Responsabil Financiar
Adaugat: 6 zile în urmă
Asociatia Lindenfeld
Responsabil Financiar
Adaugat: 6 zile în urmă
Asociatia Lindenfeld
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Descrierea postului
Coordonează departamentul financiar al Asociației în colaborare cu responsabilul de contabilitate primară, raportează Directorului General și colaborează cu expertul contabil partener.
Tip job: Full time
Nivel: Middle level, Senior Level
Tip job: la biroul asociatiei
Responsabilitati
Contabilitate primară
- Colectarea și verificarea corectitudinii documentelor contabile pentru a asigura acuratețea informațiilor financiare
- Gestionarea evidențelor de contabilitate primară (registru de casă, deconturi, înregistrare documente în raportul de cheltuieli)
- Îndosarierea și arhivarea documentelor contabile și administrative
- Asigurarea conformității cu legislația fiscală în vigoare și cu standardele contabile
- Verificarea lunară a extraselor de cont bancare și platforme donații
- Procesarea corectă și la timp a salariilor și a altor tranzacții financiare (comenzi online, plăți, facturi, parteneri)
- Introducerea datelor pentru înregistrările financiar-contabile și menținerea bazelor de date organizate
- Participarea la activitatățile zilnice / lunare / anuale ale compartimentului financiar–contabil (în vederea depunerii declarațiilor lunare, inventarierea patrimoniului, auditarea situatiilor financiare, controale ANAF și raportare IFRS )
- Întocmeste și verifică contractele cu furnizorii și partenerii (prestări servicii, produse, parteneriate, sponsorizări)Financiar și raportare
Financiar si raportare
- Întocmeste rapoarte si analize financiar-contabile
- Coordonează departamentul financiar și sprijină echipa de implementare a proiectelor cu privire la aspectele financiare conform contractelor de finanţare.
- Urmăreşte bugetul si cheltuielile fiecărui proiect in funcție de stadiul implementarii proiectului si raporteaza managerilor de proiect, respectând eligibilitatea cheltuielilor conform contractelor de finanțare.
- Sprijină activitățile de bugetare și prognoză
- Verificarea lunară a veniturilor si cheltuielilor asociatiei
Oferim și promovăm :
- un mediu de lucru prietenos și stimulativ;
- oportunități de creștere profesională și personală;
- salariu fix, în funcție de experiență, cu posibilitate de mărire la 4 luni, în funcție de performanțe,
- tichete de masă în valoare de până la 800 lei
- decont cheltuieli de transport
- training-uri și cursuri de dezvoltare personală și profesională
- bonusuri în funcție de performanța proiectelor gestionate
- apartenența la o comunitate cu multiple oportunități de a învața
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.