responsabil proces - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
responsabil proces - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES, Tg.Mures Expira in 2024-12-06
Locatie
Mures
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES, cu sediul in Tg.Mures, institutie publica de interes national, cu personalitate juridica, organizeaza concurs pentru ocuparea functiei contractuale de responsabil proces pe perioada nedeterminata
Activitatea profesionala a postului de responsabil proces se va desfasura in cadrul Serviciului Situatii de Urgenta -Biroul Dispecerat de la sediul ADMINISTRATIEI BAZINALE DE APA MURES
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concursul pentru ocuparea postului corespunzator functiei contractuale de executie, precum si calendarul desfasurarii concursului sunt:
1. Studii superioare (inclusiv studii superioare de scurta durata) in:
- domeniul de licenta Amenajari si Constructii Hidrotehnice
- domeniul fundamental al Stiintelor ingineresti
- domeniul de licenta Geografie
- domeniul de licenta Stiinta mediului
- domeniul de licenta Inginerie chimica
- domeniul de licenta Informatica
- domeniul de licenta Matematica
- domeniul de licenta Fizica
- domeniul de licenta Geologie
2. cunostinte de operare PC (pachetul Microsoft Office)
3. disponibilitate pentru regim de lucru in ture,
4. abilitati de comunicare, capacitatea de a rezolva operativ problemele noi aparute si de a lucra independent, capacitatea de indrumare, putere de concentrare si capacitate de sinteza, asumarea responsabilitatii, competenta de redactare, capacitatea de a lucra cu termene stricte, implicare, responsabilitate. echilibru emotiv, stabilitate comportamentala, sociabilitate.
Calendarul de desfasurare al concursului pentru ocuparea functiei contractuale de executie vacant pe perioada nedeterminata de responsabil proces la Serviciul Situatii de Urgenta-Biroul Dispecerat din cadrul ADMINISTRATIEI BAZINALE DE APA MURES:
Concursul se va desfasura la sediul Administratiei Bazinale de Apa Mures din strada Koteles Samuel, nr. 33, dupa urmatorul calendar:
06.12.2024, orele 12:00 - data limita de depunere a dosarelor de concurs, la sediul ABA Mures
11.12.2024, orele 09:00 - Selectia dosarelor
11.12.2024, orele 13:00 - termen de afisare a rezultatelor in urma verificarii dosarelor
12.12.2024, orele 13.00 - termen de depunere a contestatiilor la rezultatul verificarii dosarelor
13.12.2024, orele 13.00 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatiile la verificarea dosarelor
16.12.2022, orele 09:00 - Proba scrisa
17.12.2024, orele 12:00 - termen de afisare a rezultatelor probei scrise
18.12.2024, orele 12:00 - termen de depunere a contestatiilor la proba scrisa
19.12.2024, orele 12:00 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatiile la proba scrisa
20.12.2024, orele 09.00 - Interviul
23.12.2024, orele 13:00 - termenul de afisare a rezultatelor interviului
24.12.2024, orele 13:00 - termen de depunere a contestatiilor la interviu
30.12.2024, orele 13:00 - termen de afisare a rezultatelor privind contestatiile la proba interviului si a rezultatelor finale.
Conform art.35 al Hotararii de Guvern nr.1336 din 2022 pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din HG 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) cazierul judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 30 de zile anterior derularii concursului;
h) curriculum vitae, model european;
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevazut la lit. f), poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice a concursului.
Dosarele de concurs se depun la Serviciul Resurse Umane sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea postului vacant.
In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la alin. b) - e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice.
Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila. (Se va mentiona adresa de mail)
Nerespectarea prevederilor referitoare la transmiterea si inregistrarea dosarului de concurs, dupa caz, conduce la respingerea candidatului.
Pentru ocuparea unui post contractual vacant candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale conform art. 14 din Hotararea de Guvern nr.1336 din 2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii.
BIBLIOGRAFIE
1. Legea Apelor nr.107/1996 cu modificari si actualizarile ulterioare : Cap. I ,Cap. II (sect.1).
2. Ordinul comun MAP -MAI nr.459/78/2019 -"REGULAMENT privind gestionarea situatiilor de urgenta generate de fenomene hidrometeorologice periculoase avand ca efect producerea de inundatii, seceta hidrologica precum si incidente/accidente la constructii hidrotehnice, poluari accidentale ale cursurilor de apa si poluari marine in zona costiera"
3. Apararea impotriva inundatiilor - Editura Tehnica 1993, Mihai Selarescu , Mihai Podani .
4. Viituri exceptionale pe teritoriul Romaniei; Bucuresti 2005, Atanase Mustatea .
TEMATICA
1.Legea Apelor nr.107/1996 cu modificari si actualizarile ulterioare :
1.1. Cap. I .- Dispozitii generale .
1.2. Cap II Regimul de folosire a apelor si a albiilor,Sectiunea 1- Regimul de folosire a apelor.
2. Ordinul comun MAP -MAI nr.459/78/2019 -"REGULAMENT privind gestionarea situatiilor de urgenta generate de fenomene hidrometeorologice periculoase avand ca efect producerea de inundatii, seceta hidrologica precum si incidente/accidente la constructii hidrotehnice, poluari accidentale ale cursurilor de apa si poluari marine in zona costiera" :
2.1. Capitol I : Dispozitii generale.
3.Apararea impotriva inundatiilor :
3.1.cap.1 Notiuni introductive .
3.2 cap.3. Metode pentu apararea impotriva inundatiilor provocate de viituri :
subcapitolele 3.1. Clasificarea metodelor de aparare impotriva inundatiilor
3.2. Efectul lucrarilor de aparare impotriva inundatiilor.
3.3 cap 4.Indiguiri :
subcapitolul 4.1 Clasificarea digurilor
3.4 cap.5 Lucrari pentru atenuarea viiturilor:
subcapitolul 5.1 Date generale asupra acumularilor
4.Viituri exceptionale pe teritoriul Romaniei :
4.1 Cap.1: Caracteristici generale ale retelei hidrografice
4.2 Cap 3: Formarea viiturilor
Dosarele de inscriere la concurs se depun la sediul institutiei, serviciul Resurse Umane, Relatii cu publicul si Administrativ, de luni pana joi intre orele 8,00-15,00 si vineri intre orele 8:00-12:00 pana in data de 06.12.2024, orele 12:00.
Informatii suplimentare se pot obtine:
- la sediul Administratiei Bazinale de Apa Mures din strada Koteles Samuel, nr. 33
- la numar de telefon 0265-260289 int. 1440 sau 1460
- pe site http://mures.rowater.ro/despre-noi/cariera/concursuri-ocupare-posturi/
- e-mail [email protected]
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.