Responsabil achizitii depozit produse bio
Adaugat: Ieri
BIO HOLISTIC SRL
Responsabil achizitii depozit produse bio
Adaugat: Ieri
BIO HOLISTIC SRL
Candidatul ideal
Suntem in cautarea unui coleg/colege care sa gestioneze partea de achizitii. Acesta va gestiona intreg portofoliul nostru de produse ︊︍︍️︃︋︋︀︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎bio, e un domeniu foarte frumos si sanatos :)
Descrierea jobului
Responsabilitati:
Monitorizarea nivelurilor de stoc și planificarea necesităților de aprovizionare pentru a evita surplusurile sau deficitul de produse.
Generarea rapoartelor de vanzare conform perioadelor de interes utilizand programul de gestiune interna
Ajustarea necesarului de marfa in functie de campaniile de promovare sustinute de echipei de vanzari de la B2B dar si a site-ului de retail.
Monitorizarea si centralizarea saptamanala a produselor Out of Stock / Over stock - in vederea optimizarii cantitatilor comandate
Completarea fisierelor de comanda pentru furnizori si transmiterea acestora prin e-mail catre furnizori (plasare comenzi furnizori)
Verificarea confirmarilor de comanda primite pentru a preveni erorile venite din partea furnizorilor
Comunicarea cu furnizorii prin email sau telefonic pentru orice situatii care pot sa apara
Accesarea promotiilor oferite de furnizori conform calendarului de promotii intern
Informarea echipei de vanzari cu privire la diverse probleme de stoc ale furnizorilor sau intarzieri in livrare
Asigurarea si monitorizarea stocului de ambalaje pentru produsele Private Label
Propunerea spre delistare a produselor cu rulaje mici sau cu diverse probleme de calitate
Raporteaza direct sefului de departament si se consulta cu acesta cand nu pot fi luate deciziile de catre o singura persoana.
Cerinte:
-Experiență de minimum 2 ani într-un rol similar sau intr-un rol ce a necesitat abilitati excelente de interpretare date si analize date;
-Competențe Analitice: Abilități de analiză și evaluare a datelor pentru a lua decizii informate;
-Limba engleza la nivel conversational scris/citit/vorbit - este criteriu obligatoriu, majoritatea furnizorilor nostri sunt straini;
-Abilități de Comunicare: Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală;
-Abilitati de lucru in echipa;
-Capacitate de autogestionare si dorinta de perfectionare si de a invata lucruri noi atat profesional cat si personal;
-Excel cel putin la nivel mediu.
Beneficii:
Program fix de luni pana vineri intre 8-16.30
Salariu net incepand cu 4000 lei in functie de experienta si de cum decurge perioada de proba (sunt incluse in aceasta suma si bonuri de masa de 40 lei/zi);
Bonuri cadou de sarbatorile legale;
Asigurare privata de sanatate;
Decontare combustibil pentru deplasarea la si de la locul de munca daca se foloseste autoturismul propriu sau decontare abonament transport in comun;
Telefon, laptop
Alte beneficii incepand cu 2025
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.