Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Referent de specialitate grad I – Compartiment Telecomunicatii - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului :
Targoviste | Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere :





Serviciul de Ambulanta Dambovita Expira in 2025-01-17

Locatie
Dambovita

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii judetene

Categorie


Functie contractualaAnunt



Nr. inreg.: R1367/23.12.2024

Se aproba,

Manager General

Ec. Gheorghe Mihail


ANUNT CONCURS

Referent de specialitate grad I (S) - in cadrul compartimentului Telecomunicatii;


SERVICIUL DE AMBULANTA DAMBOVITA in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si ale Hotararii nr.1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, anunta organizarea la sediul institutiei in str. Iancu Jianu, nr. 78, Targoviste, judetul Dambovita, a concursului pentru ocuparea pe perioada nedeterminata, norma intreaga de munca, 8 h/zi, conform legislatiei in vigoare, a 1(unu) post vacant de executie, astfel:

Referent de specialitate grad I (S), in cadrul compartimentului Telecomunicatii;


Activitatea se va desfasura in cadrul Compartimentului Telecomunicat, in program de 8 ore/ zi, salarizat conform legislatiei in vigoare.


A. Conditii generale de participare la concurs

Candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ conditiile generale si specifice prevazute de legislatia in vigoare HG nr. 1336/2022, de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs, inclusiv conditiile de exercitare a profesiei;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post 2 incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h) din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.


B. Conditiile necesare in vederea participarii la concurs:

1. diploma de licenta in specialitate - inginer;

2. minim 6 ani si 6 luni vechime in specialitate;

3. concurs pentru ocuparea postului;


C. Conditiile specifice in vederea participarii la concurs:


1. Cunostinte operare PC(word, Excel, baze de date) - nivel mediu;

2. Nu se vor admite dosarele candidatiilor care au fost angajati la SAJ Dambovita sau orice alta institutie publica sau privata si le-a fost incetat contractul de munca in perioada de proba sau ca urmare a unei abateri disciplinare .


(1) Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar la BIROUL RUNOS al Serviciului de Ambulanta Judetean Dambovita, str. Iancu Jianu, nr. 78, Targoviste in perioada 30.12.2024 - 17.01.2025 interval orar 08:00 - 14:00, care va contine urmatoarele documente:

a) cerere de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare (model SAJ, anexa 1)

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz in termen de valabilitate,

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copia certificatului de nastere,

e) copie diploma de licenta in specialitate - inginer;

f) copie carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca - model orientativ al adeverintei (anexa 2), in meserie si/sau in specialitatea studiilor, extras de revisal eliberat de catre ITM - prin extras din baza REVISAL, in original care atesta vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate, pentru contractele in vigoare de la data de 01.01.2011 pana in prezent. Extrasul din baza REVISAL nu va fi mai vechi de 1 luna calculat pana la data finalizarii perioadei depunerilor de dosare; Pentru candidatii care au lucrat/lucreaza in strainatate, in tari membre UE, dovada vechimii in munca in functia de inginer se va face cu contractul individual de munca insotit de alte documente pentru activitatea desfasurata (adeverinte, ,,Extras cont asigurari sociale,,si decizia de incetare a activitatii) care sa contina specificatii clare privind vechimea in munca: functia detinuta, durata activitatii - data angajarii si data incetarii activitatii (unde este cazul). Toate aceste documente vor fi traduse de catre un traducator autorizat si legalizate, la dosar depunandu-se impreuna cu documentul emis de angajator.

g) cazierul judiciar sau dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar

h) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;

i) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

j) curriculum vitae model europass;


(2) Toate documentele vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.


(3) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

(4) Copiile de pe actele prevazute mai sus, precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.

(5) Documentul prevazut la alin. (1) lit. g) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. g), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.


(6) Documentul prevazut la alin. (1) lit. i) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.


(7) Lipsa oricarui act/acte din lista sus mentionata sau depunerea unor acte incomplete duce la respingerea dosarului.


Concursul consta in urmatoarele etape succesive, care se vor desfasura la sediul institutiei din Targoviste, str. Iancu Jianu, nr. 78, jud. Dambovita, dupa cum urmeaza :

# selectia dosarelor de inscriere - 20.01.2025, ora 10:00

# proba scrisa - 28.01.2025, ora 10:00

# proba de interviu - 03.02.2025, ora 10:00


CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI


Depunerea dosarelor de participare la concurs 30.12.2024-17.01.2025, orele 08:00 - 14:00

Selectia dosarelor de catre membrii comisiei 20.01.2025, ora 10:00

Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 21.01.2025, ora 10:00

Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 22.01.2025, ora 10:00

Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor privind selectia dosarelor 23.01.2025, ora 10:00

Sustinerea probei scrise 28.01.2025, ora 16:00

Afisarea rezultatului probei scrise 29.01.2025, ora 16:00

Depunerea contestatiilor privind rezultatul probei scrise 30.01.2025, ora 16:00

Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor probei scrise 31.01.2025, ora 16:00

Sustinerea interviului 03.02.2025, ora 14:00

Afisarea rezultatului dupa sustinerea interviului 04.02.2025, ora 14:00

Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 05.02.2025, ora 14:00

Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor interviului 06.02.2025, ora 14:00

Afisarea rezultatului final al concursului 07.02.2025, ora 14:00


Proba scrisa consta in verificarea cunostintelor teoretice conform bibliografie si tematici atasate. Promoveaza proba scrisa candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte din maximum de 100 de puncte. Promovarea probei scrise reprezinta conditie pentru participare la proba interviu.

La proba de interviu vor fi testate abilitatile si cunostintele impuse de functie (cunostintele teoretice din domeniul telecomunicatii, capacitatea de analiza si sinteza, motivatia candidatului, comportamentul in situatii de criza, abilitatiile de comunicare, initiativa si creativitate. Promoveaza proba interviu candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte din maximum de 100 de puncte. Candidatul care nu a obtinut minim 50 de puncte, va fi considerat respins chiar daca a promovat proba scrisa.

Sunt declarati admisi la proba scrisa si la interviu, candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte din maximum de 100 de puncte, la fiecare dintre probe.

Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si interviu, dupa caz, candidatii nemultumiti pot depune contestatie la compartimentul resurse umane sau, dupa caz, la compartimentul care asigura organizarea si desfasurarea concursului, in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si al interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.

Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa si la interviu.

Se considera admis la concurs, primul candidat care a obtinut cel mai mare punctaj dintre candidatii care au concurat pentru post, cu conditia ca acesta sa fii obtinut punctajul minim necesar.

Interviul se poate inregistra si audio/video la solicitarea membrilor comisiei de concurs, cu aprobarea presedintelui comisiei si se pastreaza, in conditiile legii, timp de minimum un an de la data afisarii rezultatelor finale ale concursului. Inregistrarea video este permisa numai cu acordul scris al candidatilor, obtinut in prealabil, cu respectarea datelor cu caracter personal. (Art 41 alin 9 si 10 cf HG 1336/2022).

Relatii suplimentare se vor obtine la sediul SAJ Dambovita, Targoviste, str. Iancu Jianu, nr. 78, jud. Dambovita, Biroul RUNOS, sau la tel: 0245.213.785.


Bibliografie/Tematica pentru concursul organizat in vederea ocuparii 1(unui) post vacant pe perioada nedeterminatade referent de specialitate grad I (S), perioada determinata in cadrul compartimentului Telecomunicatii:


1. Viorel Nicolae,Gheorghe Cricov,Sorin Ilie "Reparatiile automobilelor,editura universitatii din Pitesti, 2005;

2. Ing Alexandru Boroi,Inginerie-"Fiabilitatea autovehiculelor" ,Editura Universitatii din Pitesti 2003;

3. Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii,cu modificarile si completarile ulterioare-Titlul IV-Sistemul national de asistenta medicala de urgenta si de prim ajutor calificat;

4. Legea nr 53/2003-Codul muncii,republicata ,cu modificarile si completarile ulterioare;

5. OUG nr. 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice,cu modificarile si completarile ulterioare;

6. HG nr. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a OUG nr. 195/2002;

7. Ordinul 1091 privind aprobarea protocoalelor de transfer interclinic al pacientului critic

8. OMSP nr. 1092/2006(site MS) privind stabilirea competentelor si atributiile echipajelor publice de interventii,de diferite niveluri in faza prespitaliceasca.Text integral + anexele I si II;

9. ORDIN comun MS/MIRA nr. 2011/21386/2007 Privind unele masuri in asistenta medicala de urgenta prespitaliceasca;

10. OMSP nr. 2021/2008 (site MS) pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare ale titlului IV "Sistemul national de asistenta medicala de urgenta si de prim ajutor calificat" din Legea Nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii.

11. HG nr. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe,cu modificarile si completarile ulterioare;

12. Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice,cu modificarile si completarile ulterioare;

13. Ordin Min Transp. Nr. 14/1982 pentru aprobarea normativului privind consumul de combustibil si ulei pentru automobile;

14. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca;

15. .Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor;

16. HG nr. 585/2002 pentru aprobarea standardelor nationale de protectie a informatiilor clasificate in Romania

17. HG nr. 54/2009 - coditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale

18. Retele de calculatoare - clasificare, vulnerabilitati si metode de asigurare a securitatii

19. Ordinul Ministerului Transporturilor si Telecomunicatiilor nr. 14/1983 pentru aprobarea normativului privind intretinerea preventiva a reparatiilor curente ale automobilelor


Secretar comisie,

Ref de sp. Ciocarlan Maria








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Referent de specialitate grad I – Compartiment Telecomunicatii - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.