Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
K

Procurement Specialist

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplica pe
Companie:
KRUK ROMÂNIA SRL
Functia Jobului:
Contabilitate, audit & finante
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
3 ani
Descriere:

Candidatul ideal

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate cu diploma de licenta in Administrarea Afacerilor/ Economie sau un domeniu relevant pozitiei;
  • Minim 3-5 ani experienta intr-un rol de achizitii, preferabil intr-un mediu multinational;
  • Abilitati puternice de negociere, cu un istoric dovedit in gestionarea eficienta a furnizorilor;
  • Capacitati excelente de analiza, problem solving si luarea deciziilor;
  • Abilitati de utilizare a software-urilor de achizitii si a sistemelor ERP;
  • Abilitati de organizare si management de proiect;
  • Abilitati eficiente de comunicare si relationare interpersonala;
  • Capacitatea de a lucra in colaborare cu diferite departamente;

Descrierea jobului

Responsabilitati:

  • Dezvolta si implementeaza strategii de achizitii in vederea optimizarii procesului de achizitie;
  • Defineste si implementeaza un flux de lucru end-to-end pentru activitatile de achizitii, optimizand fluxul de la cerere la indeplinire;
  • Efectueaza cercetari de piata si analize despre furnizori pentru a asigura selectia competitiva a furnizorilor si este tot timpul informat cu privire la conditiile de piata si progresele tehnologice care pot influenta compania;
  • Negociaza contractele cu furnizorii pentru a asigura termeni avantajosi si pentru a construi parteneriate strategice care ofera beneficii pe termen lung companiei;
  • Monitorizeaza si evalueaza continuu performanta furnizorilor in raport cu acordurile contractuale si asteptarile companiei;
  • Construieste si mentine relatii de lunga durata cu furnizorii pentru a asigura calitatea si continuitatea aprovizionarii;
  • Coordoneaza si gestioneaza proiectele de achizitii, de la etapele initiale de planificare pana la executia finala, asigurandu-se ca proiectele respecta termenele, bugetele si standardele de calitate;
  • Actioneaza ca punct de legatura intre echipele interne si furnizorii externi pentru a facilita comunicarea clara si rezolvarea rapida a oricaror situatii care apar.
  • Stabileste indicatori de performanta (KPI) pentru a masura eficacitatea functiei de achizitii;
  • Colaboreaza cu echipele de management pentru a evalua si satisface nevoile lor de achizitii;
  • Colaboreaza cu departamentul juridic pentru a alinia contractele la standardele si reglementarile corporative, identifica riscurile potentiale si dezvolta strategii de atenuare pentru a minimiza impactul;
  • Conduce initiative si strategii de economisire a costurilor.

Beneficii:

  • Sistem flexibil de beneficii in platforma Benefit Systems - poti alege beneficiile care se potrivesc nevoilor tale (valoare pachet lunar peste media pietei);
  • Asigurare medicala privata ce acopera servicii complexe;
  • Work-life balance - program flexibil si mod de lucru hybrid;
  • Sediu central, usor accesibil, cu design adaptat pentru co-working (Timpuri Noi);
  • 21 zile de concediu de odihna + 1 zi libera pentru ziua de nastere + zile de concediu pentru vechimea in companie;
  • Oportunitati de dezvoltare (cursuri interne si externe)

In Grupul KRUK ne angajam sa promovam o forta de munca diversa si incluziva. Incurajam cu tarie aplicatiile candidatilor cu dizabilitati. Aderam la principiile egalitatii de sanse si concurentei loiale, asigurandu-ne ca toti candidatii pot participa cu sanse de egalitate. In cazul in care aveti nevoie de amenajari specifice pentru a va sprijini procesul de aplicare, va rugam sa indicati acest lucru in cererea dumneavoastra sau sa ne contactati la [email protected]. Suntem dedicati facilitarii unui proces de recrutare confortabil si accesibil pentru toti solicitantii.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Procurement Specialist
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.