REFERENT DE SPECIALITATE I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
REFERENT DE SPECIALITATE I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Serviciul Judetean de Ambulanta Ialomita Expira in 2024-11-21
Locatie
Ialomita
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii judetene
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Nr.6027/05.11.2024
Aprobat
Manager General
Dr.Ghita Liliana Magdalena
A N U N T
Serviciul Judetean de Ambulanta Ialomita organizeaza in conformitate cu Hotararea nr.1336/2022, concurs pentru ocuparea urmatorului post vacant :
- Referent de specialitate I la Compartimentul Secretariat, perioada nedeterminata cu norma intraga ;
Concursul se desfasoara in perioada 28.11-03.12.2024 la sediul unitatii -Soseaua Brailei nr. 23 si va cuprinde urmatoarele etape :
I.Selectia dosarelor de inscriere si afisarea rezultatelor in data de 22.11.2024;
II. Proba scrisa in data de 28.11.2024 , ora 12,00;
III. Proba interviu in data 03.12.2024, ora 10,00;
Pentru a participa la concursul de ocupare a postului, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele :
1.Conditii generale pe care candidatul trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele pentru ocuparea unui post contractual vacant sau temporar vacant, in conformitate cu prevederile art 15 din H.G. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului -cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice:
a) are cetatenia romana si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitatea de munca in conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003-Codul Muncii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii,de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra
infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
2.Conditii specifice postului de Referent de specialitate I:
* Diploma de licenta studii economice;
* Vechime de minim 6 ani si 6 luni in specialitatea studiilor;
* Curs Managementul Calitatii ;
Dosarele se depun personal pana la data de 21.11.2024 ora 16,00 la sediul unitatii , Comp. Resurse Umane , contact :0243234786 si vor contine urmatoarele documente:
1)formular de inscriere la concurs conform modelului anexat;
2)acord de prelucrare a datelor cu caracter personal,conform modelului anexat;
3) copia si originalul actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
4) copie certificat de nastere;
5)copie certificat de casatorie sau un alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
6)copii documente care atesta nivelul studuiilor: diploma de licenta (studii economice);
7)copie certificat curs Managementul Calitatii;
8)copia carnetului de munca, adeverinta eliberata de angajator (vezi model anexat) pentru perioada lucrata (insotita de extras REVISAL nu mai vechi de o luna , certificat conform cu originalul) care sa ateste vechimea in unca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului ;
9)certificat de cazier judiciar sau,dupa caz,extras de pe cazierul judiciar;
10) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
N.B.se accepta doar certificatele de integritate comportamentala fara inscrisuri;
11) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului care sa contina in clar numarul,data ,numele emitentului si calitatea acestuia,in format standard stabilit prin ordin al Ministrului Sanatatii
12) curriculum vitae, model european;
13)declaratie pe propria raspundere ca actele prezentate in original si depuse in copie la dosarul de concurs sunt conforme cu realitatea (nu au fost falsificate);
Nota:
Copiile documentelor prevazute mai sus vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii;
Toate documentele se vor incadra in termenul de valabilitate prevazut la data depunerii dosarului;
Lipsa oricarui document (in original sau copie) determina respingerea dosarului;
Calendarul de desfasurare al concursului este :
1.Anuntarea concursului ( data, loc, tematica si bibliografie de concurs, mod de desfasurare) pe canale de comunicare media si la avizierul unitatii din Slobozia,Soseaua Brailei ,nr.23.
2.Perioada de depunere a dosarelor de concurs pana pe data de 21.11.2024 ora 16,00, luni-joi in intervalul 8;30-17:00 si vineri pana la ora 14,00 la sediul unitatii din Soseaua Brailei ,numarul 23.
3.Selectia dosarelor prin verificarea lor de catre comisia de concurs 22.11.2024 ora 10,00;
4.Afisarea listei cu situatia candidatilor inscrisi 22.11.2024 ora 14,00;
5. Depunerea de contestatii de catre candidatii respinsi in urma verificarii dosarelor de catre comisia de concurs 25.11.2024 ora 14,00;
6.Solutionarea contestatiilor, afisarea si publicarea listei finale a candidatilor care indeplinesc conditiile de participare la concurs 25.11.2024 ora 16,00;
7. Desfasurarea probei scrise de verificare a cunostintelor teoretice prin rezolvarea unui test grila sau redactarea unei lucrari din tematica si bibliografia publicata 28 .11.2024 ora 12,00;
8. Afisarea rezultatelor la proba scrisa, eliminatorie 28.11.2024 ora 16,00;
9. Depunerea contestatiilor la punctajul obtinut la proba eliminatorie 29.11.2024 ora 16,00;
10.Solutionarea contestatiilor formulate impotriva punctajului obtinut la proba eliminatorie si afisarea rezultatelor 02.12.2024 ora 10,00;
11.In data 03.12.2024 ora 10,00 desfasurarea probei interviu conform unui plan intocmit de comisia de concurs in ziua desfasurarii acestei probe pe baza urmatoarelor criterii de evaluare: abilitati si cunostinte impuse de functie,capacitate de analiza si sinteze,motivatia candidatului,comportamentul in situatii de criza,abilitati de comunicare,initiativa si creativitate.
12. Afisarea rezultatelor de la proba interviu 03.12.2024 ora 13,00;
18. Depunerea contestatiilor impotriva punctajului obtinut la proba interviu 04.12.2024 ora 13,00;
19. Solutionarea contestatiilor formulate impotriva punctajului obtinut la proba interviu 04.12.2024 ora 15,00;
20. Afisarea rezultatelor finale 04.12.2024 ora 16,00;
Bibliografia si tematica de concurs:
1.Regulamentul de Organizare si Functionare al Serviciului Judetean de Ambulanta Ialomita( site- ambulanta ialomita);
2.Regulamentul UE 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului - privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit in continuare "Regulamentul" sau ,,GDPR") aplicabil din data de 25 mai 2018;
3.Legea nr.544/12.10.2001 privind liberul acces la informatiile de interes public;
4.Legea nr.53/2003, Codul Muncii republicat , cu modificarile si completarile ulterioare;
5.Manual de secretariat si asistenta manageriala -Coord.Adina Berciu-Draghicescu;
6.Programe de birotica:Word , Excel;
7. Legea nr. 95 din 14 aprilie 2006 TITLUL IV privind reforma in domeniul sanatatii;
8. Legea nr.185/2017 privind asigurarea calitatii in sistemul de sanatate;
9. Ordinul Ministerului Sanatatii nr.1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificarile si completarile ulterioare;
10.Ordinul Ministerului Sanatatii nr.600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice;
11. Ordinul Ministerului Sanatatii nr.1312/250/2020 privind organizarea si functionarea structurii de management al calitatii serviciilor de sanatate in cadrul unitatilor sanitare cu paturi si serviciilor de ambulanta, in procesul de implementare a sistemului de management al calitatii serviciilor de sanatate si sigurantei pacientului;
12.Ordinul nr.298/2020 pentru aprobarea Metodologiei privind monitorizarea procesului de implementare a sistemului de management al calitatii serviciilor de sanatate si sigurantei pacientului;
13.Legea nr.319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
TEMATICA
1.Dispozitii Generale -CAP.I -Regulamentul (UE)679/2016;
2.Organizarea si asigurarea accesului la informatiile de interes public-Legea nr.544/2001;
3.Executarea contractului individual de munca -Legea nr.53/2003-Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
4.Cunostinte Word,Excel;
Tehnici de secretariat -Lector univ.Nina Vargolici;
5.Codul controlului intern al entitatilor publice;
6.Metodologia de elaborare si revizuire a procedurilor;
7.Metodologia de elaborare si revizuire a registrului riscurilor
8.Atributii generale ale Structurii de Management al Calitatii Serviciilor Medicale;
9.Drepturile pacientilor;
10.Titlul IV din Legea nr.95/2006;
11.Conceptul de calitate;
12.Procesul de planificare ,implementare,evaluare si control al calitatii intr-o unitate sanitara;
13.Strucura de calitate din cadrul unitatile sanitare;
14.Regulamentul de Organizare si Functionare al Serviciului Judetean de Ambulanta Ialomita;
Comp.RUNOS
Ec.Milea Corina
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.