Project Manager
Adaugat: 5 zile în urmă
KADRA TECH S.R.L.
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Managerul de proiect are ca principale responsabilități:
- Gestiunea proiectului precum si montajul, instalarea și automatizarea echipamentelor la client;
- Evalueaza, pregateste si transmite catre departamentul de vanzari oferta de pret pentru montaj, si instalare a solutiei;
- Valideaza solutia tehnica, calendarul de instalari si resursele necesare proiectului la momentul ofertarii solutiei de catre departamentul de vanzari;
- Definește calendarul de instalări, îl ajustează, îl actualizează și alocă resurse pe proiect;
- Este responsabil sa mentina pe toata durata proiectului relatia cu clientul;
- Este responsabil pentru satisfacția clienților cu privire la echipamentele montate și relațiile cu clienții (pe care îi preia direct);
- Coordonează proiectele (șantierele) în care se instalează (montează) echipamentele comercializate;
- Coordonează instalarea (montarea): uşilor automate, a sistemelor de parcare, a uşilor industriale şi rezidenţiale și altor produse în șantiere.
- Propune, alege și adaptează setul de proceduri și formulare (metodologia) de proiect după care se va derula proiectul;
- Întocmește planuri detaliate de lucru (grafic de execuție) și monitorizează respectarea implementării acestora; Supraveghează desfășurarea activităților conform graficului de execuție;
- Organizează și coordonează achiziția de bunuri și servicii necesare în cadrul proiectului;
- Pregătește golurile și suprafețele în vederea instalării, în conformitate cu propunerea înaintată de către inginerul de vânzări;
- Asigură derularea proiectului în parametrii stabiliți: timp, cerințe, cost, nivel de calitate;
- Gestionează echipa proiectului (formată, după caz, din furnizori, proiectanți, arhitecți, antreprenor, subantreprenori contractați și personalul beneficiarului);
- Facilitează cooperarea dintre participanții în proiect; Organizează și derulează proiectele conform standardelor de management de proiect și a legislației în vigoare;
- Gestionează bugetul fiecărui proiect;
- Asigură și verifică calitatea livrabilelor;
- Organizează colectarea, distribuirea, arhivarea informației, organizarea întâlnirilor de proiect, obținerea minutelor (proceselor verbale și a altor documente) de proiect; raportarea stării proiectelor;
- Identifică, analizează și monitorizează riscurile în cadrul proiectelor și le comunică superiorului direct;
- Facilitează circulaţia corectă şi rapidă a informaţiei pe întregul proces de instalare, către toți colegii și partenerii implicați;
- Cooperează cu colegii în găsirea de soluţii tehnice şi de calitate pentru proiectele în curs;
- Comunică cu furnizorii privind starea produselor şi a procesului de transport;
Beneficii:
- Salariu si bonusuri motivante proportionale cu gradul de implicare;
- Aututurism, telefon, laptop de serviciu;
- Traininguri, asigurare medicala privata Medicover;
- Mediu de lucru placut intr-o echipa dinamica si inovativa.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.