Responsabil aprovizionare/ gestionare relatii furnizori
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
ROSCHEM CORP SRL
Responsabil aprovizionare/ gestionare relatii furnizori
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
ROSCHEM CORP SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Sarcini si responsabilitati:
- Planifica, negociaza si stabileste colaborari cu furnizori de materiale si servicii;
- Solicita oferte de pret, face comparatii complete si propune conducerii (Managerului Comercial si Drectorului General) doar achizitii care se incadreaza in parametrii de buget, timp, calitate, garantii;
- Identifica solutii de optimizare a costurilor si a timpilor de livrare;
- Negociaza preturile cu furnizorii pentru a asigura cele mai bune preturi de pe piata;
- Verifica din punct de vedere comercial contractele de achizitii si intervine pentru clarificarea detaliilor contractuale inainte ca acestea sa fie validate de catre Directorul General;
- Verifica facturi primite de la furnizori pentru conformitate cu comenzile lansate si livrate, prelucrare date, intocmire referate pentru plata facturi furnizori, in vederea emiterii documentelor de plata prevazute in contracte;
- Identifica activ noi furnizori, pentru diversificarea si optimizarea portofoliului de furnizori si subcontractori locali;
- Monitorizeaza si Evaluaza colaborarea cu furnizorii si se asigura de respectarea termenilor contractuali;
- Aplica principiile si politicile companiei in ceea ce priveste achizitiile, aparand intotdeauna interesele companiei si ale imaginii sale;
- Intocmire impreuna cu Mananagerul de Proiect/Seful de Santier si seful ierarhic necesarul de aprovizionat, in concordanta cu lucrarile aflate in curs de executie;
- Pastreaza in permanenta legatura cu managerii proiectelor aflate in derulare;
- Verifica cantitativ si calitativ produsele receptionate in conformitate cu comanda efectuata, dar si cu actele de insotire a marfii;
- Informeaza furnizorii despre neconformitati si problemele de calitate, cantitate, defecte, garantii, etc. si se asigura de solutionarea lor;
- Participa la sedinte saptamanale cu membrii departamentului productie (din santiere), pentru a asigura buna functionare;
- Transmite obiectivele sale Directorului Comercial (saptamanal pentru saptamana urmatoare) si raspunde pentru transmiterea la timp si indeplinirea obiectivelor oamenilor din subordine, conform organigramei;
- Realizeaza, in caz de nevoie, deplasari pe teren pentru indeplinirea anumitor sarcini;
Cerinte:
- Experienţă anterioară în specialitate în cel puţin o companie de profil, ca responsabil achiziţii, lucrul pe şantier, gestionare depozit materiale, aprovizionare, corelate;
- Cunoaşterea foarte bună din punct de vedere tehnic a materialelor şi echipamentelor de construcţii, respectiv instalaţii utilizate; precum şi capacitatea de a sintetiza informaţia şi de a o prezenta către management.
- Cunoştinţe de operare PC (MS Office-, Excel);
- Abilităţi de comunicare şi negociere cu furnizorii; abilităţi de organizare şi prioritizare;
- Cunoaşterea modalităţilor de evaluare a furnizorilor, clasificare, urmărire;
- O bună înţelegere a raportului preţ-calitate şi o judecată justă şi practică totodată;
- Orientare către client şi către căutarea de soluţii;
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.