Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Referent, treapta profesională IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Locatie & Tipul Jobului:
Slatina | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Comuna Dobrosloveni, judetul Olt Expira in 2024-09-30
Locatie
Olt

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Primarii

Categorie


Functie contractuala
Anunt



In conformitate cu prevederile HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, Primaria comunei Dobrosloveni anunta organizarea concursului de recrutare in vederea ocuparii pe durata nedeterminata, cu program normal de lucru de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore/saptamana, a unui post contractual de executie de Referent, treapta profesionala IA, in cadrul Compartimentului Centru Local pentru Informare si Promovare Turistica, din aparatul de specialitate al primarului comunei Dobrosloveni, in data de 09.10.2024, ora 1000.

Scopul principal al postului:

- participa activ la derularea proceselor de promovare turistica, a actiunilor turistice, a vizitelor documentare si a diferitelor manifestari culturale/turistice, in concordanta cu planul intocmit la fiecare inceput de an si actualizari pe parcursul anului.

Conditii specifice in vederea participarii la concurs:

- studii: studii medii absolvite cu Diploma de Bacalaureat, cu specializarea Turism

- cunoasterea de limbi straine: engleza, franceza, spaniola, penru care va avea de tradus, citit, un text, in cadrul probei de interviu.

Concursul consta in:

- Selectia dosarelor;

- Proba scrisa;

- Interviul.

Desfasurarea concursului:

- pentru inscrierea la concurs, candidatii vor depune dosarele de concurs, in perioada 17.09.2024 - 30.09.2024, ora 1600,

- data, ora si locul desfasurarii probei scrise: 09.10.2024, ora 1000, in cladirea Centrul de Informare Turistica din Comuna Dobrosloveni, strada A. I. Cuza nr. 2, judetul Olt,

- data, ora si locul desfasurarii probei de interviu: va fi sustinuta de candidatii admisi la proba scrisa, iar data, ora si locul desfasurarii probei va fi anuntata ulterior.

Selectia dosarelor: in termen de maximum 2 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor

Afisarea selectiei dosarelor: in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de selectie a dosarelor.

Conditii generale de participare la concurs:

Se poate prezenta la concurs, persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1). si (2). din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2). din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 la HG nr. 1336/2022;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

Modelul orientativ al adeverintei mentionate la lit. e) este prevazut in anexa nr. 3 la HG nr. 1336/2022.

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevazut la lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice.

In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.

Documentul prevazut la lit. h) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.

Pentru documentele depuse in copie, candidatii vor prezenta originalul acestora, pentru certificare.

Dosarele de concurs se depun la secretariatul Primariei Comunei Dobrosloveni, la secretarul comisiei de concurs, sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, la adresa: Primaria Comunei Dobrosloveni, strada A.I. Cuza nr. 1, Comuna Dobrosloveni, judetul Olt, posta electronica: e-mail: [email protected].

In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la lit. b) - e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.

Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila. Nerespectarea acestor prevederi, conduce la respingerea candidatului.

Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa si interviu, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si a interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.

Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse se face prin afisare la sediu primariei, precum si pe pagina de internet a institutiei. Rezultatele finale se afiseaza la sediul primariei, precum si pe pagina de internet, in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului prevazut pentru ultima proba.

Principalele atributii ale postului:

- raspunde de inregistrarile efectuate in registrul (rele) din Compartimentul din care face parte,

- asigura un program de functionare a CIT,

- asigura utilizarea corecta si mentenanta achipamentelor din CIT,

- organizeaza, coordoneaza, verifica si controleaza activitatea CIT,

- participa la sedintele organizate de asociatiile turistice, centrele de informare turistice, alte institutii de gen,

- participa la targuri turistice, participa directa la organizarea diferitelor actiuni promotionale,

- analizeaza fondurile de investitie a centrului, face propuneri pentru achizitii,

- alimenteaza si intretine baza de date,

- urmareste realizarile conform strategiei stabilite de centru,

- alege modalitatile optime pentru publicitatea centrului si solicita alocarea bugetului necesar acesteia,

- reprezinta centrul in relatiile profesionale,

- cauta permanent noi parteneri de afaceri pentru dezvoltarea centrului,

- urmareste posibilele resurse financiare nerambursabile si face toate demersurile pentru accesarea acestora,

- propune actiuni care sa faciliteze obtinerea de profit,

- isi asuma responsabiliati pentru realizarea contractelor cu agentiile de turism interne/externe, daca este cazul incheie contracte si finalizeaza actiunile,

- promoveaza si dezvolta relatiile cu potentialii clienti persoane fizice si/sau juridice,

- folosirea internetului in timpul serviciului este permisa doar in scopuri strans legate de obiectul muncii, de promovare turistica si alte activitati culturale ce duc la promovarea turistica,

- raspunde pentru realizarea programelor turistice si intermediere si intretinerea arhivei electronice legata de pastrarea valorilor culturale din localitate,

- evidentierea si administrarea spatiilor turistice (Situl arheologic Romvla Malva, CIT, camine culturale, Cabana Resca) de pe teritoriul administrativ al comunei,

- informeaza permanent cu privire la proiectele derulate de ministerul de resort,

- asigura materiale de promovare a zonelor turistice din Romania pe care sa le poata oferi in special turistilor straini care ne viziteaza si care ar dori sa efectueze un tur al localitatii si al tarii,

- comunicarea intre birourile Infoturism din tara, prin organizarea de intalniri de lucru

- crearea unei retele informationale, unde sa poata fi gasite rapid informatii despre obiectivele turistice din fiecare judet, programe culturale, posibilitati si preturi de transport, cazare, alimentatie, respectiv o baza de date cu obiectivele turistice din tara clasificate pe categorii,

- este responsabil de arhivarea documentelor emise,

- respecta normele PSI si de protectia muncii,

- isi indeplineasca atributiile cu demnitate,

- informeaza grupul de turisti cu masurile de securitate si siguranta personala si a obiectelor de valoare,

- pune la dispozitia turistilor informatii despre telefoane utile, asistenta turistica, ambasade, politie, asistenta medicala,

- intretine dialog decent cu turistii si sa conduca derularea actiunilor turistice, a vizitelor documentare si a manifestarilor conform planului incredintat,

- face propuneri de imbunatatirea programului turistic in functie de sugestii,

- rezolva eventualele reclamatiile, contestatii etc

- colaboreaza cu functionarii publici din cadrul aparatului de specialitate al primarului sau alte directii deconcentrate, ONG-uri etc, pentru ducerea la indeplinire a atributiilor de serviciu,

- indeplineste, potrivit legii si necesitatilor institutiei, de alte atributii incredintate de superiorii ierarhici.

Proba de interviu:

- se va sustine in termen de maxim 4 zile de la data afisarii probei scrise. Data va fi comunicata in scris concurentilor declarati admisi la proba scrisa.

Bibliografie/tematica:

1. Constitutia Romaniei, republicata

Cu tematica: Integral

2. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare

Cu tematica: Atributiile consiliului local (art. 129) si Rolul si atributiile primarului (art. 154 - art. 157)

3. Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii (r1), cu modificarile si completarile ulterioare

Cu tematica: Integral

4. Ordinul de Administratie publica nr. 3.501/2020 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea, functionarea, rolul, atributiile, acreditarea si reacreditarea centrelor nationale si locale de informare si promovare turistica, cu modificarile si completarile ulterioare

Cu tematica: Integral

5. Hotararea de Guvern nr. 20/2012 privind aprobarea Programului multianual de marketing si promovare turistica si a Programului multianual de dezvoltare a destinatiilor, formelor si produselor turistice, cu modificarile si completarile ulterioare

Cu tematica: Integral

6. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare

Cu tematica: Integral

7. Ordonanta nr. 63/1997 privind stabilirea unor facilitati pentru dezvoltarea turismului rural, cu modificarile si completarile ulterioare

Cu tematica: Integral

8. Hotararea de Guvern nr. 303/2006 privind aprobarea Programului anual de marketing si promovare turistica si a Programului anual de dezvoltare a produselor turistice, cu modificarile si completarile ulterioare

Cu tematica: Integral

Candidatii vor avea in vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.

Date de contact: Relatii suplimentare la secretarul general al Comunei Dobrosloveni, persoana de contact: Cioroianu Ionel, tel: 0769065216, site-ul: http://www.dobrosloveni.ro/ si adresa de mail: [email protected].

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Referent, treapta profesională IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.