Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

referent - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului :
Hunedoara | Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere :





Spitalul Municipal "Dr. Alexandru Simionescu" Hunedoara Expira in 2025-01-16

Locatie
Hunedoara

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractualaAnunt



Anuntul a fost rectificat la solicitarea institutiei angajatoare, conform documentului atasat urmator:


Document atasat corectat


A N U N T


Spitalul Municipal ,,Dr. Alexandru Simionescu", cu sediul in str.Victoriei, nr.14, Hunedoara, judetul Hunedoara, organizeaza concurs pentru ocuparea unor functii contractual vacante in conformitate cu prevederile HG nr. 1336 din 28 octombrie 2022, dupa cum urmeaza:


Denumirea postului: referent

Numarul posturilor: 1 post vacant

Nivelul postului: functie de executie

Compartiment/Structura: Serviciul Financiar-Contabil, relatii publice si de interes public, arhiva.

Durata timpului de lucru: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana

Perioada: nedeterminata


Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitare;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului de economist in cadrul Serviciului Financiar-Contabilitate:


- Diploma de bacalaureat;


- Vechime - nu se cere.


1. Pentru inscriere la concurs candidatii vor depune, in intervalul orar 07:00 - 14:00, la Serviciul RUNOS, ec. Cristea Ana Maria - Birou Sef Serviciul RUNOS - tel. 0254 713 820 int. 210 sau Birou Personal - Salegean Flavius Andrei - tel. 0254 713 820 int. 117, incepand cu data de 30.12.2024 pana la data 16.01.2025 ora 14:00 un dosar de concurs conform prevederilor art. 35 din HG 1336/2022 cu modificarile si completarile ulterioare care va cuprinde urmatoarele documente:


a. formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 a Regulamentului cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual (anexa nr. 1 la anuntul de concurs);

b. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c. copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d. copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e. copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (Modelul orientativ al adeverintei mentionate la lit. e) este prevazut in anexa nr. 2 la anuntul de concurs);

f. certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;

h. certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i. curriculum vitae, model comun european.


Fiecare candidat va primi un cod numeric pentru identificare, care corespunde cu numarul de inregistrare al dosarului de concurs, iar rezultatele fiecarei probe vor fi cautate dupa acest numar. Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevazut la litera f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.

Conditiile de participare si de desfasurare a concursului precum si alte date necesare desfasurarii concursului se regasesc in Regulamentul concursului.

Prin coroborarea precizarilor din Legea nr. 53/2003 Codul Muncii si din Legea 360/2023 privind sistemul public de pensii, candidatii care promoveaza concursul si au calitatea de pensionar, vor intra sub prevederile cap. VII din Legea 53/2003 si vor incheia cu unitatea contract de munca pe perioada determinata, dupa caz, cu respectarea prevederilor legale privind obtinerea avizelor privind desfasurarea activitatilor.

Concursul pentru ocuparea postului de executie contractual vacant din cadrul Serviciului Financiar-Contabil mentionat mai sus se desfasoara in 3 etape: selectia dosarelor, proba scrisa si proba interviu.

Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se face prin afisarea unui proces-verbal la sediul si pe pagina de internet a unitatii, cu mentiunea "admis sau "respins", insotita de punctajul obtinut de catre fiecare candidat, in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii probei.

Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa si/sau proba practica si proba interviu, dupa caz, candidatii nemultumiti pot depune la Serviciul RUNOS, Birou Personal - Salegean Flavius-Andrei - tel. 0254 713 820, int. 117 sau ec. Cristea Ana Maria - Sef Serviciul RUNOS - tel. 0254 713 820, int. 210, contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si/sau a probei practive si a interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.

La toate probele candidatii vor prezenta cartea de identitate valabila.

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Spitalului Municipal Dr. Alexandru Simionescu" Hunedoara, Str. Victoriei, Nr.14, Jud. Hunedoara , telefon 0254 713 820 interior 210 si 117, persoana de contact: Cristea Ana Maria, avand functia de economist si Salegean Flavius-Andrei, avand functia de sociolog.


CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:


Nr. crt. Activitati Data si ora

1. Publicarea anuntului 30.12.2024

2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Spitalul Municipal Dr. Alexandru Simionescu Hunedoara, Str. Victoriei nr. 14, judetul Hunedoara in intervalul 30.12.2024 - 16.01.2025,

zilnic pana la ora 14:00

3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 20.01.2025

4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 20.01.2025

5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 21.01.2025

6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 21.01.2025





7.
Sustinerea probei scrise

14.02.2025, ora 09:00

in Amfiteatrul unitatii




8.
Comunicarea rezultatelor probei scrise
14.02.2025


9.
Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise
17. 02.2025


01
Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor
17. 02.2025


11.
Sustinerea interviului

18.02.2025, ora 09:00

in Amfiteatrul unitatii




12.
Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului
18.02.2025


13.
Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului
19.02.2025


14.
Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor
19.02.2025


15.
Afisarea rezultatului final al concursului
19.02.2025



7. Sustinerea probei scrise 21.01.2025, ora 09:00

in Amfiteatrul unitatii

8. Comunicarea rezultatelor probei scrise 21.01.2025

9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 22.01.2025

01 Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 22.01.2025

11. Sustinerea interviului 23.01.2025, ora 09:00

in Amfiteatrul unitatii

12. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 23.01.2025

13. Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 27.01.2025

14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 27.01.2025

15. Afisarea rezultatului final al concursului 27.01.2025


BIBLIOGRAFIA / TEMATICA

la concursul pentru ocuparea postului de economist - Serviciul Financiar-Contabil


1. Legea contabilitatii nr. 82/1991 (republicata);


2. Legea nr. 500/2002 privind finantele publice;


3. Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii (republicata) - Titlul VII "Spitalele";


4. Ordinul Ministerului Finantelor Publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;


5. Ordinul Ministerului Finantelor Publice nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia - Anexa - Capitolele I-VI;


6. Ordinul Ministerului Finantelor Publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;


7. Ordinul Ministerului Finantelor Publice nr. 517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare - Forexebug;


8. Hotararea Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale, in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate - Anexa nr. 2 - Capitolul VI;


9. Ordinul Ministerului Sanatatii/Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 1857/441/2023 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Hotararii Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a Contractului-cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale, in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate - Anexele nr. 22-26;


10. Hotararea Guvernului nr. 423/2022 privind aprobarea programelor nationale de sanatate - fara Anexa nr. 2 - Capitolele II-V.


MANAGER,

EC. BUDAE RADU ION








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: referent - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.