Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
B

Receptionist/a sediu birouri / Front desk officer

Companie Verificata

Adaugat: 2 săptămâni în urmă

Aplica pe

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
BRICOSTORE ROMÂNIA S.A.
Functia Jobului:
Servicii pentru clienti & suport
Industrie:
Turism si recreere
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Iata care vor fi responsabilitatile tale:

  • Intampini oaspetii si ii insotesti catre salile de intalnire;
  • Te ocupi de asigurarea protocolului pentru intalniri;
  • Preiei apelurile telefonice primite;
  • Mentii fluxul comunicational interdepartamental;
  • Te asiguri ca Receptia si salile de intalnire sunt ordonate, au instalatiile tehnice functionale si sunt dotate cu materialele necesare (de exemplu, pixuri, formulare și pliante informative);
  • Asiguri mentinerea relatiei cu furnizorii (agentii de travel, etc.) pentru serviciile de rezervari pentru deplasari diverse: transport, cazare, etc;
  • Gestionezi corespondenta interna si externa din societate, asigurandu-te de respectarea confidentialitatii tuturor documentelor (primirea, sortarea si distribuirea zilnica a corespondentei catre toate departamentele din sediul central);
  • Redactezi, fotocopiezi, scanezi documente diverse precum: informari, comunicari, corespondente, rapoarte, centralizari;
  • Desfasori activitati de suport administrativ, in colaborare cu departamentele de la sediul central, suport in proiectele de dezvoltare ale companiei;
  • Monitorizezi stocul de produse de protocol si rechizite de birou si plasezi comenzi pentru a completa stocurile necesare;
  • Programezi intalniri in sistemele informatice si aplicatiile specifice;
  • Oferi asistenta membrilor de Board pentru diverse situatii (deconturi, rezervari, programari intalniri, etc.).

Ce iti oferim?

  • program de lucru: luni-vineri (9.00-18.00);
  • mediu de lucru este chiar placut – așa ne spun toți colegii ?
  • oportunitati de a creşte si a te dezvolta, iar tu vei afla cu prioritate despre posturile noi din echipa;
  • pachet de beneficii consistent (tichete de masa, decont transport, prime de sarbatori, abonament clinica medicala privată, discount in magazinele Brico, bonus anual, zi suplimentara de concediu de odihna, acordata la fiecare 2 ani vechime in companie, oferte de servicii financiare, acces gratuit la biblioteca Bookster si la programul Brico SOS și altele);
  • o multitudine de cursuri și pentru noii colegi un program de integrare în companie, cu sprijinul unui mentor dedicat.

Construim cariere si contribuim impreuna pentru case mai bune, fiind profesionisti, invatand, respectandu-ne, aratand grija fata de nevoile colegilor si ale clientilor nostri.

Aplica pentru job si #HaiSaFimBriColegi!

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Receptionist/a sediu birouri / Front desk officer
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.