Adaugat:
Registrator medical debutant - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Registrator medical debutant - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Spitalul Judetean de Urgenta ,,Dr. Constantin Andreoiu" Ploiesti, judetul Prahova Expira in 2025-01-08
Locatie
Prahova
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Spitalul Judetean de Urgenta Dr. Constantin Andreoiu Ploiesti scoate la concurs, in conformitate cu prevederile H.G.R. nr.1336/2022, urmatorul post vacant, pe durata nedeterminata:
- 1 post cu norma intreaga pe durata nedeterminata de registrator medical debutant - in cadrul UPU SMURD
Poate ocupa un post vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr.53/2003-Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs, inclusiv conditiile de exercitare a profesiei;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h) din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Conditii specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiilor contractuale:
1. pentru postul de registrator medical debutant:
- nivel de studii: studii medii cu diploma de absolvire
- cunostinte operare PC
- vechime in specialitate - nu necesita
Concursul pentru ocuparea posturilor vacante consta in:
- selectia dosarelor de inscriere
- proba scrisa
- proba practica/interviu
Proba scrisa testeaza cunostintele teoretice necesare ocuparii postului si consta in redactarea unei lucrari si/sau in rezolvarea unor teste grila.
Interviul consta in testarea abilitatilor, aptitudinilor si motivatia candidatului in vederea ocuparii postului vacant pentru care candideaza.
Se pot prezenta la urmatoarea etapa/proba numai candidatii declarati admisi la etapa/proba anterioara. Ocuparea posturilor se face in ordine descrescatoare a punctajelor finale obtinute de candidatii admisi, la finalul concursului.
Calendarul desfasurarii concursului:
- 16.12.2024 - Publicare anunt concurs;
- 16.12.2024 - 08.01.2025, ora 14oo - Perioada de inscriere a candidatilor;
- 09.01.2025, ora 14oo - Selectia dosarelor de inscriere ;
- 10.01.2025, ora 14oo - Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor;
- 13.01.2025, ora 14oo - Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor de inscriere;
- 14.01.2025, ora 14oo - Afisarea rezultatelor contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor de inscriere;
- 15.01.2025, ora 10oo - Desfasurarea probei scrise/test grila;
- 16.01.2025, ora 14oo- Afisarea rezultatelor la proba scrisa;
- 17.01.2025, ora 14oo - Depunerea contestatiilor privind rezultatele la proba scrisa;
- 20.01.2025, ora 14oo - Afisarea rezultatelor contestatiilor privind proba scrisa;
- 21.01.2025, ora 10oo - Desfasurarea probei practice/interviu;
- 22.01.2025, ora 14oo - Afisarea rezultate proba practica/interviu;
- 23.01.2025, ora 14oo- Depunerea contestatiilor privind rezultatele la proba practica/interviu;
- 27.01.2025, ora 14oo - Afisarea rezultatelor contestatiilor privind proba practica/interviu;
- 28.01.2025, ora 14oo - Afisarea rezultatelor finale ale concursului;
Dosarele se vor depune la sediul spitalului - Ploiesti, str.Gageni nr.100 - Serviciul RUNOS, pana la data de 08.01.2025, ora 1400.
Rezultatele selectiei dosarelor de inscriere, cu mentiunea ,,admis" sau ,,respins", se vor afisa la avizierul si pe site-ul spitalului in data de 10.01.2025, ora 1400 .
Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se va face prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii "admis" sau "respins", prin afisarea la sediul comisiei de concurs, la avizierul si pe site-ul spitalului, in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii probei.
Rezultatele finale se afiseaza la avizierul si pe site-ul spitalului, in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de solutionare a contestatiilor pentru ultima proba, prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii "admis" sau "respins".
In vederea participarii la concurs, candidatii depun dosarul de concurs in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea unui post vacant.
Continutul dosarului de inscriere la concurs si locul de inscriere:
I. Continutul dosarului de inscriere:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in anexa nr.1, atasat la anunt;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european
j) certificat calificare in meserie, dupa caz.
Documentele solicitate in copie, vor fi insotite de cele originale la depunerea dosarului pentru certificarea copiilor de catre secretarul comisiei de concurs cu mentiunea "conform cu originalul".
Documentele prevazute la lit.f) si lit.h) sunt valabile 3 luni si se depun la dosar in termen de valabilitate.
Documentele pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid sau posta electronica, in termenul prevazut pentru depunerea dosarelor, conform calendarului de concurs.
In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid sau posta electronica, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia. Transmiterea documentelor prin posta electronica se realizeaza in format pdf. cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila. Nerespectarea transmiterii documentelor conform mentiunilor duce la respingerea candidatului.
Candidatii au obligatia de a se prezenta la Serviciul RUNOS cu documentele prevazute la lit. b)-e) si i) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise, dupa caz, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
II. Locul de inscriere: Spitalul Judetean de Urgenta Dr. Constantin Andreoiu Ploiesti, Str. Gageni, nr. 100, Ploiesti, Jud. Prahova - Serviciul RUNOS.
III. Locul desfasurarii probelor de concurs: Spitalul Judetean de Urgenta Dr. Constantin Andreoiu Ploiesti, str. Gageni nr.100, Municipiul Ploiesti, Judetul Prahova.
Formularul de inscriere, tematica si bibliografia de concurs precum si fisa postului sunt atasate la prezentul anunt si se pot ridica si de la serviciul R.U.N.O.S. al spitalului.
Taxa de participare la concurs este de 30 lei.
Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0244537711, int.285 (Serviciul RUNOS).
Manager,
Sef Serv. RUNOS,
TEMATICA SI BIBLIOGRAFIA PENTRU CONCURSUL DE OCUPARE A POSTULUI DE
REGISTRATOR MEDICAL DEBUTANT
1. O.M.S.P. nr. 1.706 din 2 octombrie 2007, privind conducerea si organizarea unitatilor si compartimentelor de primire a urgentelor - capitol IV, V, VII.
2. Legea nr. 46/2003 - Drepturile si obligatiile pacientului, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 95/2006 - privind reforma in domeniul sanatatii
Titlul VII - spitalele
Titlul VIII - capitolul II Sectiunea 1 - persoanele asigurate - dovada calitatii de asigurat;
4. Regulamentului (UE) 679/2016 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor);
5. Notiuni de baza ale pachetului Microsoft Office;
6. Fisa postului.
APROBAT,
Manager
FISA POSTULUI
OCUPATIA : REGISTRATOR MEDICAL DEBUTANT
COD COR : 334401
TITULAR POST :
FUNCTIA/POSTUL/SPECIALITATEA : REGISTRATOR MEDICAL DEBUTANT
LOC MUNCA : UPU SMURD
GRAD PROFESIONAL :REGISTRATOR MEDICAL DEBUTANT
NIVELUL POSTULUI : DE EXECUTIE
Data Elaborat Verificat Aprobat
Functia/Nume Semnatura Functia/Nume Semnatura Functia/Nume Semnatura
Exemplar nr :1
1.CERINTELE POSTULUI :
1.1. studii : studii medii de specialitate / studii medii
1.2. vechime : fara vechime
1.3. alte cerinte specifice :
2.RELATII :
2.1. ierarhice : subordonat medicului sef UPU SMURD si asistentului sef
2.2. de colaborare : cu personalul din cadrul UPU SMURD, cu sectiile si
compartimentele administrative din cadrul unitatii
3.PROGRAM DE LUCRU :
3.1. activitate curenta in cadrul UPU SMURD conform programului de lucru stabilit in conformitate cu prevederile legale in vigoare :8 ore/zi sau ture de 12/24 ore in functie de situatie
4.ATRIBUTII SI RESPONSABILITATI :
4.1. Atributii specifice :
4.1.1.isi exercita profesia in mod responsabil si conform pregatirii profesionale ;
4.1.2.completeaza baza de date cu pacientii la zi, in timp real cu sosirea pacientilor ;
4.1.3.ofera informatii tuturor celor care solicita, directionandu-i la persoanele responsabile din incinta UPU SMURD ;
4.1.4.se asigura ca toate echipamentele avute in dotare sunt functionale ;
4.1.5.anunta conducerea unitatii in cazul in care echipamentele sunt defecte sau daca apar disfunctionalitati in exploatarea acestora ;
4.1.6.raspunde de indeplinirea prompta si corecta a sarcinilor de munca;
4.1.7.este singura persoana responsabila si autorizata cu realizarea copiilor fiselor pacientilor in conformitate cu prevederile legale in vigoare ;
4.1.8.pastreaza confidentialitatea datelor introduse in baza de date a UPU, cu privire la pacienti ;
4.1.9.raspunde de respectarea deciziilor , a prevederilor din fisa postului, precum si a regulamentului de functionare ;
4.1.10.participa la instruirile periodice ale intregului personal ;
4.1.11.respecta confidentialitatea tuturor aspectelor legate de locul de munca, indiferent de natura acestora, iar in cazul parasirii serviciului prin desfacearea contractului de munca, detasare sau demisie, orice declaratie publica cu referire la fostul loc de munca este atacabila juridic;
4.1.12.respecta regulamentul intern si regulamentul de functionare a UPU SMURD ;
4.1.13.participa la toate sedintele de lucru ale personalului angajat la UPU SMURD ;
4.1.14.respecta confidentialitatea datelor si anonimatul pacientului ;
4.1.15. in situatii deosebite este obligat sa raspunda la toate chemarile in interes de serviciu, in afara orelor de program;
4.1.16. aduce la cunostinta responsabilului cu mobilizarea indisponibilitatea pe o perioada anume,cu minimum 24 de ore inainte (exceptie fac situatiile deosebite, cum ar fi deces in familie, imbolnaviri etc.) ;
4.1.17. are obligatia de a introduce toate datele pacientului in programul STS.
4.2. Atributii generale :
4.2.1. raspunde disciplinar, contraventional si penal pentru nerespectarea normelor legale in vigoare ;
4.3. Atributii privind securitatea si sanatatea in munca, SU, colectare deseuri :
4.3.1.respecta normele de securitate si sanatate in munca prevazute de Legea nr.319/2006 Republicata , normele de aplicare a acesteia H.G. 1425/2006 si deciziile interne ale SJUP.
4.3.2. respecta prevederile Legea nr. 481/2004 privind situatiile de urgenta ;
4.3.3. respecta prevederile Legea nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor;
4.3.4. participa la instruirile periodice pentru respectarea normelor de protectie a muncii ;
4.3.5. respecta prevederile Ord. MS nr.1226/2012 privind gestionarea deseurilor rezultate din activitatile medicale; aplica procedurile stipulate de codul de procedura.
4.3.6. respecta prevederile Ord.MS nr.1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea,dezinfectia si sterilizarea in unitati sanitare;
4.3.7. respecta prevederile Ord.MS Ord. M.S. nr.1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere ,prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare.
5.LIMITE DE COMPETENTA :
5.1.nu ofera informatii cuprinse in fisa medicala a pacientilor decat in prezenta unui cadru medical specializat si autorizat.
6.SALARIZARE :
6.1.salarizarea este in conformitate cu legislatia in vigoare ;
6.2.salariul de baza este remuneratia primita in raport cu munca depusa, cu cantitatea si calitatea acesteia, cu importanta sociala a muncii.
Indeplineste orice alte sarcini stabilite de conducerea spitalului si/sau a UPU SMURD conform competentei profesionale.
Pentru neindeplinirea sau indeplinirea necorespunzatoare a sarcinilor de serviciu raspunde disciplinar, contraventional sau penal, dupa caz.
Fisa postului este valabila pe intreaga perioada de desfasurare a contractului de munca, putand fi reinnoita in cazul aparitiei unor noi reglementari legale sau ori de cate ori este necesar.
MEDIC SEF UPU SMURD, Luat la cunostinta si primit un exemplar salariat
Numele si prenumele :
Semnatura :
Data :
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.