Sau continua cu adresa de email
In prezent, acest post nu accepta cereri. Va rugam sa explorati posturi vacante similare
P

Referent, treapta profesionala II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 săptămâni în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Slatina
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:





Comuna Redea Expira in 2025-04-08

Locatie
Olt

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Primarii

Categorie


Functie contractualaAnunt



Nr. 2098/26.03.2025


ANUNT ORGANIZARE CONCURS


In conformitate cu prevederile HG 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu respectarea prevederilor art. VII, alin. (3) lit. b din OUG nr. 156/2024 privind privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, Primaria comunei Redea anunta organizarea concursului de recrutare in vederea ocuparii pe durata nedeterminata, cu program normal de lucru de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore/saptamana, a unui post contractual de executie de referent, treapta profesionala II, in cadrul Compartimentului de cultura, din aparatul de specialitate al primarului comunei Redea, in data de 16.04.2025, ora 1000.

Scopul principal al postului:

- participa activ la derularea proceselor de promovare a culturii, a actiunilor socio-artistice, a vizitelor documentare si a diferitelor manifestari culturale din localitate, in concordanta cu planul intocmit la fiecare inceput de an si actualizari pe parcursul anului.

Conditii specifice in vederea participarii la concurs:

- studii: studii medii absolvite cu Diploma de Bacalaureat

- vechime in munca: minim trei ani

Concursul consta in:

- Selectia dosarelor;

- Proba scrisa;

- Interviul.

Desfasurarea concursului:

- pentru inscrierea la concurs, candidatii vor depune dosarele de concurs, in perioada 26.03.2025 - 08.04.2025 ora 1000,

- data, ora si locul desfasurarii probei scrise: 16.04.2025, ora 1000, in sediul Primariei Comunei Redea, strada Trandafirilor nr. 16, judetul Olt,

- data, ora si locul desfasurarii probei de interviu: va fi sustinuta de candidatii admisi la proba scrisa, iar data, ora si locul desfasurarii probei va fi anuntata ulterior.

Selectia dosarelor: in termen de maximum 2 zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor

Afisarea selectiei dosarelor: in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de selectie a dosarelor.

Conditii generale de participare la concurs:

Se poate prezenta la concurs, persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1). si (2). din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capaCaminului Culturalate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitrea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2). din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 la HG nr. 1336/2022;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului soliCaminului Culturalate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

Modelul orientativ al adeverintei mentionate la lit. e) este prevazut in anexa nr. 3 la HG nr. 1336/2022.

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevazut la lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice.

In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.

Documentul prevazut la lit. h) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.

Pentru documentele depuse in copie, candidatii vor prezenta originalul acestora, pentru certificare.

Dosarele de concurs se depun la secretariatul Primariei Comunei Redea, la secretarul comisiei de concurs, sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, la adresa: Primaria Comunei Redea, strada Trandafirilor nr. 16, Comuna Redea, judetul Olt, posta electronica: e-mail: primariaredea@yahoo.com.

In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la lit. b) - e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.

Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila. Nerespectarea acestor prevederi, conduce la respingerea candidatului.

Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa si interviu, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si a interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.

Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse se face prin afisare la sediu primariei, precum si pe pagina de internet a institutiei. Rezultatele finale se afiseaza la sediul primariei, precum si pe pagina de internet, in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului prevazut pentru ultima proba.

Principalele atributii ale postului:

1. Organizarea si promovarea de activitati culturale organizate la nivelul comunei Redea, in cadrul Caminului cultural, Scolii etc.;

2. Explorarea spatiului in aer liber pentru diferite activitati in vederea pastrarii traditiilor populare;

3. Crearea conditiilor pentru asigurarea continuitatii manifestarilor si evenimentelor culturale traditionale (festivaluri, concursuri de folclor, literatura);

4. Sprijinirea activitatii mesterilor populari traditionali si incurajarea copiiilor in conservarea valorilor traditionale;

5. Conservarea, reabilitarea, restaurarea monumentelor si componentelor artistice de importanta istorica si culturala cuprinse in listele monumentelor de patrimoniu clasate de importanta locala; conservarea si trasmiterea valorilor morale, artistice si tehnice ale comunitatii locale, ale patrimoniului cultural national si universal;

6. Organizarea si sustinerea interpretilor si formatiilor artistice de amatori, a unor concursuri si festivaluri, inclusiv a participarii interpretilor si formatiilor la manifestari culturale intercomunale si judetene;

7. organizeaza zilele comunei;

8. stimularea creativitatii si talentului;

9. participarea la editarea de monografii si lucrari de educatie civica si informare a publicului;

10. participarea la organizarea unor cercuri stiintifice si tehnice, de arta populara, de arta plastica, de arta fotografica si de gospodarie taraneasca;

11. organizarea si desfasurarea unor cursuri de formare continua pentru copii;

12. sa initieze relatii profesionale cu persoanele interesate, sa participe la programele derulate;

13. sa elaboreze proiecte si/sau programe culturale-artistice si de educatie permanenta, sa analizeze fezabilitatea acestora si sa pregateasca implementarea lor;

14. sa asigure derularea fiecarei etape in conformitate cu graficul prestabilit, avand in vedere satisfacerea cerintelor beneficiarilor;

15. sa furnizeze toate informatiile si explicatiile necesare desfasurarii in bune conditii a activitatilor incluse in grafic.

16. Sa elaboreze anual un plan de activitati pe care-l prezinta primarului spre aprobare;

17. Sa elaboreze anual un buget de venituri si cheltuieli spre aprobarea Consiliului Local;

18. Este responsabil cu organizarea si gestionarea sistemului de control intern managerial la nivelul compartimentului biblioteca, cultura, evenimente.

Bibliografie/tematica:

1. Constitutia Romaniei, republicata

Cu tematica: Integral

2. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare

Cu tematica: Atributiile consiliului local (art. 129) si Rolul si atributiile primarului (art. 154 - art. 157)

3. Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii (r1), cu modificarile si completarile ulterioare

Cu tematica: Integral

4. O.U.G. nr. 118/2006 privind infiintarea, organizarea si desfasurarea activitatii asezamintelor culturale

Cu tematica: Integral

5. Ordinul nr. 2193/2004 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare si functionare a asezamintelor culturale

Cu tematica: Integral

6. Ordinul 471/1990 pentru aprobarea Normelor cu privire la organizarea spectacolelor, concertelor, a altor activitati artistice si distractive la care se percep tarife de intrare

Cu tematica: Integral

7. Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, cu modificarile si completarile ulterioare.

Cu tematica: Integral

Candidatii vor avea in vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.

Date de contact: Relatii suplimentare la Primaria Comunei Redea, persoana de contact: Vasilescu Nicoleta, tel: 0249544007 si adresa de mail: primariaredea@yahoo.com


PRIMAR,

Dan BALA








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Referent, treapta profesionala II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.