Operator Helpdesk
Adaugat: 5 zile în urmă
EXORIGO - UPOS SRL
Operator Helpdesk
Adaugat: 5 zile în urmă
EXORIGO - UPOS SRL
Candidatul ideal
Experienta de minim 1 an intr-o pozitie similara sau in sistem de tip call center
Studii medii/superioare de preferinta in domeniul IT
Cunostinte generale de sisteme de operare(Windows) si Microsoft Office
Cunostinte medii despre retele de date
Excelente abilitati de comunicare orala si scrisa
Limba Engleza nivel mediu
Organizat, flexibil, atent la detalii
Persoana entuziasta obisnuita sa lucreze cu termene limita si SLA-uri.
Descrierea jobului
Noul nostru coleg/colega esta o persoana dinamica si entuziasta.Candidatul ideal are excelente abilitati de comunicare, multitasking si capacitatea de a lucra individual sau in echipa.
Preia solicitariile de asistenta de la clienti(telefonic si/sau email) si le inregistreaza in aplicatiile interne
Clasifica, prioritizeaza si dispecerizeaza solicitarile
Asigura support telefonic si remote pentru solicitarile de nivel 1
Rezolva solicitarile asignate in limita acceselor oferite și transfera restul catre echipa de implementare;
Asigura suport tehnic remote la interventii on site, implementare si update-uri;
Colaboreaza cu echipa pentru identificarea corecta a cauzei unei probleme;
Mentine contactul cu clientul și intervine punctual la solicitarea colegilor din echipa;
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.