Operator Tura Tv
Adaugat: Ieri
Adisam Telecom Sa
Operator Tura Tv
Adaugat: Ieri
Adisam Telecom Sa
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Angajam operator tura TV, care sa asigure suportul tehnic pentru o platforma IPTV.
Candidatul Ideal
- experienta anterioara in servicii de suport tehnic (poate constitui un avantaj);
- persoana organizata, abilitati de comunicare, initiativa;
- abilitati de a identifica usor deranjamentele si de a aplica procedurile standard de interventie;
- atitudine pozitiva, pro-activa, orientata catre client si rezolvarea concreta a solicitarilor;
- sa demonstreze interes fata de clienti si sa fie orientat spre rezultate concrete;
- capacitati reale de analiza si atentie acordata detaliilor;
- cunostinte bune de limba engleza;
- cunostinte bune de operare PC(MS Office) si Internet;
- disponibilitate de lucru in conditii de stres;
- disponibilitate program de lucru in ture (12 cu 24).
Descrierea jobului
- ofera suport tehnic pentru o platforma IPTV;
- monitorizeaza buna functionare a echipamentelor;
- inregistreaza in registrul de insemnari zilnice evenimentele aparute;
- informeaza superiorul ierarhic si celelalte departamente implicate despre evenimentele aparute.
RESPONSABILITATI:
- preia apelurile telefonice si ofera suport tehnic clientilor;
- monitorizeaza serviciile oferite clientilor;
- executa procedurile standard in caz de deranjamente;
- informeaza superiorul ierarhic si celelate departamente implicate despre problemele aparute;
- monitorizeaza functionarea echipamentelor si informeaza echipele de interventie in caz de deranjamente;
- completeaza rapoarte specifice de tura;
- raspunde prompt oricaror cereri sau intrebari ale clientilor (interni externi) cu privire la diferite aspecte ale serviciilor produselor companiei, oferind informatii corecte, complete si intr-o maniera profesionista;
- identifica problemele clientilor si acorda intregul sprijin pentru solutionarea acestora;
- respecta normele si regulile interne privind activitatea de suport tehnic, precum si parametrii de calitate ai serviciilor;
- se informeaza, sesizeaza si propune modalitati de imbunatatire a produselor si serviciilor companiei;
- raspunde, impreuna cu celelalte compartimente implicate, de nivelul de satisfactie al clientului si propune modalitati de imbunatatire.
OFERTA (bonusuri, beneficii):
- dezvoltarea unei cariere in domeniul Telecom;
- salariu fix + bonus;
- training de inceput;
- colectiv tanar;
- locatie centrala
Romjob_********2
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.