Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
In prezent, acest post nu accepta cereri. Va rugam sa explorati posturi vacante similare
P

SECRETAR -0,5 normă - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 săptămâni în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Locatie & Tipul Jobului:
Ploiesti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Scoala Gimnaziala, Comuna Salcia, judetul Prahova Expira in 2024-09-13
Locatie
Prahova

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Scoala Gimnaziala, Comuna Salcia organizeaza concurs pentru ocuparea unui post de SECRETAR - personal didactic auxiliar, cu norma 0,50, pe perioada nedeterminata.

I. DOSARUL DE CONCURS

1. Formular de inscriere la concurs;

2. Copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;

3. Copie certificate casatorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

4. Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

5. Adeverinta care sa ateste vechimea in munca

6. Certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

7. Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

8. certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant,sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitatepresupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

9. Curriculum vitae, model comun european.

2. CONDITII GENERALE PENTRU OCUPAREA POSTULUI

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:

- are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

-cunoaste limba romana, scris si vorbit;

- are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

- are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate

- indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;;

- nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

- nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii

- nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

3. CONDITII SPECIFICE PENTRU OCUPAREA POSTULUI

-Studii Superioare, studii liceale, cu bacalaureat

- Constinte foarte bune de utilizare si operare PC (Excel, Word, Powerpoint, Internet Explorer, posta electronica, baze de date)

- Cunostinte privind intocmirea si administrarea corespondentei oficiale

- Cunostinte privind managementul resurselor umane

- Notiuni de comunicare si relatii publice

- Disponibilitate la timp de lucru prelungit

4. ATRIBUTII GENERALE SPECIFICE POSTULUI (extras din fisa postului)

Respectarea planurilor manageriale ale scolii

Implicarea in proiectarea activitatii scolii, la nivelul compartimentului

Realizarea planificarii calendaristice a compartimentului

Cunoasterea si aplicarea legislatiei in vigoare

Folosirea tehnologiei informatice din dotare

Organizarea documentelor oficiale

Intocmirea si actualizarea documentelor de studii ale elevilor Asigurarea evidentei ordonarii si arhivarii documentelor unitatii

Gestionarea documentelor, inregistrarea si prelucrarea informatica a datelor in programele SIIIR, EDUSAL, REVISAL, ADLIC, etc.

Elaborarea de proceduri operationale

Gestionarea dosarelor de burse

Respectarea si asigurarea fluxului informational al compartimentului Asigurarea transparentei deciziilor din compartiment

Asigurarea interfetei privind comunicarea cu beneficiarii directi si indirecti; Identificarea nevoilor proprii de dezvoltare

Participarea la activitati de formare profesionala si dezvoltare in cariera Participarea permanenta la instruirile organizate de Inspectoratul Scolar

Planificarea activitatii compartimentului prin prisma dezvoltarii institutionale si promovarea imaginii scolii. Indeplinirea altor atributii dispuse de seful ierarhic superior si/sau directorul, care pot rezulta din necesitatea derularii in bune conditii a atributiilor aflate in sfera sa de responsabilitate

Asigurarea permanenta a legaturii cu reprezentantii comunitatii locale privind activitatea compartimentului Respectarea ROFUIP, ROI, a normelor si procedurilor de sanatate si securitate a muncii, de PSI si ISU pentru

toate tipurile de activitati desfasurate in cadrul unitatii de invatamant.

Comportamentul si conduita:

- Sa aiba un comportament si o conduita adecvata unei institutii de invatamant atat fata de copii, cat si fata de colegi;

Cerinte psihologice;

- Asumarea responsabilitatii;

- Rezistenta la sarcini repetitive;

- Adaptarea la sarcini de lucru schimbatoare;

- Echilibru emotional.

5. Probe de concurs: Concursul va consta din urmatoarele etape:

- Selectia dosarelor - se noteaza cu admis/respins

- proba scrisa - maxim 100 de Puncte

- interviu - maxim 100 de Puncte

Nota: Punctajul minim de promovare a fiecarei probe este de 50 de puncte. Candidatii care nu obtin minim 50 de puncte la fiecare proba de concurs nu pot participa la proba urmatoare. Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la fiecare proba. Se considera admis candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj, dintre candidatii care au concurat pentru postul vacant cu conditia ca acesta sa fi obtinut punctajul minim necesar.

5. GRAFICUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI

Depunerea dosarelor la secretariatul scolii in perioada: 02.09.2024 - 13.09.2024, zilnic intre orele 9:00 - 12:00.

1. Selectia dosarelor depuse: 16.09.2024.

2. Afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor depuse: 16.09.2024, ora 10:00.

3. Depunerea contestatiilor in urma selectiei dosarelor depuse: 16.09.2024 intre orele 10:00 - 12:00.

4. Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor depuse: 16.09.2024, ora 15:00.

5. Sustinerea probei scrise: 23.09.2024, ora 9.00.

6. Afisarea rezultatelor probei scrise: 23.09.2024, ora 11:00.

7. Depunerea contestatiilor in urma sustinerii probei scrise: 23.09.2024, intre orele 11:00 - 11:30.

8. Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor depuse: 23.09.2024, ora 12:00

9. Sustinerea interviului: 23.09.2024, ora 12.00.

10. Afisarea rezultatelor in urma sustinerii interviului: 23.09.2024, ora 13.00

11. Depunerea contestatiilor in urma sustinerii interviului: 23.09.2024, intre orele 13 -13:30.

12. Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor depuse: 23.09.2024, ora 14:00

13. Afisarea rezultatelor finale: 23.09.2024, ora 14:00.

In vederea participarii la concurs, candidatii depun dosarul de concurs in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea postului vacant, la secretariatul unitatii scolare.

Candidatii pot contesta doar propriile lucrari.

Concursul va avea loc la sediul Scolii Gimnaziale, Comuna Salcia

Relatii suplimentare la secretariatul unitatii, tel . 0769680894

6. TEMATICA PENTRU CONCURS

1. Organizarea sistemului national de invatamant preuniversitar

2. Actele de studii si documentele scolare in invatamantul preuniversitar

3. Regimul actelor de studii

4. Duplicate ale actelor de studii

5. Documente scolare

6. Salarizare si incadrare

7. Acordarea burselor scolare, Euro 200 si a altor ajutoare sociale pentru elevi;

8. Arhivarea si circuitul documentelor;

9. Intocmirea si gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL, SIIIR.

7. BIBLIOGRAFIE

1. Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023

2. Legea 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;

3. OME nr. 5726/06.08.2024 privind Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar.

4 . ORDIN nr. 3844/24.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii si al documentelor scolare gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar.

5. H.G. nr. 905/2017 privind intocmirea si completarea Registrului general de evidenta a salariatilor.

6. Ordinul ME nr. 4050/2021 pentru aprobarea Normelor metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic din invatamant

7. HG 1336/28.10.2022 de aprobare a Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice

8. Ordin ME nr. 5518/11.07.2024 privind aprobarea Metodologiei-cadru de acordarea burselor

9. Legea cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: SECRETAR -0,5 normă - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.