referent de specialitate gradul IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
referent de specialitate gradul IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Institutul National de Sanatate Publica Expira in 2024-11-22
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii nationale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Institutul National de Sanatate Publica, cu sediul in Str. Dr. Leonte Anastasievici nr. 1-3, sector 5, Bucuresti, organizeaza concurs in vederea ocuparii pe durata nedeterminata a postului vacant de executie cu norma intreaga de 8 ore/zi de REFERENT DE SPECIALITATE GRADUL IA, in cadrul Serviciului Financiar, Buget si Investitii, in conformitate cu prevederile Hotararii nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditii de participare
Conditii generale:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare.
Conditii specifice:
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, din ramura de stiinta a stiintelor economice sau juridice;
- 6 ani si 6 luni vechime in specialitatea studiilor.
Acte necesare pentru inscriere
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 1;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitat de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Actele solicitate vor fi depuse la sediul Institutului Nationald de Sanatate Publica - Str. Dr. Leonte Anastasievici nr. 1-3, sector 5, Bucuresti sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid sau posta electronica (pe adresa [email protected]) inauntrul termenului prevazut mai jos. Transmiterea documentelor prin posta electronica se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila
Documentele dosarului de concurs vor fi transmise in ordinea mentionata mai sus.
Raspunderea pentru depunerea corecta si completa a documentatiei revine candidatului.
Depunerea documentatiei la o alta adresa decat cea indicata in prezentul anunt sau dupa termenul limita precizat, atrag automat excluderea/respingerea dosarului candidatului.
Candidatii care opteaza pentru transmiterea documentelor prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid sau posta electronica au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele de inscriere, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise.
Documentele solicitate in copie, care presupun certificarea pentru conformitate cu originalul, vor fi prezentate impreuna cu originalul.
Concursul va consta intr-o proba scrisa si un interviu.
Calendarul desfasurarii concursului:
Nr. crt. ACTIVITATE DATA
1. Depunerea dosarelor de concurs 11.11-22.11.2024 ora 16.00
2. Afisarea rezultatului selectarii dosarelor pe baza indeplinirii conditiilor de participare 25.11.2024
3. Depunerea contestatiilor 26.11.2024
4. Afisarea rezultatelor contestatiilor 27.11.2024
Proba scrisa 02.12.2024 ora 10.00
6. Afisare anunt rezultate proba scrisa 03.12.2024
7. Depunerea contestatiilor 04.12.2024
8. Afisarea rezultatelor contestatiilor 05.12.2024
9. Interviu 06.12.2024 ora 10.00
10. Afisarea anuntului cu rezultatele finale 09.12.2024
11. Depunerea contestatiilor 10.12.2024
12. Afisarea anuntului cu rezultatele contestatiilor 11.12.2024
Relatii suplimentare se pot obtine la adresa de mail [email protected].
ANEXA NR. 1
Formular de inscriere
Autoritatea sau institutia publica:
Functia solicitata:
Data organizarii concursului, proba scrisa si/sau proba practica, dupa caz:
Numele si prenumele candidatului:
Datele de contact ale candidatului (Se utilizeaza pentru comunicarea cu privire la concurs.):
Adresa:
E-mail:
Telefon:
Persoane de contact pentru recomandari:
Numele si prenumele Institutia Functia Numarul de telefon
Anexez prezentei cereri dosarul cu actele solicitate.
Mentionez ca am luat cunostinta de conditiile de desfasurare a concursului.
Cunoscand prevederile art. 4 pct. 2 si 11 si art. 6 alin. (1) lit. a) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), in ceea ce priveste consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal declar urmatoarele:
Imi exprim consimtamantul #
Nu imi exprim consimtamantul #
cu privire la transmiterea informatiilor si documentelor, inclusiv date cu caracter personal necesare indeplinirii atributiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de solutionare a contestatiilor si ale secretarului, in format electronic.
Imi exprim consimtamantul #
Nu imi exprim consimtamantul #
ca institutia organizatoare a concursului sa solicite organelor abilitate in conditiile legii certificatul de integritate comportamentala pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si din orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane, cunoscand ca pot reveni oricand asupra consimtamantului acordat prin prezentul formular.
Imi exprim consimtamantul #
Nu imi exprim consimtamantul #
ca institutia organizatoare a concursului sa solicite organelor abilitate in conditiile legii extrasul de pe cazierul judiciar cu scopul angajarii, cunoscand ca pot reveni oricand asupra consimtamantului acordat prin prezentul formular.
Declar pe propria raspundere ca in perioada lucrata nu mi s-a aplicat nicio sanctiune disciplinara/mi s-a aplicat sanctiunea disciplinara . . . . . . . . . . .
Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, ca datele furnizate in acest formular sunt adevarate.
Data:
Semnatura:
TEMATICA
- Norme metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice , precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
- Reguli generale privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor institutiilor publice;
- Proceduri specifice modulelor care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare - Forexebug;
- Drepturi si obligatii ale personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate;
- Drepturi si obligatii ale personalului roman trimis in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu caracter temporar;
- Regului privind intocmirea, pastrarea si arhivarea documentelor financiar-contabile;
- Structura si organizarea serviciului Financiar, Buget si Investitii;
- Regulamentul de organizare si functionare a Institutului National de Sanatate Publica;
- Norme metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi aplicabil in institutiile publice;
- Principiile contabilitatii.
BIBLIOGRAFIE
- Lege nr. 82/1991 - Legea contabilitatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordin nr. 1792 - pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
- Ordin nr. 2876/2019 - pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.917/2005;
- Ordin n. 1917/2005 - Capitolele I - VI din Ordinul nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia;
- Lege nr. 273/2006 - privind finantele publice locale;
- Lege nr. 500/2002 - privind finantele publice;
- Lege nr.22/1969 - privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor organizatiilor socialiste;
- Ordonanta nr. 119 -privind controlul intern/managerial si controlul financiar preventive;
- Ordinul nr. 2861/ 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare(inclusiv normele);
- Ordin nr. 2634/2015 - privind documentele financiar - contabile;
- Hotararea Guvernului nr. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe;
- Hotararea Guvernului nr. 841/1995 privind procedurile de transmitere fara plata si de valorificare a bunurilor apartinand institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordinul ministrului finantelor publice nr. 517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare - Forexebug, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Hotararea nr. 714/2018 - privind drepturile si obligatiile personalului autoritatilor si institutiilor publice pe perioada delegarii si detasarii in alta localitate, precum si in cazul deplasarii in interesul serviciului;
- Hotararea Guvernului nr. 518/1995 privind unele drepturi si obligatii ale personalului roman trimis in strainatate pentru indeplinirea unor misiuni cu character temporar, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordinul secretarului general al Guvernului nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice
- Hotararea nr. 932/2022 - pentru organizarea si functionarea Institutului National de Sanatate Publica si pentru aprobarea infiintarii unor activitati finantate integral din venituri proprii;
- Ordin nr. 3590/2024 - pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare al Institutului National de Sanatate Publica;
- Regulamentul Intern al Institutului National de Sanatate Publica
- Ordin nr. 923/2014 - pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.