Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Referent de specialitate debutant - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 4 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Sanatate & siguranta
Locatie & Tipul Jobului:
Constanta | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Grupul de Sprijin al Fortelor Navale - Ovidius Expira in 2024-10-11
Locatie
Constanta

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Unitati militare

Categorie


Functie militara
Anunt



Grupul de Sprijin al Fortelor Navale -,,Ovidius" (U.M. 02154 Constanta), din cadrul Ministerul Apararii Nationale, organizeaza concurs de ocupare a postului vacant de executie de personal civil contractual pe perioada nedeterminata de Referent de specialitate debutant la Birou achizitii / Structuri de sprijin decizional


Concursul se organizeaza pentru postul de Referent de specialitate debutant la Birou achizitii / Structuri de sprijin decizional din UM 02154 Constanta.

Perioada: nedeterminata

Durata timpului de munca este de 8 ore pe zi si de 40 de ore pe saptamana.

Documentele obligatorii pentru constituirea dosarului de concurs sunt urmatoarele:

- formular de inscriere la concurs;

- copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

- copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

- copiile documentelor care atesta nivelul studiilor (diploma + suplimente) si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

- copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului. Modelul orientativ al adeverintei este prevazut in anexa nr. 3 din H.G. 1336/28.10.2022.

- certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

- adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia si sa contina specificatia ,,clinic sanatos" si ,,nu se afla in evidenta sau sub observatie cu boli cronice, psihice/neuropsihice sau infecto-contagioase", incheind cu fraza: ,,eliberata pentru a-i servi la angajare", in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

- curriculum vitae, model comun european.

- acordul scris al persoanei care doreste sa candideze privind verificarea in vederea obtinerii autorizatiei de acces la informatii clasificate - se completeaza odata cu depunerea dosarului.

Copiile de pe actele prevazute mai sus precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale in vederea verificarii conformitatii cu acestea.

Data limita pana la care se pot depune dosarele de concurs este: 11.10.2024, orele 12.00.

Dosarele de concurs se depun la Punctul de control al sediului U.M. 02154, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta, prin microstructura resurse umane in intervalul orar 08.00 - 15.00; Date contact: telefon 0241/667985, int.238,461.


Conditiile generale pentru ocuparea postului sunt:

- detinerea cetateniei romane sau cetateniei unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

- cunoasterea limbii romane, scris si vorbit;

- are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

- detinerea unei stari de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

- indeplinirea conditiilor de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, a altor conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

- candidatul sa nu fi fost condamnat/a definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

- candidatul sa nu execute o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii.


Conditiile specifice pentru ocuparea postului sunt:

1. Studii superioare absolvite cu diploma de licenta emisa de o universitate acreditata

2. Curs de achizitii publice

3. Fara vechime in specialitatea studiilor

4. Cunostinte de operare pe calculator: utilizarea in conditii bune a tehnicii de calcul, a sistemului de operare Windows, a pachetului Microsoft Office;

5. Nivelul de acces la informatii clasificate este secret de serviciu, fiind necesar acordul scris al persoanei care doreste sa candideze privind verificarea in vederea obtinerii autorizatiei de acces la informatii clasificate, in situatia in care va fi declarata ,,ADMIS";

6. Capacitatea de a se adapta a lucra in echipa analitica si conceptuala, spontaneitate, operativitate in luarea deciziilor, mijlocitor al informarii si pregatirii profesionale, flexibilitate a gandirii, echilibru emotional, stabilitate comportamentala.


Depunerea dosarelor de concurs in perioada 30.09.2024 - 11.10.2024, ora 15.30;

Rezultatul selectiei dosarelor de concurs se afiseaza in data de 14.10.2024 orele 15.30 la sediul UM 02154 Constanta, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta si pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi.

Eventuale contestatii privind rezultatul selectiei dosarelor de concurs se depun la sediul UM 02154 Constanta, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta, in data de 15.10.2024, in intervalul orar 08.00 - 15.30; persoana de contact: Cpt. SLATINEANU Marin, secretar, telefon 0241/667985, int.238,461.

Rezultatul solutionarii contestatiilor cu privire la selectia dosarelor de concurs se afiseaza la sediul UM 02154 Constanta, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta si pe pagina de internet Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi, sectiunea anunturi in data de 17.10.2024, ora 15.30.


Tipul probelor de concurs, locul, data si ora desfasurarii acestora:

1. Proba scrisa: se desfasoara la sediul UM 02154, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta, in data de 21.10.2024, 11.00-14.00;

Rezultatul la proba scrisa se afiseaza in data de 23.10.2024, pana la ora 12.00, la sediul UM 02154, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta si pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi;

Eventuale contestatii privind rezultatul probei scrise se depun la sediul UM 02154, str. str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta, in data de 23.10.2024, pana la orele 15.30; persoana de contact: Cpt. SLATINEANU Marin, telefon 0241/667985, int.238,461.

Rezultatul solutionarii contestatiilor cu privire la proba scrisa se afiseaza la sediul UM 02154, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta si pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi, in data de 24.10.2024, pana la ora 15.30.

2. Interviul: se desfasoara la sediul UM 02154, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta, in data de 28.10.2024, incepand cu ora 10.00 - pana la finalizare

3. Rezultatul la interviu se afiseaza pana la data de 30.10.2024 pana la orele 15.30, la sediul UM 02154, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta si pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi.

Eventuale contestatii privind rezultatul interviului se depun la sediul UM 02154, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta, in data de 31.10.2024 pana la ora 15.30; Cpt. SLATINEANU Marin, secretar, telefon 0241/667985, int.238,461.

Rezultatul solutionarii contestatiilor cu privire la interviu se afiseaza la sediul UM 02154, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta si pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi in data de 31.10.2024, pana la ora 15.30.

3. Rezultatele finale ale concursului se afiseaza la sediul UM 02154, str. Stefanita Voda nr. 4, mun. Constanta si pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi in data de 01.11.2024 pana la orele 15.30.


Tematica:

* Legea nr. 98/2016 - Legea privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;

* Hotararea Guvernului Romaniei nr. 395/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;

* Legea nr. 101/2016 privind Remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor cu modificarile si completarile ulterioare;

* Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 114/2011 aprobata prin Legea 195/2012 privind Atribuirea anumitor contracte de achizitii publice in domeniul apararii si securitatii;

* Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Ordinul Ministerului Finantelor Publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Ordonanta Guvernului Romaniei nr. 119 din 31 august 1999 republicata privind Controlul intern si controlul financiar preventiv cu modificarile si completiarile ulterioare;

* Legea 53/2003 ,,Codul muncii", cu modificarile si completarile ulterioare;

* Legea 287/2009 privind Codul civil, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Legea 319/2006 privind Securitatea si sanatatea in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Legea 307/2006 privind Apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Hotararea Guvernului Romaniei nr. 585/2002 privind aprobarea Standardelor nationale de protectie a informatiilor clasificate in Romania, cu modificarile si completarile ulterioare.

* Hotararea Guvernului Romaniei nr. 781/2002 privind Protectia informatiilor clasificate secret de serviciu.

* - Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1954/2005 pentru aprobarea clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare

* - Legea 455/2001 privind semnatura electronica cu modificarile si completarile ulterioare


TEMATICA

Tematica de specialitate:

* Legea nr. 98/2016 - Legea privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare, integral;

* Hotararea Guvernului Romaniei nr. 395/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicarea a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare, integral;

* Legea nr. 101/2016 privind Remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor cu modificarile si completarile ulterioare, integral;

* Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 114/2011 aprobata prin Legea 195/2012 privind atribuirea anumitor contracte de achizitii publice in domeniul apararii si securitatii, integral;

* Legea nr. 500/2002 privind Finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare art. 1-3, art. 5-6, art. 22-23, art. 38,38^1, art. 39 si art. 42.

* Ordinul Ministerului Finantelor Publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare, anexa nr. 1 - Angajarea cheltuielilor

* Ordonanta Guvernului Romaniei nr. 119 din 31 august 1999 republicata privind Controlul intern si controlul financiar preventive cu modificarile si completarile ulterioare, art. 2-3;

* Legea 287/2009 privind Codul civil, cu modificarile si completarile ulterioare, (izvoarele obligatiilor-contractul) art. 1166-1173, art.1270-1277, art. 1324-1327, art. 1350.


Reglementari aplicabile personalului civil contractual in Ministerul Apararii Nationale

* Legea 53/2003 "Codul muncii", cu modificarile si completarile ulterioare, art. 10-36, art. 37-40, art. 41-48, art. 49-54, art. 55-81, art. 111-124, art. 144-158, art. 175-182, art. 247-252;


Principalele drepturi, obligatii si interdictii aplicabile personalului civil contractual in Ministerul Apararii Nationale

* Sursa https://dmru.mapn.ro/pages/view/97.


Obligatiile salariatului privind securitatea si sanatatea in munca si apararea impotriva incendiilor:

* Legea 319/2006 privind Securitatea si sanatatea in munca, cu modificarile si completarile ulterioare art. 6-23;

* Legea 307/2006 privind Apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare art. 19-22;


Obligatiile salariatilor privind protectia informatiilor clasificate:

* Hotararea Guvernului Romaniei nr. 585/2002 privind aprobarea Standardelor nationale de protectie a informatiilor clasificate in Romania, cu modificarile si completarile ulterioare art. 4, art. 25-28, art. 41-50, art. 108-117, art. 140-146.

* Hotararea Guvernului Romaniei nr. 781/2002 privind Protectia informatiilor clasificate secret de serviciu art. 2-4, 8, 12, 14.

Reglementari aplicabile personalului civil contractual in Ministerul Apararii Nationale

Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare:

- Incheierea contractului individual de munca, art. 10-36;

- Executarea contractului individual de munca, art. 37-40;

- Modificarea contractului individual de munca, art. 41-48;

- Suspendarea contractului individual de munca, art. 49-54;

- Incetarea contractului individual de munca, art. 55-81;

- Timpul de munca si de odihna, art. 111-124;

- Concediile, art. 144-158;

- Raspundere disciplinara, art. 247-252.


NOTE:

1. Eventualele contestatii se pot depune dupa selectia dosarelor de concurs si dupa fiecare proba in parte. Rezultatul final al concursului nu se contesta.

2. In cazul modificarii/abrogarii unor acte normative cu cel putin 30 zile inainte de data sustinerii examenului, se considera incluse in tematica actele normative modificatoare/inlocuitoare.

3. Prevederile actelor normative cuprinse in bibliografie se studiaza cu modificarile si completarile ulterioare si/sau sub forma republicata..

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Referent de specialitate debutant - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.