Referent de specialitate - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Referent de specialitate - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Spitalul municipal carei Expira in 2025-03-18
Locatie
Satu Mare
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie publicaAnunt
Concurs ANULAT la cererea institutiei angajatoare!
Spitalul Municipal Carei, judetul Satu Mare, B.dul. 25 Octombrie nr.25, organizeaza concurs pentru ocuparea unui post vacant, cu norma intreaga, pe perioada nedeterminata, dupa cum urmeaza:
1. Denumirea postului vacant si locul de munca :
Nr.
crt. Locul de munca in cadrul unitatii
Functia
Nr.
posturi Studii Durata timpului de lucru
Norma intreaga Durata contractului de munca
1 Comp. Managementul Calitatii Serviciilor de Sanatate Referent de specialitate 1 S 8 ore nedeterminata
2. Concursul se desfasoara in conformitate cu:
* ORDONANTA DE URGENTA nr. 34 din 12 mai 2023 privind unele masuri fiscal-bugetare, programarea unor termene, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative
* HOTARARE nr. 1.336 din 28 octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice
3. La concurs poate participa orice persoana care indeplineste urmatoarele:
3.1.Conditii generale
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene si domiciliu in Romania.
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate delina de exercitiu in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
3.2. Conditii specifice
- diploma de licenta in specialitate (specializari - sociologie, juridice, psihologie, economice, administrativ)
- certificat de absolvire a unui curs de Managementul Calitatii Serviciilor De Sanatate, organizat de un furnizor de servicii de formare in domeniul calitatii serviciilor de sanatate inscris in registrul national si acreditat conform legislatiei in vigoare
- vechime: nu necesita
4. Calendarul de concurs
Concursul se va desfasura astfel:
* 21.02.2025 - publicarea anuntului
* 24.02.2025-07.03.2025 ora 12:00 - perioada de depunere dosarelor de concurs
* 11.03.2025 - selectia dosarelor de concurs
* 12.03.2025 ora 15:00 - afisarea rezultatelor in urma etapei de verificare a dosarelor de inscriere.
* 13.03.2025 ora 15:00- termenul limita de depunere a contestatiilor in urma etapei de verificare a dosarelor de inscriere.
* 14.03.2025 - solutionarea contestatiilor in urma etapei de verificare a dosarelor de inscriere
* 14.03.2025 ora 15:00 - afisarea rezultatelor in urma solutionarii contestatiilor la etapa de selectie a dosarelor de inscriere.
* 18.03.2025 ora 10:00 - desfasurarea probei scrise de verificare a cunostintelor teoretice - proba eliminatorie
* 19.03.2025 ora 15:00 - afisarea rezultatelor la proba scrisa
* 20.03.2025 ora 15:00 - termenul limita de depunere a contestatiilor la proba scrisa
* 21.03.2025- solutionarea contestatiilor la proba scrisa
* 21.03.2025 ora 15:00 - afisarea rezultatelor in urma solutionarii contestatiilor la proba scrisa
* 24.03.2025 ora 10:00 - sustinerea interviului - proba eliminatorie
* 25.03.2025 ora 15:00 - afisarea rezultatelor in urma sustinerii interviului
* 26.03.2025 ora 15:00 - termenul limita de depunere a contestatiilor la sustinerea interviului
* 27.03.2025 - solutionarea contestatiilor sustinerii interviului
* 27.03.2025 ora 15:00 - afisarea rezultatelor in urma solutionarii contestatiilor sustinerii interviului
* 28.03.2025 - afisarea rezultatelor finale
I. Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs.
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) Certificat de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin (2) din Legea nr. 118/2019. ( doar pentru posturile de asistent medical, infirmier/a debutant, ingrijitoare de curatenie )
i) curriculum vitae, model comun european.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b)-e), se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs, sau in copii legalizate.
Depunerea dosarelor de inscriere se face incepand cu data de 24.02.2025 pana in data de 07.03.2025 (inclusiv), in intervalul orar 0900-1200 la sediul Spitalului Municipal Carei, la Comp. R.U.N.O.S. al unitatii.
Informatii suplimentare se pot obtine la Comp. R.U.N.O.S. al unitatii, tel. 0261-706325; 0261-706201, zilnic intre orele 0900-1200, pe pagina de internet a unitatii www.spitalcarei.ro la sectiunea anunturi si pe portalul posturi.gov.ro.
Locul de desfasurare a concursului - in sala de sedinte a Spitalului Municipal Carei.
I. BIBLIOGRAFIA SI TEMATICA
BIBLIOGRAFIE
1) Legea nr. 185/2017 privind asigurarea calitatii in sistemul de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare;
2) Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare (TITLUL VII Spitalele si art. 249 pentru ocuparea posturilor din spitale);
3) Legea drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificarile si completarile ulterioare;
4) Legea nr. 3/2021 privind prevenirea, diagnosticarea si tratamentul infectiilor asociate asistentei medicale din unitatile medicale si din centrele rezidentiale pentru persoanele adulte aflate in dificultate din Romania;
5) Legea nr. 211/2011 privind regimul deseurilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
6) Legea nr.319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
7) Ordinul ministrului sanatatii si al presedintelui Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate nr. 1.312/250/2020 privind organizarea si functionarea structurii de management al calitatii serviciilor de sanatate in cadrul unitatilor sanitare cu paturi si serviciilor de ambulanta, in procesul de implementare a sistemului de management al calitatii serviciilor de sanatate si sigurantei pacientului;
8) Ordinul ministrului sanatatii nr. 446/2017 privind aprobarea Standardelor, Procedurii si metodologiei de evaluare si acreditare a spitalelor;
9) Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate nr. 10/2018 privind aprobarea categoriilor de acreditare a unitatilor sanitare cu paturi aferente celui de al II-lea ciclu de acreditare, cu modificarile si completarile ulterioare;
10) Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate nr. 298/2020 pentru aprobarea Metodologiei privind monitorizarea procesului de implementare a sistemului de management al calitatii serviciilor de sanatate si sigurantei pacientului;
11) Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate nr. 185/2020 pentru aprobarea Instructiunilor privind desfasurarea etapei de pregatire a evaluarii unitatilor sanitare cu paturi;
12) Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate nr. 32/2020 privind aprobarea modalitatii de plata de catre unitatile sanitare a taxei de acreditare, cu modificarile si completarile ulterioare;
13) Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate nr. 147/2020 privind aprobarea Instructiunilor privind desfasurarea etapei de evaluare a unitatilor sanitare cu paturi;
14) Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate nr. 148/2020 privind aprobarea Instructiunilor privind desfasurarea etapei de acreditare a unitatilor sanitare cu paturi;
15) Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate nr. 432/2019 privind aprobarea conditiilor si a metodologiei de suspendare a acreditarii unitatilor sanitare cu paturi, cu modificarile ulterioare;
16) Ordinul ministrului sanatatii nr. 1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificarile si completarile ulterioare;
17) Ordinul ministrului sanatatii nr. 914/2006 pentru aprobarea normelor privind conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca un spital in vederea obtinerii autorizatiei sanitare de functionare, cu modificarile si completarile ulterioare;
18) Ordinul ministrului sanatatii nr. 961/2016 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, tehnicii de lucru si interpretare pentru testele de evaluare a eficientei procedurii de curatenie si dezinfectie, procedurilor recomandate pentru dezinfectia mainilor, in functie de nivelul de risc, metodelor de aplicare a dezinfectantelor chimice in functie de suportul care urmeaza sa fie tratat si a metodelor de evaluare a derularii si eficientei procesului de sterilizare;
19) Ordinul ministrului sanatatii nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare, cu modificarile si completarile ulterioare;
20) Ordinul ministrului sanatatii nr. 1501/2016 privind aprobarea implementarii mecanismului de feedback al pacientului in spitalele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
21) Ordinul ministrului sanatatii nr. 1502/2016 pentru aprobarea componentei si a atributiilor Consiliului etic care functioneaza in cadrul spitalelor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
22) Ordinul Secretarului General al Guvernului nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.