zile în urmă
SIBIS CONCEPT COMPANY SRL
Operator facturare
Adaugat: 2 zile în urmă
SIBIS CONCEPT COMPANY SRL
Candidatul ideal
Experienta si abilitati:
- Experienta relevanta intr-un post similar, inclusiv in utilizarea de programe specifice de facturare si evidenta de gestiune
- Cunostintele de utilizare ale softului Senior ERP reprezinta avantaj
- Abilitati excelente de comunicare si relationare;
- Abilitati de gestionare a timpului, pentru a putea oferi asistenta clientilor intr-un mod oportun si pentru a respecta termenele limita;
- Gandire analitica si abilitati de rezolvare a problemelor care pot fi aplicate la procesele de afaceri cu o atitudine de tip "can-do";
- Cunostinte de matematica si de finante pentru gestionarea preturilor, discounturilor si a stocurilor, reprezinta avantaj;
- Cunostinte operare PC, Microsoft Office.
Descrierea jobului
Ce iti oferim?
- Salariu fix;
- Bonuri de masa;
- Bonus in functie de performantele tale;
- Abonament medical la o clinica privata;
- Programe structurate de training in sala si on the job;
- Contract de munca pe perioada nedeterminata.
Competente si abilitati necesare:
- Cunoasterea detaliata a diferitelor tipuri de produse din tutun, cum ar fi tigari, trabucuri, tutun de pipa, vape-uri, arome, caracteristici si specificatii;
- Abilitatea de a comunica clar si eficient cu clientii si cu colegii de departamente;
- Abilitatea de a identifica si solutiona problemele legate de produsele din tutun, in special in ceea ce priveste defectele sau erorile de facturare si livrare;
- Capacitatea de a face fata situatiilor stresante cu calm si profesionalism;
- Respectarea politicilor prin asigurarea ca toate interactiunile si vanzarile de produse din tutun respecta politicile si standardele companiei, inclusiv reglementarile legale.
Responsabilitati:
- Intocmeste si emite facturile de marfa pe baza fisei de cantar
- Intocmeste si emite avizele de insotire a marfii;
- Verifica facturile de marfa sa fe corect intocmite;
- Inregistreaza facturile de cumparare si bonurile de transfer intre depozite in sistemul de gestiune al stocurilor – Senior ERP ;
- Emite facturi de corectie;
Educatie si experienta:
- Studii medii/ superioare: diploma de licenta in comunicare si/ sau marketing, constituie un avantaj;
- Minim 1 an de experienta profesionala, constituie avantaj experienta in cadrul unui departament de servicii pentru clienti.
Conditii de lucru specifice de birou.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.