RESPONSABIL SUPORT DEPARTAMENT SERVICE
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
TECNOSERVICE EQUIPMENT SRL
RESPONSABIL SUPORT DEPARTAMENT SERVICE
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
TECNOSERVICE EQUIPMENT SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Descrierea jobului/Responsabilitati
- Asigura interfata cu clientii companiei pentru solicitari ce tin de serviciile post-vanzare (puneri in functiune, reparatii, instruiri, calibrari) aferente produselor comercializate de societate;
- Asigura gestionarea problemelor tehnice ale echipamentelor vandute de societate catre clienti, identificate de departamentele specializate si, daca este cazul, poarta corespondenta necesara cu producatorii echipamentelor si cu clientii;
- Coordoneaza solicitarile de asistenta tehnica la producator sau, in cazul unor subiecte tehnice specializate, escaladeaza cererea catre colegii din departamentul service in masura sa le rezolve;
- Asigura operarea activitatilor de service in programul activitatilor de service legate de puneri in functiune, reparatii, instruiri, calibrari;
- Oferă suport departamentului de service, îndeosebi legat de introducerea datelor în sistemele informatice, de intocmirea si transmiterea ofertelor de service catre clienti, de emitere comenzi, de emitere procese verbale de service sau a celor de predare-primire, de realizare a comunicarilor necesare cu producatorii echipamentelor si clientii, atat pentru echipamentele aflate in perioada de garantie, cat si pentru cele aflate in perioada post-garantie;
- Asigura identificarea echipamentelor clientilor aflate in custodia societatii pentru realizarea activitatilor de service, atat in cazul celor reparate de societate, cat si a celor transmise catre producatori si realizeaza statistica interventiilor prin operarea informatiilor necesare, conform proceduri interne;
- Preia si inregistreaza in aplicatia informatica solicitarile de asistenta tehnica venite direct din partea clientilor sau pe orice alt canal de comunicare intern sau extern si le urmareste pana la inchiderea lor, comunicand permanent cu echipa de service pentru gasirea unei rezolvari eficiente;
- Urmareste inchiderea solicitarilor conform informatiilor primite de la echipa tehnica si evidentiaza in aplicatia informatica modul de rezolvare a solicitarii clientului;
- Comunica permanent cu clientul care preda un echipament pentru lucrari de service/calibrare precum si cu producatorul echipamentului pentru obtinerea pieselor de schimb sau a informatiei necesare, pana la returnarea echipamentului catre client si finalizarea tuturor documentelor aferente acelei lucrari;
- Monitorizeaza stocul din gestiunea departamentului service din Navision, asigurandu-se de usoara identificare a articolelor si de transmiterea catre zona financiara a tuturor informatiilor legate de intrarile si iesirile din stoc, avand in vederea optimizarea stocului;
- Promoveaza, intocmeste, inregistreaza si urmareste derularea contractelor departamentului de service (service, revizie, mentenanta) incheiate cu clientii specifici;
- Initiaza prelungirea contractelor de service, revizii si mentenanta pentru echipamentele comercializate de catre societate;
- Se implica in implementarea și urmărirea campaniilor de promovare a departamentului service (oferte speciale, promoții, sondaje, etc.) contactand clientii care au primit ofertele in scopul obtinerii de comenzi ferme;
- Pregateste Liste de Preturi pentru piese de schimb in fisiere de migrare conform celor stabilite cu persoana responsabila de migrarea acestora in Navision;
- Pregateste si prezinta rapoarte de activitate ale departamentului Service in conformitate cu procedurile stabilite cu managementul companiei si participa activ prin prezentarea si sustinerea acestora la sedintele saptamanale;
- Inregistreaza, pastreaza, claseaza si arhiveaza documentele in cadrul departamentului de service.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.