SALES SUPPORT SPECIALIST
Adaugat: 1 lună în urmă
INTEGRA HR SRL
SALES SUPPORT SPECIALIST
Adaugat: 1 lună în urmă
INTEGRA HR SRL
Candidatul ideal
Cautam o persoana care sa se incadreze in urmatoarele criterii din punctul de vedere al studiilor,
Calificarii si al cunostintelor necesare:
Înțelegerea cadrului legal european și național al finanțărilor nerambursabile;
Are bune abilitati de folosire ale Microsoft Office;
Experiență în furnizarea de suport și asistență pentru echipa de vânzări.
Are studii universitare, indiferent de domeniu.
In ceea ce priveste vechimea in munca, candidatul ideal are:
o experiență anterioară de 1-3 ani într-un rol similar în domeniul vânzărilor sau al asistenței de vânzări..
Cautam o persoana care:
Sa fie de incredere si pe care te poti baza;
Are abilitati excelente de comunicare orala si scrisa in limba engleza;
Are abilitati analitice;
Este foarte bine organizata;
Are experiență în utilizarea și administrarea platformelor CRM, cum ar fi PipeDrive sau SalesForce;
Are cunoștințe solide de utilizare a programelor de birou (Microsoft Office), precum și a instrumentelor de design grafic (de exemplu, Adobe Photoshop, Illustrator, etc.);
Are experiență în utilizarea și gestionarea instrumentelor AI pentru generarea de conținut.
Descrierea jobului
Principalele responsabilitati ale specialistului de sales support vor fi:
Furnizarea suportului operațional necesar departamentului de vânzări pentru a îmbunătăți eficiența și performanța acestuia
Elaborarea prezentărilor generale ale companiei, menite să atragă și să convingă potențialii clienți sau parteneri de afaceri
Elaborarea prezentărilor pentru programele de finanțare existente în piață, evidențiind beneficiile și caracteristicile acestora
Elaborarea machetelor utilizate în procesul de ofertare, asigurând coerența și profesionalismul acestora
Participarea activă la întâlnirile online cu clienții pentru a înțelege nevoile și cerințele acestora, sintetizarea discuțiilor și actualizarea informațiilor relevante în sistemul CRM pentru o gestionare eficientă a relațiilor cu clienții și a informațiilor despre aceștia
Identificarea temelor de expertiză relevante și conceperea seriilor de articole pentru publicarea pe LinkedIn, cu scopul de a poziționa compania ca expert în domeniu
Asigurarea unui flux de comunicare fluent între departamentul de vânzări și alte departamente interne
Gestionarea documentelor și a proceselor administrative specifice vânzărilor.
Contribuirea la dezvoltarea și implementarea strategiilor de vânzări și a planurilor de acțiune.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.