REFERENT DE SPECIALITATE IN CADRUL COMPARTIMENTULUI S.V.S.U. - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
REFERENT DE SPECIALITATE IN CADRUL COMPARTIMENTULUI S.V.S.U. - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
U.A.T. COMUNA VLADESTI JUDETUL VALCEA Expira in 2024-12-09
Locatie
Valcea
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Primaria comunei Vladesti, judetul Valcea, cu sediul in comuna Vladesti, strada Principala, nr. 180, judetul Valcea, organizeaza la sediu, in data de 17.12.2024 orele 10:00, concurs in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului- cadru privind organizarea carierei personalului contractual din sectoral bugetar platit din fonduri publice, pentru ocuparea unei functii contractuale de executie, de referent de specialitate in cadrul compartimentului SVSU, pe perioada nedeterminata, cu o durata a timpului de lucru de 8 ore/zi si 40 ore/saptamana, cu respectarea prevederilor art. VII alin. (11 lit. b si alin. (2) lit, ai din O.U.G. 115/2023.
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul Primariei comunei Vladesti, judetul Valcea, in termen de 10 zile lucratoare de la data publicarii anuntului, respectiv pana la data de 09.12.2024, orele 15:00 si, conform prevederilor art. 35 alin. (1) din HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, vor contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din HG nr. 1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflat in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea condittilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazieral judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Nota:
* Modelul orientativ al adeverintei mentionate la lit. e) este prevazut in anexa nr. 3 din HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentuhd-cadru privind organizarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;
*Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
*Copiile de pe actele prevazute la lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
*Documentul prevazut la lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. in acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. in situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
In vederea participarii la concurs, candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute la art. 15 din H.G. nr. 1336/2022, precum si cerintele specifice prevazute la art. 542, alin. (1) si (2) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditii generale:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale de executie referent de specialitate in cadrul compartimentului SVSU:
- diploma de bacalaureat;;
- vechime minima in munca de 13 ani
-vechimea minima in munca in administratie publica locala 2 ani
Tipul probelor de concurs:
- selectia dosarelor de inscriere;,
- proba scrisa;
- interviu.
. BIBLIOGRAFIA/TEMATICA
1. OUG 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Constitutia Romaniei, republicata;
3. Hotararea nr. 777 / 2016 privind structura, organizarea si functionarea Registrului electronic national al nomenclaturilor stradale.
4. Legea 307 din 12.07.2006 privind apararea impotriva incendiilor.
5. O.U.G. nr. 21/2004 privind Sistemul National de Management al Situatiilor de Urgenta, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.15/2005;
6. Legea nr. 481/2004 privind protectia civila, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. b) H.G. nr. 1.854 /2005 pentru aprobarea Strategiei nationale de management al riscului la inundatii
8. Ordinul ministrului administratiei si internelor nr. 163/2006 privind aprobarea Normelor generale de aparare impotriva incendiilor
9. Ordinul ministrului administratiei si internelor nr. 647 / 2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind elaborarea planurilor de urgenta in caz de accidente in care sunt implicate substante periculoase;
10. Ordinul ministrului administratiei si internelor nr. 1474/2006 pentru aprobarea Regulamentul de planificare, organizare, pregatire si desfasurare a activitatii de prevenire a situatiilor de urgenta
11. Ordinul ministrului agriculturii, padurilor, apelor si mediului nr. 251/2005 pentru organizarea si functionarea secretariatelor de risc privind controlul activitatilor care prezinta pericole de accidente majore in care sunt implicate substante periculoase ;
12. Ordinul C.N.C.A.N. nr. 242 pentru aprobarea normelor republicane de securitate nuclear privind planificarea, pregatirea si interventia la accidente nucleare si urgente radiologice;
13. Ordinul ministrului administratiei si internelor nr. 1184 din 6 februarie 2006 pentru aprobarea Normelor de organizare s i asigurarea activitat ii de evacuare in situatii de urgenta;
14. Candidatul va avea in vedere studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.
Calendarul de desfasurare al concursului
Nr. crt. Activitati Data si ora
1. Publicarea anuntului 26.11.2024
2. Termenul limita pentru depunerea dosarelor 09.12.2024 orele 15:00
3. Afisarea rezultatelor selectarii dosarelor 10.12.2024 orele 10:00
4. Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul selectiei 11.12.2024 orele 13:00
5. Solutionarea si afisarea rezultatelor in urma contestatiilor 12.12.2024 orele 15:00
6. Organizarea probei scrise 17.12.2024 orele 10:00
7. Afisarea rezultatelor probei scrise 18.12.2024 orele 13:00
8. Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul probei scrise 19.12.2024 orele 12:00
9. Solutionarea si afisarea rezultatelor in urma contestatiilor 20.12.2024 orele 10:00
10. Sustinerea interviului 20.12.2024 orele 12:00
11. Afisarea rezultatelor interviului 23.12.2024 orele 15:00
12. Depunerea contestatiilor la interviu 24.12.2024 orele 10:00
13. Solutionarea contestatiilor si afisarea rezultatelor in urma 30.12.2024 orele 14:30
14. Comunicarea rezultatelor finale 30.12.2024 orele 15:00
Informatii suplimentare se pot obtine la numarul de telefon 0766532827 sau pe adresa de e-mail: [email protected].
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.