Redactor Sef - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Redactor Sef - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
iNSTITUTUL ROMAN PENTRU DREPTURILE OMULUI Expira in 2024-10-30
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de conducere
Tip
Permanent
Angajator
Institutii nationale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
1 post Redactor sef- functie de conducere
Institutul Roman pentru Drepturile Omului, organizeaza in temeiul Legii nr.53/2003 - Codul muncii, republicata, Hotararea nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, Legii-cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, la sediul din Str.Piata C.A.Rosetti nr.4, etaj 7, sector 2, cod postal 021051, Bucuresti, in perioada 17 octombrie - 15 noiembrie 2024 concursul pentru ocuparea pe perioada nedeterminata, norma intreaga, a functiei contractuala de conducere vacant de Redactor Sef, din cadrul Sectorului Documentare Informare.
Pentru ocuparea unui post contractual vacant, post de conducere, persoana care candideaza trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art.15 al Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice aprobat prin Hotararea nr.1336 din 28 octombrie 2022, Legea 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare:
- Are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene si are domiciliul in Romania;
- Cunoaste limba romana, scris si vorbit;
- Are capacitate deplina de exercitiu si capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberata de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
- Indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
- Nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
- Nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
- Nu a comis infractiunile prevazute la art.1 alin.(2) din Legea nr.118/2019 privind registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art.35 alin.(1) lit.(h) ;
- Operare calculator, pachet Microsoft Office, la nivel avansat;
- Cunoasterea la nivel avansat a unei limbi straine de larga circulatie internationala;
- Nu a desfasurat activitate de politie politica, astfel cum este definita prin lege;
- Nu a fost condamnat penal sau nu este in curs de urmarire penala.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale de conducere, conform art.16 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea nr.1336 din 28 octombrie 2022, sunt:
- Absolvent de studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta;
- Experienta in activitatea de profil sau activitati conexe;
- Sa cunoasca activitatea si mandatul institutului;
- Cunostinte aprofundate in domeniul legislatiei drepturilor fundamentale (nationala, regionala si internationala);
- Experienta de lucru in cadrul unor proiecte cu impact in domeniul drepturilor omului;
- Vechime in activitatea de profil sau activitati conexe minim 3 ani.
Bibliografia necesara in vederea sustinerii concursului:
BIBLIOGRAFIE GENERALA
Legislatie
Constitutia Romaniei;
Declaratia Universala a Drepturilor Omului;
Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene;
Conventia Europeana a Drepturilor Omului
Legea nr. 9/1991 privind privind infiintarea Institutului Roman pentru Drepturile Omului;
Institutii europene si drepturile omului;
Raportul anual al Institutului Roman pentru Drepturile Omului pentru anul 2023 https://irdo.ro/upload_irdo/upload/Raport de activitate_IRDO_2023.pdf;
Principalele instrumente internationale privind drepturile omului la care Romania este parte - instrumente universale;
Principalele instrumente internationale privind drepturile omului la care Romania este parte - instrumente regionale;
Drepturile omului. Mecanisme si institutii specializate ale Natiunilor Unite;
Institutii europene si drepturile omului.
Pagini web
Informatii generale despre Organizatia Natiunilor Unite (ONU) disponibile la https://www.un.org/en/about-us (aspecte generale din sectiunile Members States, Main Bodies, Secretary General, Secretariat, UN System, Hystory);
Informatii generale despre Organizatia pentru Securitate si Cooperare in Europa (OSCE) disponibile la https://www.osce.org (aspecte generale din sectiunile Who we are?, What we do?, Institutions and structures, Where we are?, Resources);
Informatii generale despre Consiliul Europei (CoE) disponibile la https://www.coe.int/ro/web/about-us/who-we-are (aspecte generale din sectiunile Cine suntem?, Ce facem?, Istorie, Statele membre);
Regulamentul Curtii Europene a Drepturilor Omului: Titlul I: Capitolele IV, V; Titlul II: Capitolele I, II, IV, V, VII, VIII, https://www.echr.coe.int/Documents/Rules_Court_ENG.pdf ;
Ghidul practic al criteriilor de admisibilitate
http://ier.gov.ro/wp-content/uploads/2018/11/Admissibility_guide_30.04.2020_RO.pdf;
Ghiduri tematice
- privind aplicarea unei abordari bazate pe drepturile omului pentru reducerea si masurarea saraciei, ENNHRI http://ennhri.org/wp-content/uploads/2019/11/Applying-a-Human-Rights-Based-Approach-to-Poverty-Reduction-and-Measurement-A-Guide-for-NHRIs.pdf
Nota: Pentru actele legislative incluse in bibliografia de concurs, se va avea in vedere forma in vigoare la momentul publicarii anuntului de concurs.
Dosarul de inscriere la concurs:
Conform art.35 al Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, pentru inscrierea la concurs, candidatii vor prezenta secretariatului unitatii, dosarul de concurs care va contine urmatoarele documente:
- Formular de inscriere la concurs Anexa 1;
- Copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
- Copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
- Copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
- Copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului- Anexa 2;
- Certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
- Certificat de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au produs infractiuni prevazute la art.1 alin.(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor.
- Curriculum vitae, model comun european sustinut cu documente doveditoare anexate.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii si carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea, vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Probele de concurs:
a) Selectia dosarelor;
b) Proba scrisa;
c) Interviul.
Calendarul de desfasurare a concursului:
- Termenul de depunere a dosarelor: data limita 30 octombrie 2024, la sediul institutiei, Bucuresti, str.Piata C.A.Rosetti nr.4, etaj 7, sector 2, de luni pana vineri in intervalul orar 10 - 14 ;
- Selectia dosarelor si afisarea rezultatelor selectiei: 31 octombrie 2024, in intervalul orar 09 - 14;
- Depunere contestatii la selectia de dosare: 01 noiembrie 2024, orele 10 - 15 la sediul institutiei si pe adresa de e-mail [email protected];
- Solutionare si afisare rezultate contestatii: 02 noiembrie 2024, orele 10 - 14, la sediul institutiei si pe site-ul institutiei;
- Sustinerea probei scrise: 04 noiembrie 2024, ora 10, la sediul institutiei;
- Evaluarea si afisarea rezultatelor probei scrise: 05 noiembrie 2024 orele 10, la sediul institutiei si pe site-ul institutiei;
- Depunere contestatii: 06 noiembrie 2024 orele 09 - 15 la sediul institutiei sau pe adresa de e-mail [email protected];
- Solutionare si afisare rezultate contestatii 07 noiembrie 2024 ora 10, la sediul institutiei si pe site-ul institutiei;
- Sustinerea interviului: 11noiembrie 2024 ora 10, la sediul institutiei;
- Afisarea rezultatelor interviului: 12 noiembrie 2024, ora 14, la sediul institutiei si pe site-ul institutiei;
- Depunere contestatii: 13 noiembrie 2024, pana la ora 14, la sediul institutiei sau pe adresa de e-mail [email protected];
- Solutionare si afisare rezultate contestatii: 14 noiembrie 2024 ora 14 la sediul institutiei si pe site-ul institutiei;
- Afisarea rezultatelor finale ale concursului de ocupare a postului vacant de Redactor Sef din cadrul Sectorului Documentare - Informare: 15 noiembrie 2024 ora 14.
Director executiv,
Adrian Bulgaru
Anexa 1
FORMULAR DE INSCRIERE
FUNCTIA SOLICITATA__________________________________________
DATA ORGANIZARII CONCURSULUI_____________________________
NUMELE SI PRENUMELE CANDIDATULUI________________________
DATELE DE CONTACTALE CANDIDATULUI
ADRESA___________________________________________________________________________________________________________________
E-MAIL_________________________________________________________
TELEFON_______________________________________________________
PERSOANE DE CONTACT PENTRU RECOMANDARI:
Numele si prenumele Institutia Functia Numarul de telefon
Anexez prezentei cereri dosarul cu actele solicitate.
Mentionez ca am luat cunostinta de conditiile de desfasurare a concursului.
Cunoscand prevederile art.4 pct.2 si 11 si art.6 alin.(1) lit.a) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE(Regulamentul general privind protectia datelor), in ceea ce priveste consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal declar urmatoarele:
Imi exprim consimtamantul [ ]
Nu imi exprim consimtamantul [ ]
cu privire la transmiterea informatiilor si documentelor, inclusiv date cu caracter personal necesare indeplinirii atributiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de solutionare a contestatiilor si ale secretariatului, in format electronic.
Imi exprim consimtamantul [ ]
Nu imi exprim consimtamantul [ ]
ca institutia organizatoare a concursului sa solicite organelor abilitate in conditiile legii certificatul de integritate comportamentala pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si din orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in virsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane, cunoscand ca pot reveni oricand asupra consimtamantului acordat prin prezentul formular.
Imi exprim consimtamantul [ ]
Nu imi exprim consimtamantul [ ]
ca institutia organizatoare a concursului sa solicite organelor abilitate in conditiile legii certificatul de integritate comportamentala pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si din orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinare fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane, cunoscand ca pot reveni oricand asupra consimtamantului acordat prin prezentul formular.
Imi exprim consimtamantul [ ]
Nu imi exprim consimtamantul [ ]
Declar pe propria raspundere ca in perioada lucrata nu mi s-a aplicat nicio sanctiune disciplinara/mi s-a aplicat sanctiunea disciplinara_________________
Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile art.326 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, ca datele furnizate in acest formular sunt adevarate.
Data _____________
Semnatura _______________
Anexa 2
Denumirea angajatorului__________________________
Datele de identificare ale angajatorului(adresa completa, CUI)_________________________________________________________
Datele de contact ale angajatorului(telefon, fax)_______________________
Nr.inregistrare_______/ data___________________________
Adeverinta
Prin prezenta se atesta faptul ca dl/dna______________________, posesor/posesoare al/a B.I./C.I._______ seria______nr._____________, CNP__________________, a fost/este angajatul/angajata__________________, in baza contractului individual de munca, cu norma intreaga/cu timp partial de_____ore/zi, incheiat pe durata nedeterminata/determinata, respectiv______, inregistrat in registrul general de evidenta a salariatilor cu nr._____/_________, in functia/meseria/ocupatia de *) _____________
*) Prin raportare la Clasificarea ocupatiilor din Romania si la actele normative care stabilesc functii.
Pentru exercitarea atributiilor stabilite in fisa postului aferenta contractului individual de munca / actului administrativ de numire au fost solicitate studii de nivel *)__________in specialitatea___________
*) Se va indica nivelul de studii (mediu/superior de scurta durata/superior).
Pe durata executarii contractului individual de munca/raporturilor de serviciu, dl/dna________________a dobandit :
- Vechime in munca________ani_______luni_______zile
- Vechime in specialitatea studiilor ______ani______luni______zile.
Pe durata executarii contractului individual de munca/raporturilor de serviciu au intervenit urmatoarele mutatii (modificarea, suspendarea, incetarea contractului individual de munca/raporturilor de serviciu):
In perioada lucrata a avut _______zile de absente nemotivate si______ zile de concediu fara plata.
In perioada lucrata, dlui/dnei____________ nu i s-a aplicat nicio sanctiune disciplinara/ i s-a aplicat sanctiunea disciplinara__________________
Cunoscand normele penale incidente in materia falsului in declaratii, certificam ca datele cuprinse in prezenta adeverinta sunt reale, exacte si complete.
Data __________
Numele si prenumele reprezentantului legal al angajatorului *)
*)persoana care, potrivit legii/actelor juridice constitutive/altor tipuri de acte legale, reprezinta angajatorul in relatiile cu tertii.
______________________________
Semnatura reprezentantului legal al angajatorului
__________________
Stampila angajatorului
Institutul Roman pentru Drepturile Omului
Str.P-ta C.A.Rosetti nr.4, etaj 7, sector 2, Bucuresti
telefon 0213114921
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.