Reprezentant Serviciu Clienti, Bucuresti
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
Lugera & Makler
Reprezentant Serviciu Clienti, Bucuresti
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
Lugera & Makler
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
also good-looking!...
This is in a nutshell the Lugera team in Romania.
A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!
We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
“WE CAN DO IT!”
And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!
Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!
Cerinte
Studii superioare;
1-2 ani de experienta intr-o pozitie similara, intr-o companie importanta in domeniul comercializarii de bunuri de larg consum;
Experienta de lucru in SAP;
Abilitati bune de lucru in Excel;
Cunoasterea limbii engleze - nivel mediu.
Responsabilitati
Procesarea si alocarea la timp si cu acuratete a comenzilor clientilor;
Stabilirea si mentinerea in mod eficient a fluxului de informatii cu clientii;
Contribuirea la indeplinirea indicatorilor de performanta din cadrul departamentulu OTC;
Cooperarea eficienta cu celelalte departamente din CS&L, precum si cu celelalte functii din companie;
Propunerea de actiuni de imbunatatire a proceselor din customer service si contribuirea la implementarea celor deja agreate;
Gestionarea alocarilor de produse, conform necesitatilor, astfel incat clientii sa primesca volumele convenite;
Contribuirea la eficienta incarcarilor prin gestionarea comenzilor de la clienti, asigurand legatura cu persoanele responsabile pentru distributie si depozitare (DFA, 3PL si Logistica);
Verificarea datelor SKU (inclusiv preturile corecte);
Transmiterea catre clienti a datelor logistice ale articolelor din portofoliul Mondelez, a modificarilor de preturi si a alocarilor;
Gestionarea refuzurilor clientilor si returnarile de produse in termenul stabilit si emiterea notelor de credit pentru acestea, prompt si corect;
Identificarea principalelor cauze ale reclamatiilor clientilor in vederea diminuarii lor si atingerii targetelor companiei;
Mentinerea evidentelor precise ale comenzilor lansate de clienti, subliniind articolele respinse de pe comenzi;
Urmarirea si rezolvarea tuturor problemelor legate de deservire a clientilor si pastrarea la dosar a reclamatiilor.
Alte informatii
PR/024525
Beneficii
Asigurare medicala
Program de lucru flexibil
Tichete de masa
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.