Relationship Manager - Israeli Desk - Sucursala Dorobanti
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
LIBRA INTERNET BANK SA
Relationship Manager - Israeli Desk - Sucursala Dorobanti
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
LIBRA INTERNET BANK SA
Candidatul ideal
SCURTA DESCRIERE:
In rolul de Manager Relatii cu Clientii (sau pe scurt, CRM) vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Libra, in cadrul sucursalei din Dorobanti. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi potentialilor clienti Corporate (cifra de afaceri peste 4 mil), solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place sa interactioneze cu cei din jur, sa comunice si care sunt foarte buni negociatori. Satisfactia in vanzari provine din dezvoltarea portofoliului de relatii si de suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii - Israeli Desk este in intervalul de 7000 lei brut si 15000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.
CERINTE:
- Esti absolvent/a de studii superioare;
- Ai experienta relevanta in domeniul business development (retail banking, credite);
- Cunosti limba engleza la un nivel avansat (scris si conversational);
- Detii o buna cunoastere a pietei si mediului de afaceri din Romania;
- Ai abilitati foarte bune de comunicare si de vanzare.
Descrierea jobului
RESPONSABILITATI:
- Raspunzi de promovarea si vanzarea activa a produselor bancii, oferind clientilor personae fizice din aria Israeli desk (imobiliare) consiliere financiar bancara prin servicii bancare de calitate, la timp si conform nevoilor acestora;
- Pui la dispozitia clientilor documentatia si informatiile aferente operatiunilor bancare derulate de catre acestia, inclusiv cele aferente deschiderilor de conturi si derularii operatiunilor prin acestea;
- Intocmesti dosarul de deschidere de cont, oferi informatii privind situatia conturilor (solduri, tranzactii, depozite, etc.);
- Receptionezi instructiunile date de catre client Bancii, te asiguri de corectitudinea acestora si le transmiti, in timp util, spre procesare;
- Raspunzi de mentinerea si cresterea portofoliului de clienti si a volumului de afaceri, in mod activ, in conformitate cu obiectivele si targetul departamentului Israeli Desk;
Ce iti oferim
Beneficii legate de timp:
Program flexibil, inclusiv ”Late Monday & Early Friday”
Program de lucru hibrid
Liber de ziua ta de nastere
Concediu de studii
Concediu sabatic, la implinirea a 5 ani in organizatie
8 ore de invoire pe luna
Beneficii financiare si abonamente:
Tichete de vacanta (3,500 lei roluri de execuție/ 5,500 roluri manageriale)
Tichete de masa (40 lei/zi)
Prime de sarbatori
Prime/bonusuri conform reglementarilor interne
Abonament medical la clinica privata Medlife
Abonament sala fitness prin SanoPass
Abonament la Bookster
Pensie privata
Ajutor pentru evenimente deosebite
Costuri si dobanzi speciale la toate serviciile bancare
Programe de dezvoltare personala si profesionala:
Campionate de discursuri - Libra Voices
Sesiuni de dezbateri - Debatable
Programe sportive - Libra Energize
Programe culturale - Libra Cultural
Cursuri de dezvoltare personala, profesionala si de wellbeing
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.