Reprezentant Vanzari B2B (Oradea)
Adaugat: 1 lună în urmă
mateco Romania
Reprezentant Vanzari B2B (Oradea)
Adaugat: 1 lună în urmă
mateco Romania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
mateco este cel mai mare furnizor de echipamente pentru construcție și industrie disponibile pentru închiriere din România, fiind one-stop shop și partener de încredere pentru clienții noștri. Suntem parte din mateco Group, un concern internațional cu peste 50 de ani de experiență în sectorul închirierii de echipamente pentru lucrul la înălțime, ce deține în prezent o rețea extinsă în 15 țări din Europa și America Latină și o flotă modernă de peste 40.000 de unități, disponibile din peste 160 de locații din lume.
La mateco, nu oferim doar echipamente, ci asigurăm liniștea clienților, ghidându-ne activitatea după principiile siguranței, excelenței și fiabilității. Obiectivul nostru este de a deveni standardul de excelență în industrie și depunem toate eforturile pentru ca fiecare experiență de închiriere să fie perfect aliniată cu nevoile și așteptările clienților.
Pentru echipa noastră acest lucru se traduce în dedicare, responsabilitate, susținere reciprocă și îmbunătățire continuă, cultura noastră fiind clădită pe aceste principii și pe încrederea că doar printr-un mediu de lucru bazat pe spirit de echipă și respect putem ajunge ÎMPREUNĂ, LA URMĂTORUL NIVEL!
Cerinte
Ce ne dorim de la tine:
Experiență într-un domeniu adiacent construcțiilor sau auto.
Cunoștințe tehnice de bază, în special în ceea ce privește utilajele din flota noastră de închirieri, care sunt de ultimă generație.
Abilități de negociere și comunicare în limba engleză (nivel mediu-avansat).
Responsabilitati
Responsabilități:
Planificarea strategiei de vânzare pentru regiunea alocată, concentrându-se pe clienții cu potențial ridicat.
Prospectarea continuă a pieței și identificarea noilor oportunități de afaceri.
Promovarea serviciilor oferite în funcție de nevoile clienților.
Negocierea condițiilor contractuale și urmărirea derulării contractelor și a incasării facturilor.
Analiza pieței și a concurenței pentru propunerea de acțiuni specifice în creșterea cotei de piață.
Construirea și menținerea parteneriatelor atât cu clienții, cât și intern cu colegii și managementul.
Alte informatii
Ce iti oferim:
Tichete de masă la valoarea bruta de 40 RON/zi lucrata
Concediu de odihnă: 21 zile/an + 1 zi liberă/an pentru ziua de naștere
Mașină de serviciu.
Comision in functie de performanta
Acces la programe de instruire si dezvoltare
Asigurare medicală privată după 12 luni de vechime în companie.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.