Primăria Călărași - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Primăria Călărași - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Primaria Comunei Calarasi Expira in 2025-03-28
Locatie
Botosani
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt
Primaria comunei Calarasi, judetul Botosani cu sediul in sat Calarasi, com. Calarasi, Str. Principala nr.12, jud. Botosani, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022, dupa cum urmeaza:
Denumirea postului: Sef serviciu voluntar pentru situatii de urgenta
Numarul posturilor: 1 post vacant
Nivelul postului: de executie
Compartiment: Serviciul voluntar pentru situatii de urgenta
Durata timpului de lucru: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana
Perioada: nedeterminata
Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice si art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h);
i) are capacitate deplina de exercitiu.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului, sunt:
- Studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;
- Vechimea in specialitatea studiilor: nu este cazul;
- Certificat de absolvire pentru ocupatia Sef Serviciu Voluntar pentru Situatii de Urgenta(cursul sa fie absolvit intr-un centru de formare autorizat de Autoritatea Nationala pentru Calificari);
- Avizul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta "Nicolae Iorga" al Judetului Botosani, conform modelului prevazut in Anexa nr. 6 din Ordinul nr. 75/2019 pentru aprobarea criteriilor de performanta privind constituirea, incadrarea si dotarea serviciilor voluntare si a serviciilor private pentru situatii de urgenta;
- Permis de conducere, categoriile B,
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor depune un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 la Regulamentul - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Calendarul de desfasurare a concursului ce va fi organizat la sediul institutiei:
Nr. crt. Activitate Data, ora
1. Publicarea anuntului: 17.03.2025;
2. Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Primaria Comunei Calarasi, comuna Calarasi, Strada Principala nr. 15, judetul Botosani, pana la data de: 28.03.2025, pana la ora 12.00;
3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs: 31.03.2025, pana la ora 14.00;
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor: 01.04.2025, pana la ora 14.00;
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor: 02.04.2025, pana la ora 14.00;
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor: 03.04.2025, pana la ora 11.00;
7. Sustinerea probei scrise: 07.04.2025, ora 10,00;
8. Afisarea rezultatului probei scrise: 08.04.2025, pana la ora 10,00;
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise: 09.04.2025, ora 14.00;
10.Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor privind rezultatele probei scrise: 10.04.2025, pana la ora 14.00;
11. Sustinerea interviului: 11.04.2025, ora 10.00;
12. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului:14.04.2025, pana la ora 10.00;
13. Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului: 15.04.2025, pana la ora 14.00;
14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor privind rezultatul interviului: 16.04.2025, pana la ora 14.00;
15. Afisarea rezultatului final al concursului: 17.04.2025, pana la ora 14.00;
Bibliografia la concursul organizat in vederea ocuparii postului vacant de Sef serviciu voluntar pentru situatii de urgenta
1. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare: - PARTEA a III - a - Administratia publica locala, TITLUL V - Autoritatile administratiei publice locale, CAPITOLUL III - Consiliul local, SECTIUNEA a 3 - a - Mandatul, rolul si atributiile consiliului local, CAPITOLUL IV - Primarul, SECTIUNEA a 2 - a - Rolul si atributiile primarului. - PARTEA a VI - a - Statutul functionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractual din administratia publica si evidenta personalului platit din fonduri publice, TITLUL III - Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice, CAPITOLUL V - Managementul personalului contractual din administratia publica si gestiunea raporturilor juridice;
2. Constitutia Romaniei, Titlul II, Capitolul II - Drepturile si libertatile fundamentale;
3. Legea nr. 481/2004, privind protectia civila, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Ordinul M.A.I. nr. 51/2024 pentru aprobarea Criteriilor de performanta privind constituirea, incadrarea si dotarea serviciilor voluntare si a serviciilor private pentru situatii de urgenta
5. Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Ordinul Ministerului Afacerilor Interne nr. 160 / 2007, pentru aprobarea Regulamentului de planificare, organizare, desfasurare si finalizare a activitatii de prevenire a situatiilor de urgenta prestate de serviciile voluntare si private pentru situatii de urgenta;
7. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 21 / 2004 privind Sistemul National de Management al Situatiilor de Urgenta, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Hotararea Guvernului nr. 1579/2005 pentru aprobarea Statutului personalului voluntar din serviciile de urgenta voluntare, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Ordinul comun al Ministerului Mediului si Padurilor si Ministerului Afacerilor Interne nr. 459/78/2019 pentru aprobarea Regulamentului privind gestionarea situatiilor de urgenta generate de fenomene meteorologice periculoase avand ca efect producerea de inundatii, seceta hidrologica, precum si incidente/accidente la constructii hidrotehnice, poluari accidentale pe cursurile de apa si poluari marine in zona costiera;
10. Ordinul Ministerului Afacerilor Interne nr. 712 / 2005 pentru aprobarea Dispozitiilor generale privind instruirea salariatilor in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor si instruirea in domeniul protectiei civile;
11. Hotararea Guvernului nr. 1.491 din 9 septembrie 2004 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind structura organizatorica, atributiile, functionarea si dotarea comitetelor si centrelor operative pentru situatii de urgenta;
12. Ordinul Ministerului Afacerilor Interne nr. 236 din 2 octombrie 2012 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si desfasurarea concursurilor profesionale ale serviciilor voluntare si private pentru situatii de urgenta;
13. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.
Tematica: bibliografia va fi studiata integral
Candidatii vor studia legislatia actualizata la zi, in raport cu modificarile intervenite pana la data sustinerii concursului.
Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul institutiei, de pe website: https://primariacalarasibt.ro/, persoana de contact: Timofticiuc Petronela - secretar general UAT , avand numarul de telefon 0231 548 902.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.