Referent de Specialitate Resurse Umane - Cluj Napoca / Oradea
Adaugat: 2 zile în urmă
IHM Total Consult Romania
Referent de Specialitate Resurse Umane - Cluj Napoca / Oradea
Adaugat: 2 zile în urmă
IHM Total Consult Romania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.
Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.
Cerinte
Absolvent de studii superioare;
• Experienta de minimum 1 an in domeniul Resurselor Umane;
• Cunoasterea Codului Muncii si a altor acte legislative aplicabile in domeniul Resurselor Umane;
• Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
• Cunostinte de operare PC (Microsoft Office si Windows);
• Cunoasterea unei limbi straine de circulatie internationala la nivel mediu;
• Cursuri de specializare in domneiul Resurselor Umane - prezinta avantaj;
• Studii postuniversitare/ masterat in domeniul de activitate - prezinta avantaj.
Responsabilitati
• Intocmeste si gestioneaza dosarele de personal ale angajatilor din cadrul sucursalei ;
• Gestioneaza cererile si sesizarile primite de la angajati sau fosti angajati;
• Comunica raspunsurile la cereri si sesizari in termenul legal stabilit;
• Preia date preliminare din statele de plata sau din arhiva sucursalei;
• Elaboreaza adeverinte privind veniturile brute realizate pentru actuali sau fosti angajati, necesare pentru dosarele de pensionare, conform legislatiei;
• Arhiveaza documentele rezultate din activitatea Serviciului Resurse Umane si Comunicare.
Alte informatii
• Salariu fix;
• Tichete de masa in valoare de 40 lei/ zi lucrata;
• Spor de vechime in munca;
• Tichete cadou de Zi de Nastere;
• Prima de Paste si Craciun.
Beneficii
Prime de vacanta
Prime ocazii speciale
(ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.