Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

referent IA, asistent social principal, psiholog practicant, asistent medical comunitar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Azi

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului :
Targu Mures | Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere :





Directia de Asistenta Sociala Targu Mures, Targu Mures, judetul Mures Expira in 2025-01-22

Locatie
Mures

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractualaAnunt



- 1 post de referent IA

- 1 post asistent social principal

- 1 post psiholog practicant

- 1 post asistent medical comunitar

Conditii specifice:

- 1 post referent IA

- studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat

- vechime in specialitate minim 6 ani si 6 luni

- 1 post asistent social principal

- studii superioare, diploma de licenta cu specializare in domeniu Asistenta sociala

- dovada inscrierii in Colegiul National al Asistentilor Sociali din Romania

- vechime in specialitate minim 7 ani

- 1 post psiholog practicant

- studii superioare, diploma de licenta cu specializare in domeniu Psihologie

- atestat de libera practica emis de Colegiul Psihologilor din Romania

- vechime in specialitate minim 5 ani

- 1 post asistent medical comunitar

- studii postliceale cu calificare profesionala Asistent medical generalist

- dovada inscrierii in Ordinul asistentilor medicali generalisti, moaselor si asistentilor medicali din Romania

- vechime in specialitate minim 2 ani

Conditii generale:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Dosarul pentru concurs trebuie sa contina urmatoarele documente:

(1) Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

Actele prevazute vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.

Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs. Documentul prevazut la lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la lit. f), anterior datei de sustinere a probei practice.

Dosarele de concurs se depun la compartimentul resurse umane sau, dupa caz, la compartimentul care asigura organizarea si desfasurarea concursului sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice inauntrul termenului prevazut la art. 34. In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la alin. (1) lit. b) - e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice, dupa caz, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.

Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.

Concursul -- se va organiza la sediul Directiei de Asistenta Sociala Targu Mures, str. Gheorghe Doja nr.9 si va consta din:

- Proba scrisa

- Interviu

Calendar de desfasurare a concursului:

- 22 ianuarie 2025 - ora 12 - data limita pentru depunerea dosarelor

- 23 ianuarie 2025 - ora 12 - selectia dosarelor

- 23 ianuarie 2025 - ora 14 - afisare rezultate selectie dosare

- 27 ianuarie 2025 - ora 14 - data limita depunere contestatii privind selectia dosarelor

- 28 ianuarie 2025 - ora 14 - comunicarea rezultatelor la contestatii

- 29 ianuarie 2025 - ora 10 - proba scrisa

- 29 ianuarie 2025- ora 14 - afisare rezultat proba scrisa

- 30 ianuarie 2025 - ora 14 - data limita depunere contestatii privind proba scrise

- 31 ianuarie 2025- ora 14 - solutionarea contestatiilor

- 03 februarie 2025 - ora 14 - afisarea rezultatelor la contestatii

- 04 februarie 2025 - ora 10 - interviu

- 04 februarie 2025 - ora 14 - rezultatul interviului

- 05 februarie 2025 - ora 14- data limita depunere contestatii privind interviul

- 06 februarie 2025 - ora 14 - solutionarea contestatiilor

- 06 februarie 2025 - ora 14 - comunicarea rezultatelor la contestatii

- 07 februarie 2025 - ora 14 - rezultatul final

Relatii suplimentare se pot obtine la: departamentul resurse umane, telefon 0365430859, e-mail: [email protected] / pe site-ul www.dastgmures; persoana de contact Plesa Mihaela.

ATRIBUTII :

- Referent IA :

* Preluarea apelurilor conform index-ului (Medical, Politie; ISU, Jandarmerie) din aplicatia COORD COM

* Pastrarea calmului in convorbirile telefonice indiferent de modul de adresare al apelantului

* Mentinerea legaturii telefonice cu apelantul in cazurile grave pana la decizia finala a medicului si trimiterea unui echipaj

* Transmiterea datelor de prim ajutor apelantului, acolo unde este cazul, pana la sosirea echipajului trimis utilizand protocoalele prestabilite

* Transmiterea apelului telefonic catre subdispeceratul cerut sau catre medicul coordonator acolo unde este cazul

* Folosirea in bune conditii si protejarea tuturor echipamentelor, bunurilor si materialelor din dispecerat

* Preluarea tuturor apelurilor

* Punerea intrebarilor specifice si completarea fisei medicalecu index-ul medical cel mai potrivit

* Transmiterea foilor de caz si a datelor catre subdispecerate si/sau catre medicul coordonator

* Mentinerea legaturii telefonice cu apelantul si transmiterea datelor de prim ajutor (acolo unde este cazul ) pana la sosirea echipajului/echipajelor

* Mentinerea legaturii telefonice cu apelantul si punerea in conferinta a medicului coordonator sau a subdispeceratelor de profil acolo unde este cazul

* Operatorul este obligat sa execute dispozitiile medicului coordonator cu privire la cazurile medicale

* La cazurile medicale de cod rosu din afara municipiului Targu Mures, operatorii pot sa alerteze in mod direct echipajele de prim ajutor SMURD conform Dispozitiei RADC nr. 367/27.05.2004 fara a mai consulta medicul coordonator, medicul in schimb poate sa suplimenteze cu un echipaj SAJ cu medic, cu asistent sau cu echipaj TIM

* Va respecta integral procedurile si dispozitiile de serviciu

* Va respecta legislatia privitoare la datele cu caracter personal pe care le vehiculeaza in timpul indeplinirii sarcinilor de serviciu

* Va cunoaste si respecta prevederile regulamentului de organizare si functionare a dispeceratului

* Se va abtine de la consumul bauturilor alcoolice cu cel putin opt ore inainte de inceperea turei si interzicerea lui pe toata durata serviciului.

* Orice defectiune aparuta va fi semnalata sefului de tura care la randul sau o va semnala persoanelor competente

* Se interzice aceesul in dispecerat a personalului care nu se afla in timpul serviciului fara un scop bine justificat si pentru o perioada care nu depaseste 10 minute

* Se interzice somnul in timpul efectuarii serviciului

* Dispecerul nu va parasi postul de lucru fara aprobarea sefului de tura iar in timpul pauzelor incinta cladirii

* Dispecerul are dreptul la un nr. de 3 pauze de douazeci de minute in tura de 8 ore, cu conditia ca aceste pauze sa fie planificate conform unui grafic prestabilit, prin alternanta cu ceilalti dispeceri. Se interzice acumularea minutelor de pauza precum si efectuarea pauzei in ultimele cinczeci de minute

* Postul de lucru va fi predat la schimbul de tura prezentand starea echipamentului si toate problemele aparute pe parcursul turei

- Asistent social principal :

* Realizeaza informarea si consilierea persoanei beneficiare privind drepturile si obligatiile acesteia, tipul de sprijin disponibil si modalitatile de obtinere;

* Realizeaza evaluarea nevoilor beneficiarilor;

* Asista persoanele sau comunitatile aflate in nevoie, implicandu-se in identificarea, intelegerea, evaluarea corecta si solutionarea problemelor sociale;

* Planifica si realizeaza interventii specifice de asistenta sociala (anchete sociale, obtinere acte personale, organizare activitati si intalniri legate de integrarea sociala si profesionala, stabileste o buna relatie cu comunitatea);

* Consiliere si informare pe diferite teme de interes social - acces la serviciile sociale, drepturi si obligatii, serviciile de invatamant, ocupare, sanatate, etc.;

* Asigura coordonarea, indrumarea si controlul activitatilor de furnizarea serviciilor comunitare;

* Urmareste licentierea serviciului de asistenta sociala comunitara;

* Este responsabil pentru licentierea serviciilor sociale, tinand cont de toata legislatia necesara;

* Implementeaza procedura managementului de caz integrat si supravegheaza realizarea documentatiilor necesare pentru asta;

* Raspunde si ia masuri adecvate pentru asigurarea serviciilor comunitare de calitate conform cu legislatia din domeniul asistentei sociale in vigoare;

* Raspunde si ia masuri adecvate pentru asigurarea serviciilor comunitare de calitate a indicatorilor de calitate;

* Supervizarea si arhivarea documentelor aferente activitatii de asistenta sociala comunitara;

* Asigura confidentialitatea privind informatiile legate de beneficiari;

* Colaboreaza cu colegii, si participa efectiv la realizarea obiectivelor echipei.

- Psiholog practicant :

* Evaluarea psihologic a abilitatilor si a nivelului de integrare sociala a beneficiarilor;

* Dezvoltarea si derularea programelor terapeutice personalizate stabilite pentru fiecare beneficiar;

* Asigura derularea etapelor procesului de acordare a serviciilor sociale, cu respectarea prevederilor legii, a standardelor minime de calitate aplicabile;

* Colaboreaza cu specialisti din alte centre in vederea solutionarii cazurilor, identificarii de resurse;

* Monitorizeaza respectarea standardelor minime de calitate;

* Intocmeste rapoarte periodice cu privire la activitatea derulata;

* Alte atributii prevazute in standardul minim de calitate aplicabil;

* Realizeaza evaluarea nevoilor beneficiarilor;

* Asista persoanele sau comunitatile aflate in nevoie, implicandu-se in identificarea, intelegerea, evaluarea corecta si solutionarea problemelor sociale;

* Consiliere si informare pe diferite teme de interes social - acces la serviciile sociale, drepturi si obligatii, serviciile de invatamant, ocupare, sanatate, etc.;

* Raspunde si ia masuri adecvate pentru asigurarea serviciilor de calitate conform cu legislatia din domeniul asistentei sociale in vigoare;

* Supervizarea si arhivarea documentelor aferente activitatii Centrului de zi privind recuperarea pentru adictii;

* Asigura confidentialitatea privind informatiile legate de beneficiari;

* Colaboreaza cu colegii, si participa efectiv la realizarea obiectivelor echipei;

- Asistent medical comunitar :

* Realizeaza catagrafia populatiei din colectivitatea locala din punct de vedere al determinantilor starii de sanatate si identifica gospodariile cu persoanele vulnerabile si/sau cu risc medico-social din cadrul comunitatii, cu prioritate copiii, gravidele, lauzele si femeile de varsta fertila;

* Identifica persoanele neinscrise pe listele medicilor de familie si sprijina inscrierea acestora pe listele medicilor de familie;

* Semnaleaza medicului de familie persoanele vulnerabile din punct de vedere medical si social, care necesita acces la servicii de sanatate preventive sau curative si asigura sau faciliteaza accesul persoanelor care traiesc in saracie sau excluziune sociala la serviciile medicale necesare, conform competentelor profesionale;

* Participa, in comunitatile in care activeaza, la implementarea programelor nationale de sanatate precum si la implementarea programelor si actiunilor de sanatate publica judetene sau locale pe teritoriul colectivitatii locale, adresate cu precadere persoanelor vulnerabile din punct de vedere medical, social sau economic;

* Furnizeaza servicii de sanatate preventive si de promovare a comportamentelor favorabile sanatatii copiilor, gravidelor si lauzelor, cu precadere a celor provenind din familii sau grupuri vulnerabile, in limita competentelor profesionale;

* Furnizeaza servicii medicale de profilaxie primara, secundara si tertiara membrilor comunitatii, in special persoanelor care traiesc in saracie sau excluziune sociala, in limita competentelor profesionale;

* Administreaza tratamente, in limita competentelor profesionale, conform prescriptiei medicului de familie sau a medicului specialist, cu respectarea procedurii de manipulare a deseurilor medicale;

* Supravegheaza in mod activ bolnavii din evidentele speciale -TBC, prematuri, anemici, boli rare etc - si participa la administrarea tratamentului strict supravegheat al acestora, in limita competentelor profesionale;

* Pentru pacientii cu tulburari psihice, contribuie la realizarea managementului de caz organizat de centrele de sanatate mintala din aria administrativ - teritoriala, ca parte a echipei terapeutice, in limita competentelor;

* Identifica si notifica autoritatilor competente cazurile de violenta domestica, cazurile de abuz, alte situatii care necesita interventia altor servicii decat cele care sunt de competenta asistentei medicale comunitare;

* Participa la aplicarea masurilor de prevenire si combatere a eventualelor focare de infectii;

* Identifica, evalueaza si monitorizeaza riscurile de sanatate publica din comunitate si participa la monitorizarea interventiei si evaluarea impactului, din perspectiva medicala si a serviciilor de sanatate;

* Intocmeste evidentele necesare si completeaza documentele utilizate in exercitarea atributiilor de serviciu, respectiv registre, fise de planificare a vizitelor la domiciliu, alte documente necesare sau solicitate si conforme atributiilor specifice activitatilor desfasurate;

* Elaboreaza raportarile curente si rapoartele de activitate, in conformitate cu sistemul de raportare definit de Ministerul Sanatatii si raporteaza activitatea in aplicatia online AMCMSR.gov.ro, cu respectarea confidentialitatii datelor personale si a diagnosticului medical al beneficiarilor;

* Desfasoara activitatea in sistem integrat, prin aplicarea managementului de caz, cu ceilalti profesionisti din comunitate: asistentul social/tehnicianul in asistenta sociala, consilierul scolar si/sau mediatorul scolar, pentru gestionarea integrata a problemelor medico- socio - educationale ale persoanelor vulnerabile si lucreaza in echipa cu moasa si/sau mediatorul sanitar, acolo unde este cazul;








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: referent IA, asistent social principal, psiholog practicant, asistent medical comunitar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.