Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
H

Responsabil administrare vânzări și logistică

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplica pe
Companie:
HEIDELBERG MATERIALS ROMANIA S.A.
Functia Jobului:
Vanzari & comert
Industrie:
Constructii si infrastructura
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
3 ani
Descriere:

Candidatul ideal

Societatea Heidelberg Materials România S.A. organizează un proces de selecție pentru ocuparea unui post vacant de Responsabil administrare vânzări și logistică, în cadrul diviziei agregate, București.

Cerințele postului:

Studii și experiență:

  • Absolvent studii superioare
  • minim 2 ani în domeniu (preferabil) într-o companie multinațională


Cunoștințe și abilități necesare:

  • Cunoștințe operare calculator (Microsoft Office, SAP)
  • Limba engleză nivel conversațional
  • Abilități de comunicare și lucru în echipă
  • Orientare către cerințele pieței și nevoile clienților
  • Abilități de organizare și gestionare a timpului
  • Rapiditate în implementarea deciziilor
  • Flexibilitate și adaptabilitate
  • Putere de concentrare și rezistență la stres


Mobilitate: - Națională

Descrierea jobului

Principalele responsabilități:

  • Întocmește contractele de vânzări și actele adiționale ale acestora;
  • Controlează derularea curentă a contractelor de vânzări și a actelor adiționale și urmărește înregistrarea tuturor modificărilor intervenite pe perioada derulării contractelor, asigurând păstrarea și arhivarea acestora;
  • Asigură contactul permanent cu directorii regionali de vânzări, furnizând acestora informații privind situația contractelor clienților;
  • Asigura colectarea, compilarea și prelucrarea informațiilor / statisticilor referitoare la vânzări conform standardelor societății;
  • Furnizează rapoarte regulate referitoare la activitatea de vânzări și răspunde de acuratețea informațiilor.
  • Repartizează cursele în funcție de tarifele practicate de către transportatori, în baza contractelor încheiate.
  • Întocmește rapoarte specifice gestionării activității de transport de agregate extern.


Ce oferim:

• Echipă puternică alături de care să te dezvolți,
• Bonus de performanță,
• Programe de training,
• Asigurare medicală privată,
• Indemnizație de vacanță,
• Tichete de masa,
• 28 zile concediu de odihnă,
• Acces la tot ce vrei să citești de la Bookster.


În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs., până la data de 01 octombrie 2024 la adresa: [email protected].

Doar candidaţii care corespund profilului comunicat vor fi contactaţi.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Responsabil administrare vânzări și logistică
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.