Project Manager Constructii
Adaugat: 4 zile în urmă
PENNY.
Project Manager Constructii
Adaugat: 4 zile în urmă
PENNY.
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.
Îți prezentăm PENNY:
PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.
PENNY Romania deja înseamnă:
380 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi)
7300 de angajați
Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.
Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.
Ce spun colegii noștri despre PENNY?
„Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]
„Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]
În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.
Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.
În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.
Cerinte
Te asteptam in cadrul companiei noastre daca:
-Ai studii superioare, experienta minim 5 ani in domeniul financiar-contabilitate;
-Ai experienta in credit control-colectare creante reprezinta un avantaj;
-Detii competente Microsoft Office (în special Excel/Power Point);
-Detii abilitati de comunicare si analiza, planificare, control;
-Cunosti limba engleza- cel putin nivel mediu, limba germana constituie un avantaj;
-Esti proactiv si ai gandire analitica;
-Esti atent la detalii si structurat;
-Ai abilitatea de a lucru in echipa;
Responsabilitati
Rolul acesta presupune:
-Gestionare si colectare creante societate in relatia cu diversi parteneri comerciali, in special cele rezultate in urma procesului de achizitie marfa;
-Verificarea si prelucrarea contabila a conditiilor comerciale incheiate cu partenerii comerciali cat si a altor documente suport;
-Intocmeste facturile client aferente contractelor gestionate, ajustarile acestora in caz de corectii, a notelor de credit comericale/financiare primite;
-Asigura evidenta contabila a conturilor de debitori alocati, reconciliere solduri ;
-Previne si gestioneaza riscurile legate de client pentru platile clientilor;
-Pregateste rapoarte si analize periodice ale contului de creante conform solicitarilor primite de la diverse departamente;
-Participarea in activitatile de audit intern si extern prin punerea la dispozitiilor a informatiilor solicitate;
-Implicarea in procesul de raportare a diferitelor informatii/declaratii catre diverse autoritati;
-Acordare suport si consultanta de specialitate catre cei din echipa lucru cat si alte departamente;
-Urmareste aplicarea prevederilor mentionate in procedurile interne si legislatiei specifice domeniului financiar-contabil;
-Asigura arhivarea lunara a documentatiei gestionate;
Alte informatii
Rasplatim cu drag eficienta, implicarea si ne dorim pentru angajati sa gaseasca usor un echilibru intre viata personala si cea profesionala. Suntem siguri ca viitorul nostru esti tu si crestem odata cu tine, de aceea, iti oferim perspective de dezvoltare intr-un mediu de lucru sigur si dinamic si beneficiezi de:
-tichete de masa acordate sub forma de card, tichete cadou cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun;
-asigurare medicala privata;
-acces la biblioteca Bookster, de unde se pot imprumuta carti in mod gratuit;
-zile suplimentare pentru concediu de odihna
-zi libera platita de ziua ta de nastere;
......si multe altele!
Beneficii
Bonus de performanta
Bonus anual
Prime ocazii speciale
(ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
Asigurare medicala
Asigurare de viata
Training-uri
Cursuri
Abonament Bookster
Discount produse companie /companii partenere
Zile libere suplimentare
Program de lucru flexibil
Teambuilding-uri / excursii
Petreceri/evenimente companie
Laptop
Telefon mobil
Masina de serviciu
Tichete de masa
Tichete de vacanta
Tichete cadou
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.