Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

REFERENT DE SPECIALITATE I SI ARHIVAR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 4 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Bacau | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BACAU Expira in 2024-12-12
Locatie
Bacau

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii judetene

Categorie


Functie contractuala
Anunt



ANUNT CONCURS


In conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/2022 - pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, a Ordinului nr. 1470/2011 - pentru aprobarea criteriilor privind angajarea si promovarea in functii, grade si trepte profesionale a personalului contractual din unitatile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificarile si completarile ulterioarea, a Legii nr. 53/2003 cu modificarile si completarile ulterioare, Spitalul Judetean de Urgenta Bacau scoate la concurs urmatoarele posturi vacante:

NR. POSTURI FUNCTIA SI SPECIALITATEA NIVELUL POSTULUI LOCUL DE MUNCA DURATA, PERIOADA SI DURATA TIMPULUI DE LUCRU

1 Referent de specialitate I de executie Serviciul de Management al Calitatii Nedeterminata, 8 ore/zi, 40 ore/saptamana

1 Arhivar de executie Serviciul Licitatii si Atribuire Contracte - Compartiment Arhiva Nedeterminata, 8 ore/zi, 40 ore/saptamana


B) Conditii specifice de participare (conform art. 16 din prevederile H.G. nr.1336/2022 - pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice):

Referent de specialitate I la Serviciul de Management al Calitatii:

- Studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta, in domeniul stiinte ingineresti - ingineria mediului;

- Vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei: 6 ani si 6 luni;


Arhivar la Serviciul Licitatii si Atribuire Contracte - Compartiment Arhiva:

- Studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat;

- Vechime in activitatea de arhivar: 6 luni;


II. Dosarul de inscriere la concurs va contine urmatoarele acte :

1.formular de inscriere la concurs, conform Anexa nr. 1;

2.act de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate - copie;

3. certificat de casatorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz - copie;

4. certificat de nastere - copie;

5. documente care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si documentele care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului - copie;

6. carnetul de munca, adeverintele eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocupare - copie;

7. certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar - original;

8. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. (Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii) - original;

9. certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane - original;

10. curriculum vitae, model comun european;

11. chitanta plata taxa concurs - original (tariful de inscriere este de 80 lei pentru referent de specialitate I si 50 lei pentru arhivar si se achita la Caseria unitatii).


Copiile de pe actele depuse in dosarul de inscriere, se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul".

Fiecare dosar depus va primi un numar de inregistrare, candidatul fiind identificat prin acest numar de inregistrare al dosarului.


III. Calendarul de desfasurare a concursului

Nr. crt. Etapele concursului Data

1 Perioada de depunere a dosarelor 29.11.2024 - 12.12.2024 in intervalul orar 08,00 - 13,00

2 Selectia dosarelor de concurs 13.12.2024 - ora 08-13.00

3 Afisarea rezulatelor selectiei dosarelor de concurs 16.12.2024 - ora 13.00

4 Termenul limita de depunere a contestatiilor la selectia dosarelor de concurs 17.12.2024 - ora 13.00

5 Solutionarea si afisarea rezultatului la contestatiile privind selectia dosarelor de concurs 18.12.2024 - ora 13.00

6 Proba scrisa, Amfiteatrul Maternitatii, et. IV 20.12.2024 - ora 09.00

7 Afisare rezultate proba scrisa 23.12.2024- ora 13.00

8 Termenul limita de depunere contestatii proba scrisa 24.12.2024 - ora 13.00

9 Solutionarea si afisarea rezultatului la contestatiile privind proba scrisa 30.12.2024 - ora 13.00

10 Sustinerea probei interviu 31.12.2024 - ora 9.00

11 Afisare rezultate proba interviu 08.01.2025 - ora 13.30

12 Termenul limita de depunere contestatii proba interviu 09.01.2025 - ora 13.00

13 Solutionarea si afisarea rezultatului la contestatiile privind proba interviu 10.01.2025 - ora 13.00

14 Afisarea rezultatului final al concursului 13.01.2025 - ora 13.00


* In functie de numarul de participanti inscrisi pot interveni modificari cu privire la ora si locul de desfasurare a probelor de concurs, modificari ce vor fi comunicate si afisate ulterior pe site-ul spitalului, respectiv pe www.spitaluljudeteanbacau.ro si la Pavilionul Administrativ al Spitalului Judetean de Urgenta Bacau - Avizier, din str. Spiru Haret, nr. 2, Bacau.

Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Bacau, str. Spiru Haret, nr. 2, Serviciul RUNOS.

Dosarele depuse si respinse, precum si dosarele candidatilor respinsi la probele de concurs se vor ridica de la Serviciul RUNOS, in maxim 30 zile de la data afisarii rezultatelor finale.

IV. Desfasurarea concursului pentru ocuparea posturilor vacante:

1) Concursul pentru ocuparea posturilor vacante consta in 3 etape succesive, dupa cum urmeaza:

a) selectia dosarelor de inscriere;

b) proba scrisa;

c) interviul.

2) Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa anterioara.

Durata probei scrise se stabileste de comisia de concurs in functie de gradul de dificultate si complexitate al subiectelor, dar nu poate depasi 3 ore;

Sunt declarati admisi la fiecare proba (proba scrisa si interviu) candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte.

Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa si interviu.

Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului, inclusiv a rezultatelor finale ale concursului, se face prin mentionarea punctajului final al fiecarui candidat si a sintagmei ,,admis" sau ,,respins", prin afisare la Pavilionul Administrativ al Spitalului - Avizier.

Se considera admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj dintre candidatii care au concurat pentru acelasi post, cu conditia ca acestia sa fi obtinut punctajul minim necesar.

Anuntul de concurs se afiseaza la Pavilionul Administrativ al Spitalului Judetean de Urgenta Bacau - Avizier din str. Spiru Haret, nr. 2, Bacau, pe portalul posturi.gov.ro precum si pe site-ul spitalului, www.spitaluljudeteanbacau.ro

Tematicile, bibliografiile si fisele de post sunt anexate prezentului anunt.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: REFERENT DE SPECIALITATE I SI ARHIVAR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.