Referent IA/Birou aprovizionare si evidență materială din microstructura prijin Sprijin Logistic - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Referent IA/Birou aprovizionare si evidență materială din microstructura prijin Sprijin Logistic - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Spitalul Militar de Urgenta ,,Dr. Alexandru Gafencu" Expira in 2025-04-11
Locatie
Constanta
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Unitati militare
Categorie
Functie contractualaAnunt
A N U N T
Spitalul Militar de Urgenta "dr. Alexandru Gafencu" Constanta (U.M. 02175 Constanta) din M.Ap.N. organizeaza concurs de ocupare a unui post vacant de executie de personal civil contractual pe durata nedeterminata de ,,Referent IA,, in Biroul aprovizionare si evidenta materiala din Microstructura Sprijin logistic .
Denumirea postului si structura din care face parte: ,,Referent IA,, in Biroul aprovizionare si evidenta materiala din Microstructura Sprijin logistic
Numar de posturi: 1 post;
Nivelul postului: functie de executie;
Nivelul de studii al postului: Studii medii
Durata si timpul de lucru: Nedeterminata, 8 ore/zi, 40 ore/saptamana;
Documente obligatorii pentru intocmirea dosarului de concurs:
a) formular de inscriere la concurs -tipizat- in care se va mentiona si acordul persoanei care doreste sa candideze, privind verificarea in vederea obtinerii autorizatiei de acces la informatii clasificate, corespunzator fisei postului, in conditiile in care va fi declarata ,,admisa" la concurs;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz si copie certificat de nastere.
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica:
- diploma de bacalaureat insotita de suplimentul descriptiv /foaia matricola, adeverinta care sa ateste vechimea in munca;
e) copia carnetului de munca, adeverinta eliberata de angajator pentru perioada lucrata, alte adeverinte care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, stampilate si semnate de emitent;
f) certificat de cazier judiciar in original sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar sau declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza, precum (data in fata secretarului comisiei de concurs/examen). Declaratia este valabila pana la data anterioara primei probe de concurs, data la care se depune certificatul de cazier judiciar original;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului (va contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii);
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
j) chitanta taxa inscriere concurs/examen = 50 lei (la casieria spitalului);
k) dosar plic.
Actele prevazute la lit. b)-e) vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Conditii generale:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice
a) studii medii;
b) 6 ani si 6 luni vechime in specialitate;
c) cunostinte operare calculator.
d) nivel de acces la informatii secret de serviciu, precum si acordul scris al candidatului privind verificarea in vederea obtinerii autorizatiei de acces la informatii clasificate sau a certificatului de securitate;
Calendarul de desfasurare a concursului
1. Data limita, ora si locul de depunere a dosarului de concurs: 11.04.2025, ora 15.00, la sediul Spitalului Militar de Urgenta, Bdul. Mamaia nr.96, Constanta
2. Termenul in care se afiseaza rezultatul selectiei dosarelor de concurs: 16.04.2025, pana la ora 09.00, la sediul Spitalului Militar de Urgenta, Bdul. Mamaia nr.96, Constanta si pe pagina de internet a unitatii;
3. Termenul in care se pot depune contestatiile privind rezultatul selectiei dosarelor de concurs: 16.04.2025, pana la ora 15.00, la sediul Spitalului Militar de Urgenta, Bdul. Mamaia nr.96;
4. Termenul in care se afiseaza rezultatele contestatiilor selectiei dosarelor de concurs: 17.04.2025, pana la ora 15.00, la sediul Spitalului Militar de Urgenta, Bdul. Mamaia nr.96, Constanta si pe pagina de internet a unitatii;
5. Datele de desfasurare a probelor de concurs : proba scrisa - 06.05.2025, incepand cu ora 10.00 si interviul - 09.05.2025, incepand cu ora 10.00, la sediul Spitalului Militar de Urgenta, Bdul. Mamaia nr.96, Constanta;
6. Termenele in care se afiseaza rezultatele pentru fiecare proba: proba scrisa - 07.05.2025, pana la ora 10.00 si interviul - 12.05.2025, pana la ora 10.00, la sediul Spitalului Militar de Urgenta, Bdul. Mamaia nr.96, Constanta;
7. Termenele in care se pot depune contestatiile: proba scrisa - 08.05.2025, pana la ora 10.00 si interviul - 13.05.2025, pana la ora 10.00, la sediul Spitalului Militar de Urgenta, Bdul. Mamaia nr.96, Constanta si pe pagina de internet a unitatii;
8. Termenele in care se afiseaza rezultatele contestatiilor: proba scrisa - 09.05.2025, pana la ora 09.00 si interviul - 14.05.2025, pana la ora 09.00, la sediul Spitalului Militar de Urgenta, Bdul. Mamaia nr.96, Constanta si pe pagina de internet a unitatii;
9. Termenul in care se afiseaza rezultatele finale: 15.05.2025, pana la ora 15.00, la sediul Spitalului Militar de Urgenta, Bdul. Mamaia nr.96, Constanta si pe pagina de internet a unitatii.
10. BIBLIOGRAFIA DE CONCURS PENTRU INCADRAREA POSTULUI:
1. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (Capitolul I Sectiunea I, Sectiunea a III-a, Capitolul III, Sectiunea I, Capitolul IV, Sectiunea a III-a, art 144-146), publicata in Monitorul Oficial nr. 390 din 23 mai 2016;
2. Ordinul Ministrului Apararii nr. M.36/2008, pentru aprobarea Regulamentului logisticii operatiilor intrunite, Regulamentul din 17 aprilie 2008 (Capitolul I Sectiunea I, art 1-7, Capitolul II Sectiunea 1, art. 24-25, art. 29-31, Capitolul II Sectiunea 7, art. 88-96, Capitolul X, art. 309-312), publicat in Monitorul Oficial nr. 353 din 7 mai 2008;
3. Ordinul Ministrului Apararii nr. M.92/2013, Instructiuni privind scoaterea din functiune, declasarea si casarea activelor fixe si a bunurilor materiale, altele decat activele fixe, in Ministerul Apararii (Capitolul II art. 15-16, Capitolul III, art. 19, Capitolul IV, art.22), Ordinul a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 609 din 1 octombrie 2013, modificat si completat prin Ordin nr. M.207 din 11 octombrie 2021;
4. Ordonanta nr. 51 din 12 august 1994 privind drepturile de echipament si materiale de resortul echipamentului, in timp de pace, ale personalului din sectorul de aparare nationala, ordine publica si siguranta nationala (art. 2-3, publicata in Monitorul Oficial nr. 242 din 29 august 1994;
5. Ordinul nr. M.25 din 25.02.2012 pentru aprobarea Instructiunilor privind functiile de gestionar, raspunderea gestionarilor, predarea - primirea gestiunilor si gestionarea bunurilor in Ministerul Apararii Nationale (Capitolul II, art. 4 si 7, Capitolul III, art. 8, 9, 11 si 17, Capitolul IV, art. 21 si 29, Capitolul V, art. 43-44), publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 153 din 7 martie 2012;
6. Codul muncii (republicat) din 24 ianuarie 2003 (Titlul II, Capitolul I, art. 11-12, 20-21, 27-28, Capitolul II, art. 39, Capitolul III, art. 41, Capitolul IV, art. 49-51, Cap. V, art. 55 si 60) publicat in Monitorul Oficial nr. 345 din 18 mai 2011;
7. Ordonanta de guvern (republicata) nr. 26 din 22 iulie 1994 privind drepturile de hrana, in timp de pace, ale personalului din sectorul de aparare nationala, ordine publica si Securitate nationala si ale persoanelor private de libertate (art. 1 - 12), publicata in Monitorul Oficial nr. 144 din 09 aprilie 1998;
8. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1954/2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare (Anexa I - titlul II bunuri si servicii) publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 1176 din 27.12.2005;
9. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2634/2015 privind documentele financiar contabile - Norme specifice de utilizare a documentelor financiar - contabile, Anexa nr. 2 - grupele II si III, publicate in Monitorul Oficial nr. 910 bis din 09.12.2015;
10. Ordinul nr. M.87/2021 pentru aprobarea Normelor de aparare impotriva incendiilor in Ministerul Apararii Nationale, (Capitolul III, sectiunile II si III), publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 481 bis din 10.05.2021;
11. Ordinul nr. M.191/2019 pentru aprobarea Instructiunilor privind organizarea si desfasurarea activitatii de securitate si sanatate in munca in Ministerul Apararii Nationale (Capitolul III, sectiunea III) publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 900 bis din 07.11.2019.
Nota: Prevederile actelor normative cuprinse in bibliografie se studiaza cu modificarile si completarile ulterioare, dupa caz.
11. TEMATICA DE CONCURS PENTRU INCADRAREA POSTULUI:
1. Achizitii publice. Dispozitii generale. Obiect, scop si principii. Autoritati contractante. Organizarea si desfasurarea procedurii de atribuire. Reguli de publicitate si transparenta. Modalitati de atribuire. Procedurile de atribuire.
2. Principii generale. Notiuni fundamentale. Domenii functionale si conexe ale logisticii operatiilor intrunite. Serviciile de campanie. Sistemul informatic logistic.
3. Declasarea bunurilor materiale, altele decat activele fixe. Casarea bunurilor materiale. Dispozitii finale.
4. Drepturile de echipament si materiale de resortul echipamentului, in timp de pace, ale personalului din sectorul de aparare nationala, ordine publica si siguranta nationala.
5. Conditii privind ocuparea functiilor de gestionar. Garantii si raspunderi. Predarea-primirea gestiunii. Drepturile si obligatiile gestionarului privind primirea, pastrarea si eliberarea bunurilor.
6. Contractul individual de munca. Incheierea contractului individual de munca. Executarea contractului individual de munca. Suspendarea contractului individual de munca. Incetarea contractului individual de munca.
7. Drepturile de hrana, in timp de pace, ale personalului din sectorul de aparare nationala, ordine publica si Securitate nationala si ale persoanelor private de libertate.
8. Incadrarea cheltuielilor pe titluri, articole si aliniate conform clasificatiei economice - titlul II, bunuri si servicii.
9. Norme specifice de utilizare a documentelor financiar - contabile, grupele II si III.
10. Instruirea personalului in domeniul apararii impotriva incendiilor in Ministerul Apararii Nationale. Instructajul introductiv general. Instructajul specific locului de munca.
11. Pregatirea si instruirea personalului in domeniul securitatii si sanatatii in munca. Instruirea la locul de munca.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.