Sau continua cu adresa de email
S

RESPONSABIL ACHIZITII

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
SC ADREM INVEST SRL
Functia Jobului :
Aprovizionare & achizitii
Industrie :
Energie si utilitati
Locatie :
Bucuresti
Tip job :
Program Full Time
Alte locatii :
Ilfov
Nivel experienta :
Nivel mediu
Vechime :
2 ani
Descriere:
  • Asigură achiziția și aprovizionarea eficientă și eficace cu produse, servicii și/sau lucrări;
  • Centralizează solicitările și contactează potențiali furnizori;
  • Analizează și clarifică răspunsurile/ ofertele primite;
  • Evaluează furnizorii conform procedurilor interne;
  • Negociază condiții avantajoase pentru firmă și propune atribuirea în baza analizelor făcute;
  • Lansează contractele/comenzile și are grijă de intrarea lor în vigoare (semnare, confirmare, documentare, etc.)
  • Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor, dacă este cazul;
  • Asigură buna execuție a comenzilor/contractelor (respectarea calității, cantității, termenelor, documentelor și valorii mărfurilor/serviciilor livrate, ca plată furnizorilor);
  • Identifică furnizori noi și cunoaște piața;
  • Asigură fluxul de documente necesare executării comenzilor și contractelor și arhivarea lor conform procedurilor interne;
  • Monitorizează parametrii stabiliți (ex. costuri) și propune soluții de eficientizare;
  • Asigură obținerea documentației și aprobările specifice;
  • întocmește rapoartele cerute de managementul companiei, în mod corect și la timp.


Te așteptăm în echipa noastră cu:

  • Pachet de salarizare motivant (salariu, tichete de masă, bonus de performanță);
  • Concediu de odihnă în funcție de vechime în muncă;
  • Decontarea parțială a biletului de vacanță;
  • Tichete cadou pentru momente speciale (Paște, Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie etc.);
  • Asigurare medicală privată pentru siguranța ta;
  • Zile libere plătite pentru evenimente importante: căsătorie, nașterea unui copil, decesul unui membru al familiei, etc.;
  • Creștere profesională continuă prin oferirea de training intern, acces la diverse cursuri relevante în domeniu;
  • Mediu profesional dinamic;
  • Logistica necesară desfășurării activității.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: RESPONSABIL ACHIZITII
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.