Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
K

Operator introducere date

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
KreativeHR Services
Functia Jobului:
Controlul calitatii & asigurarea calitatii
Industrie:
Productie si depozitare
Salariu:
Media neta estimata pe baza celor 708 salarii introduse in Salario: 3.000 LEI/Luna
Locatie & Tipul Jobului:
Chitila | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
3 ani
Descriere:

Scurta descriere a companiei


Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.


Cerinte


Coordonăm un proces de recrutare pentru rolul de Operator introducere date pentru unul dintre clienții noștri, o companie internationala, specializată în distribuția și comercializarea produselor alimentare și nealimentare.

Noul coleg va asigura gestionarea eficientă a comenzilor clienților și de a întocmi facturile aferente acestora. Acesta va asigura comunicarea eficientă cu clienții, va coordona procesul de preluare a comenzilor, precum și corectitudinea și rapiditatea în facturare.



Candidatul Ideal :



Sa aiba studii medii sau superioare.



Experiență practică în utilizarea unui program de gestiune;



Cunoștințe de operare PC (MS Office, în special Excel)



Constituie avanyaj cunoașterea programului SAP /WMS, dar nu obligatoriu;



Atenție la detalii și capacitate de organizare.



Abilități de comunicare și relaționare cu clienții.


Responsabilitati


Responsabilitati principale:



Preluarea și înregistrarea comenzilor primite prin telefon sau email



Verificarea și confirmarea detaliilor comenzilor.



Crearea și transmiterea facturilor conform comenzilor primite.



Verificarea corectitudinii informațiilor de pe facturi (nume client, produse, prețuri, cantități, taxe, etc.).



Transmiterea facturilor către clienți în format fizic sau electronic.



Rezolvarea solicitărilor legate de comenzi și facturi.



Monitorizarea și actualizarea statusului comenzilor în sistem.



Întocmirea rapoartelor periodice cu privire la comenzile procesate și facturile emise.


Alte informatii


Ce pachet de beneficii iti oferim?





- Contract de munca pe perioada nedeterminata;

- Salariu motivant + bonusuri de perfomanta

- Tichete de masa



-Transport asigurat pana la depozit Rudeni

-Posibilitatea creșterii și dezvoltarii în cadrul companiei

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Operator introducere date
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.