Referent de specialitate Gradul II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Referent de specialitate Gradul II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Unitatea Militara 01232, Oradea, judetul Bihor Expira in 2024-12-17
Locatie
Bihor
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Unitati militare
Categorie
Functie contractuala
Anunt
ANUNT privind organizarea concursului de ocupare a unui post vacant,pe durata nedeterminata, a unui post de personal civil contractual, de executie REFERENT DE SPECIALITATE GR.II in compartimentul Achizitii din Unitatea Militara 01232.
Principalele cerinte ale postului sunt:
Studii de specialitate: studii universitare de licenta cu diploma de licenta in domeniul economic.
Experienta:
* Vechime in munca: minim 3 ani;
* Vechime in domeniul achizitiilor publice: minim 2 ani;
Documentele obligatorii pentru constituirea dosarului de concurs, sunt urmatoarele:
cerere de inscriere la concurs adresata comandantului Unitatii Militare 01232 Oradea - se va completa la sediul unitatii la momentul depunerii dosarului;
copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
copia certificatului de nastere;
copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
curriculum vitae, model comun european;
acordul scris al candidatului privind verificarea in vederea obtinerii autorizatiei de acces la informatii clasificate sau a certificatului de securitate, corespunzator fisei postului, in conditiile in care este declarat ,,admis" la concurs - se va completa la sediul unitatii la momentul depunerii dosarului.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii.
Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele necesare constituirii dosarului de concurs se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Dosarele de concurs se depun la sediul U.M. 01232 Oradea, Calea Armatei Romane, nr. 24/ A, municipiul Oradea, judetul Bihor, in perioada 04.12.-17.12.2024 in intervalul orar 09.00.-14.00, persoana de contact, secretar concurs tel: 0259.436.080.
Data limita pana la care se pot depune dosarele este: 17.12.2024, ora 14.00.
Conditiile specifice necesare pentru ocuparea postului, sunt:
studii de specialitate: studii universitare de licenta cu diploma de licenta in domeniul economic.
experienta: Vechime in munca: 3 ani si 6 luni; Vechime in domeniul achizitiilor publice: minim 2 ani;
cunostinte de operare pe calculator: utilizarea in conditii foarte bune a tehnicii de calcul, a sistemului de operare WINDOWS, a aplicatiei MICROSOFT OFFICE si a platformei publice de achizitii publice SICAP;
acordul scris al persoanei care doreste sa candideze, privind efectuarea verificarilor in vederea obtinerii autorizatiei de acces la informatii clasificate sau a certificatului de securitate, in situatia in care va fi declarata ,,admisa";
rapiditate in executarea ordinelor, sociabilitate, spirit de echipa, punctualitate, meticulozitate, coerenta si fluiditate in comunicarea orala si scrisa, spirit de observatie, grad ridicat al atentiei distributive, logica, initiativa, responsabilitate, rezistenta la lucru in conditii de stres, capacitate ridicata de concentrare, coordonare, analiza si sinteza.
disponibilitate permanenta pentru desfasurarea atributiilor functionale pe teritorul national, conform activitatilor planificate si a sarcinilor primite;
riscuri implicate: efort intelectual ridicat, radiatii electromagnetice si cele determinate de incordare psihica;
pastrarea confidentialitatii datelor si informatiilor cu caracter militar.
Rezultatul selectiei dosarelor de concurs se va afisa in data de 20.12.2024 la sediul U.M. 01232 Oradea, Calea Armatei Romane, nr. 24/ A, municipiul Oradea, judetul Bihor si pe pagina de internet, cci.mapn.ro.
Eventualele contestatii privind rezultatul selectiei dosarelor de concurs se depun la sediul U.M. 01232 Oradea, Calea Armatei Romane, nr. 24/ A, municipiul Oradea, judetul Bihor, in data de 23.12.2024 pana la ora 13.00, persoana de contact secretarul comisiei de contestatie, tel: 0259/436.080.
Rezultatul solutionarii contestatiilor cu privire la selectia dosarelor de concurs se va afisa la sediul U.M. 01232 Oradea, Calea Armatei Romane, nr. 24/ A, municipiul Oradea, judetul Bihor si pe pagina de internet, cci.mapn.ro, in data de 24.12.2024, pana la ora 13.00.
Tipul probelor de concurs, locul, data si ora desfasurarii acestora:
PROBA SCRISA: se desfasoara in data de 30.12.2024 la sediul U.M. 01232 Oradea, Calea Armatei Romane, nr. 24/ A, municipiul Oradea, judetul Bihor, incepand cu ora 12.00.
Rezultatele la proba scrisa se afiseaza la sediul U.M. 01232 Oradea, Calea Armatei Romane, nr. 24/ A, municipiul Oradea, judetul Bihor si pe pagina de internet, cci.mapn.ro astfel: in data de 31.12.2024 pana la ora 13.00.
Eventualele contestatii privind rezultatele probei scrise se depun la sediul U.M. 01232 Oradea, Calea Armatei Romane, nr. 24/ A, municipiul Oradea, judetul Bihor, astfel: in data de 08.01.2025, pana la ora 15.00.
Rezultatele solutionarii contestatiilor cu privire la proba scrisa se afiseaza la sediul U.M. 01232 Oradea, Calea Armatei Romane, nr. 24/ A, municipiul Oradea, judetul Bihor si pe pagina de internet, in data de 09.01.2025, pana la ora 16.00.
INTERVIUL: se desfasoara in data de 10.01.2025 la sediul U.M. 01232 Oradea, Calea Armatei Romane, nr. 24/ A, municipiul Oradea, judetul Bihor, incepand cu ora 12.00.
Rezultatele la interviu se afiseaza la sediul U.M. 01232 Oradea, Calea Armatei Romane, nr. 24/ A, municipiul Oradea, judetul Bihor si pe pagina de internet, cci.mapn.ro, in data de 13.01.2025.
Eventualele contestatii privind rezultatele la interviu se depun la sediul U.M. 01232 Oradea, Calea Armatei Romane, nr. 24/ A, municipiul Oradea, judetul Bihor, in data de 14.01.2025 pana la ora 15.00.
Rezultatele solutionarii contestatii privind rezultatele la interviu se afiseaza la sediul U.M. 01232 Oradea, Calea Armatei Romane, nr. 24/ A, municipiul Oradea, judetul Bihor si pe pagina de internet, cci.mapn.ro in data de 15.01.2025, pana la ora 16.00.
Rezultatele finale ale concursurilor se afiseaza la sediul U.M. 01232 Oradea, Calea Armatei Romane, nr. 24/ A, municipiul Oradea, judetul Bihor si pe pagina de internet, cci.mapn.ro in data de 16.01.2025, pana la ora 15.00.
TEMATICA DE CONCURS:
1. Protectia informatiilor clasificate;
2. Prevederi legislative din Codul Muncii, relatii de munca;
3. Principiile si planificarea achizitiilor publice;
4. Procedurile de atribuire a contractelor de achizitii publice;
5. Elaborarea documentatiei de atribuire a contractelor de achizitii publice;
6. Initierea, lansarea procedurii si derularea achizitiilor publice;
7. Licitatia electronica ca etapa finala a unei proceduri offline;
8. Procesul bugetar;
9. Prevederi referitoare la investitiile publice;
10. Principii in executia bugetara;
11. Intocmirea si actualizarea Programului Anual al Achizitiilor publice;
12. Obligatiile salariatului/utilizatorului prevazute de Legea nr. 307 din 12 iulie 2006, privind apararea impotriva incendiilor;
13. Atributii, drepturi si obligatii ale personalului civil contractual in MApN.
BIBLIOGRAFIA DE CONCURS:
1. Legea nr. 182 din 12 aprilie 2002, privind protectia informatiilor clasificate, republicata cu modficarile si completarile ulterioare;
2 Hotararea Guvernului nr. 781 din 25.07.2002 privind protectia informatiilor secrete de serviciu;
3. Hotararea Guvernului Romaniei nr. 585/2002, pentru aprobarea Standardelor nationale de protectie a informatiilor clasificate in Romania, cu modificarile si completarile ulterioare (sectiunea 1-2 art. 4-24);
4. Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 346/2006 privind organizarea si functionarea Ministerului Apararii Nationale, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Ordinul M.17 din 04.02.2012 - Pentru aprobarea Regulamentului de ordine interioara aplicabil personalului civil din Ministerul Apararii Nationale, republicata cu modficarile si completarile ulterioare ( cap 1, sectiunea 2-5; cap 2, sectiunea 1-3;
7. Legea 500/2002 privind finantele publice cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Legea nr.98 din 2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Hotararea Guvernului nr. 395 din 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
10. Legea nr. 101 din 2016 privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor;
11. Ordinul M.31 din 25.03.2008 privind competentele de achizitie a produselor, serviciilor si lucrarilor in cadrul Ministerului Apararii Nationale;
12. Hotararea Guvernului nr. 907 din 29.11.2016 privind etapele de elaborare si continutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investitii finantate din fonduri publice;
13. Manualul de utilizare a Sistemului Electronic de Achizitii publice, pentru autoritati contractante, publicat pe www.e-licitatie.ro ;
14. Instructiune nr. 1 din 08.01.2021 privind modificarea contractului de achizitie publica/contractului de achizitie sectoriala/acordului-cadru.
Toate activitatile se vor desfasura la sediul Unitatii Militare 01232 Oradea, Strada Calea Armatei Romane, nr. 24/ A, Municipiul Oradea, Judetul Bihor, telefon de contact: 0259.436.080.
Toate actele normative cuprinse in bibliografie sunt publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, prevederile acestora se studiaza cu modificarile si completarile ulterioare, dupa caz
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.