Property Accountant - ERA Mall/ Iasi
Adaugat: 4 săptămâni în urmă
Prime Kapital Development S.R.L.
Property Accountant - ERA Mall/ Iasi
Adaugat: 4 săptămâni în urmă
Prime Kapital Development S.R.L.
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilitati:
Gestiunea clienților
- Înregistrezi si configurezi contractele noi si actele adiționale in programul de gestiune.
- Emiti lunar facturile de chirie, servicii si utilități, conform prevederilor contractuale aferente fiecărui client.
- Verifici periodic clienții neîncasați si ii notifici in vederea efectuării plaților.
- Verifici facturile emise către clienți pentru a te asigura ca datele sunt corecte si complete: cote tva, date client, termeni contractuali, condiții fiscale, curs valutar, sume totale, etc.
Gestiunea furnizorilor
- Înregistrezi in programul de gestiune facturile primite de la furnizori conform procedurilor interne de lucru.
- Pregătești săptămânal lista plăților către furnizori si te asiguri ca exista documentație completă in spatele fiecărei facturi (aprobări, anexe, contracte).
Activități operaționale
- Înregistrezi zilnic extrasele de cont pentru a te asigura ca la sfârșitul fiecărei zile soldurile clienților neîncasați si al furnizorilor neachitați sunt actualizate.
- Participi la întocmirea bugetului împreună cu Managerul de Centru, Managerul Tehnic precum si Managerul de Marketing.
- Verifici periodic valabilitatea Garanțiilor Bancare conform prevederilor contractuale. Notifici chiriașii in vederea constituirii Garanțiilor conform prevederilor contractuale in situația in care garanțiile sunt expirate.
- Participi la reconcilierea anuala de costuri de servicii conform procedurilor interne de lucru.
- Soliciți si înregistrezi in programul de gestiune cifrele de afaceri lunare realizate de chiriași, conform prevederilor contractuale.
- Te asiguri ca scrisorile de garanție bancara si asigurările chiriașilor respecta draftul agreat conform anexei din contractul de închiriere al fiecărui chiriaș.
- Urmărești respectarea termenelor contractuale si notifici, dupa caz, chiriasii cu privire la neîndeplinirea obligațiilor contractuale.
Activități de închidere
- Gestionezi activitățile contabile de zi cu zi, sub îndrumarea contabilului senior, astfel încât termenele limită să fie îndeplinite. Participi activ in procesul de închidere de luna.
- Împreună cu centre managerul si contabilul senior întocmești lista provizioanelor pentru clienți si, respectiv, a acrualurilor de costuri de primit de la furnizori.
- Verifici soldurile conturilor si sesizezi către contabilul senior eventualele inadvertente.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.