Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
S

Responsabil administrare sediu Companie Oradea

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplica pe

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
SELINA
Functia Jobului:
Administratie, personal administrativ
Industrie:
Turism si recreere
Locatie & Tipul Jobului:
Oradea | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
2 ani
Descriere:

Principalele responsabilitati ale unui responsabil administrare sediu includ:

Asigura organizarea şi funcţionarea din punct de vedere administrativ si operational a cladirii de birouri si bunurilor Companiei
Supervizeaza orice fel de lucrari de intretinere efectuate in cadrul Companiei atat in spatiile de birouri cat si in zona anexelor din sediu
Asigura buna functionare a instalatiilor si utilitatilor cladirii ( apa, canalizare, incalzire, mobilier)
Responsabil cu plata si intocmirea situatiilor referitor la cheltuielile lunare a spatiilor
Responsabil cu respectarea procedurii interne privind Departamentului de Paza
Asigura si mentine relatia cu autoritatea competenta privind asigurarea legalitatii sistemelor de paza, oferirea de informatii referitoare la paza si ordinea din cadrul organizatiei;
Asigura implementarea, functionarea si mentenanta bunurilor Companiei atat de la sediul societatii, precum si la spatiile din santiere;
Verifica îndeplinirea sarcinilor de către oamenii din subordine;
Să asigure pentru personalul de serviciu, curatenie toate materialele şi produsele necesare desfăşurării activităţii acestora în condiţii bune;
Să fie cinstit, loial şi disciplinat, dând dovadă în toate împrejurările de o atitudine civilizată şi corectă faţă de toate persoanele cu care vine în contact;
Să respecte cu stricteţe regulile de protecţie a muncii şi P.S.I.
Să-şi însuşească şi să respecte normele şi instrucţiunile de protecţie a muncii şi măsurile de aplicare a acestora;
Să coopereze cu persoanele cu atribuţii specifice în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, atât timp cât este necesar, pentru realizarea oricărei sarcini sau cerinţe impuse de autoritatea competentă pentru prevenirea accidentelor şi bolilor profesionale;
Planifica, conduce si coordoneaza serviciile administrative ale organizatiei
Asigura gestionarea bunurilor si materialelor organizatiei,
Conduce si coordoneaza departamentul de arhiva a Companiei
Conduce si coordoneaza departamentul de curatenie
Asigura partea de protocol.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Responsabil administrare sediu Companie Oradea
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.