SECRETAR – 0,5 post, studii superioare, grad profesional II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
SECRETAR – 0,5 post, studii superioare, grad profesional II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Centrul Judetean de Excelenta Hunedoara Expira in 2024-12-03
Locatie
Hunedoara
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii judetene
Categorie
Alte functii
Anunt
In conformitate cu prevederile
- HG. 1336/08.11.2022 pentru aprobarea Regulamentului cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platiti din fonduri publice;
- Avizul ISJ Hunedoara nr. 4297 din 06.11.2024 de organizarea a concursului;
Centrul Judetean de Excelenta Hunedoara, organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata, a functiei contractuale de executie vacanta dupa cum urmeaza:
SECRETAR,
Studii superioare - 0,5 post, grad profesional II
Cod COR 235909
I. Dosarul de inscriere la concurs
In conformitate cu prevederile art. 35 din H.G. nr. 1336/08.11.2022 cu modificarile si completarile ulterioare, dosarul de inscriere la concurs va contine urmatoarele documente:
1. formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
3. copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
4. copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
5. copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata si/sau extras REVISAL, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
6. certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
7. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
8. certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019;
9. curriculum vitae (Europass), model comun european, semnat si datat.
Actele prevazute la pct. 2), 3) si 4) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru "conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs sau in copii legalizate .
Depunerea dosarului de concurs se face la sediul Centrului Judetean de Excelenta Hunedoara, cladirea Inspectoratului Scolar Judetean Hunedoara, camera 402, sau la secretariatul Inspectoratului Scolar Judetean Hunedoara cu mentiunea pentru "Centrul Judetean de Excelenta Hunedoara".
Informatii suplimentare pot fi solicitate prin email [email protected] sau se regasesc pe pagina web: www.cexhd.ro
II. Conditii de participare la concurs:
Pentru participarea la concurs, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
Conditiile generale:
- Cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru ale Uniunii Europene sau a uni sta parte la Acordul privind Spatiul Economic European sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
- Cunoste limba romana, scris si vorbit;
- Varsta minima reglementata de prevederile legale;
- Capacitatea de munca in conformitate cu Legea 53/2003 - Codul muncii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
- Stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
- Indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
- Nu a fost condamnat/a definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu , infractiuni de fals, ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie, care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
- Nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
- Nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice:
- Studii superioare nivel licenta;
- Cunostinte/ competente de operare pe calculator : Microsoft Office si internet
- Vechime in munca si in specialitatea studiilor: minim 3 ani si 6 luni
- Disponibilitate pentru program flexibil;
- Abilitati de relationare, comunicare;
- Capacitate de lucru in mod individual si in echipa;
- Adaptabilitate, flexibilitate si rezistenta la stres;
III. Bibliografia si tematica recomandate candidatilor inscrisi la concurs
Bibliografia:
- Legea Invatamantului Preuniversitar nr. 198 din 2023;
- Legea nr.16/1996 a Arhivelor Nationale, actualizata: Capitolul III: Obligatiile creatorilor si detinatorilor de documente;
- ORDIN M.E. nr. 7310/24.10.2024 - Regulamentul de organizare si functionare a Centrului National pentru Excelenta, a centrelor judetene de excelenta/Centrului Municipiului Bucuresti pentru Excelenta si a centrelor nationale de performanta pentru discipline sportive;
- ORDIN M.E. nr. 5726/12.08.2024 - Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar; Titlul VI - Structura, organizarea si responsabilitatile personalului auxiliar si nedidactic Capitolul I: compartimentul secretariat;
- Legea 53/2003 - Codul Muncii (actualizat);
- Legea 153/28.06.2017 - privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare: Capitolul II - Salarizarea, Sectiunea 1- Sistemul de stabilire a salariilor de baza, soldelor de functie/salariilor de functie, indemnizatiilor de incadrare si indemnizatiilor lunare in sectorul bugetar, art.9 si 10; Sectiunea a 2-a, Alte drepturi salariale, art.14 si 15; Sectiunea a 3-a Sporuri; Anexa nr. I - FAMILIA OCUPATIONALA DE FUNCTII BUGETARE ,,INVATAMANT";
- HG 598/02.08.2018 - aprobarea Normelor metodologice privind stabilirea salariillor de baza pentru functiile didactice de conducere de director si director adjunct din invatamantul preuniversitar de stat, precum si stabilirea categoriilor de unitati de invatamant preuniversitar de stat in care se normeaza functiile de conducere cadre didactice auxiliare de contabil sef si secretar sef, cu nivel de studii S/M si nivelul salariilor de baza aferente acestora;
- Ordin MECTS 4576/2011 privind validarea fluxurilor financiare pentru cheltuielile de personal in invatamantul preuniversitar de stat;
- HG nr. 905/2017 privind Registrul general de evidenta a salariatilor (REVISAL), cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 307/2006 privind apararea importiva incendiilor publicata in Monitorul Oficial nr. 633/21.07.2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Capitolul II - Obligatii privind apararea impotriva incendiilor, sectiunea I Obligatii generale, Sectiunea 6 Obligatiile administratorului, conducatorului institutiei, utilizatorului si salariatului art. 21-22;
- Contractul colectiv de munca unic la nivel de sector de activitate invatamant preuniversitar, inregistrat la M.M.S.S.-D.D.S. nr. 1199/05.07.2023;
- Legea sanatatii si securitatii in munca nr. 319/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Capitolul IV Obligatiile lucratorilor.
Tematica:
1. Aspecte privind organizarea sistemului de invatamant
2. Activitatile centrului de excelenta
3. Structura organizatorica a centrului de excelenta
4. Incheierea, suspendarea, incetarea contractului individual de munca
5. Drepturile si obligatile angajatorului si a angajatului
6. Incadrarea personalului didactic, didactic auxiliar si nedidactic
7. Asigurarea fluxului informational al documentelor
8. Arhivarea si circuitul documentelor
9. Operare pe calculator si utilizarea softurilor specifice postului
IV. Calendarul de desfasurare al concursului:
Data depunere dosar pentru concurs:
in perioada 21.11.2024 - 02.12.2024, interval orar: 9,00 - 15,00
Selectia dosarelor 03.12.2024 ora 14,00
Afisarea rezultatelor la selectia dosarelor: 04.12.2024, ora 10,00
Concursul consta din trei probe, astfel:
a) Proba scrisa:
Sustinerea probei scrise 05.12.2024, ora 10,00
Afisarea rezultatelor probei scrise 06.12.2024, pana la ora 10,00
Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 06.12.2024, pana la ora 12,00
Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor 06.12.2024, ora 16,00
Proba scrisa consta in testarea cunostintelor teoretice ale candidatului in vederea ocuparii postului vacant pentru care candideaza. Aceasta se desfasoara pe baza unor teste grila stabilite de comisia de concurs. Durata probei este de 1 ora.
b) Proba practica:
Sustinerea probei practice 09.12.2024, ora 10,00
Afisarea rezultatelor probei practice 10.12.2024, pana la ora 10,00
Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei practice 10.12.2024, pana la ora 12,00
Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor 10.12.2024, ora 16,00
Proba practica poate fi sustinuta doar de catre acei candidati declarati admisi la proba scrisa.
Proba practica consta in testarea competentelor de operare pe calculator: Microsoft Office si internet; intocmirea documentelor pentru operatiunile de incasari si plati;
Proba practica se desfasoara pe baza unui plan stabilit de comisia de concurs, care va include urmatoarele criterii de evaluare:
1. capacitatea de adaptare;
2. capacitatea de gestionare a situatiilor dificile;
3. indemanare si abilitate in realizarea cerintelor practice;
4. capacitatea de comunicare;
5. capacitatea de gestionare a resurselor alocate pentru desfasurarea probei practice;
6. capacitatea de utilizare a dispozitivelor informatice
Aspectele constatate in timpul derularii probei practice vor fi consemnate in scris in anexa la raportul final al concursului, intocmita de secretarul comisiei de concurs,raport care se semneaza de membrii acestei comisii
c) Proba interviu:
Sustinerea interviului 12.12.2024, ora 10,00
Afisarea rezultatelor probei interviu 13.12.2024, pana la ora 10,00
Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei interviu 13.12.2024, pana la ora 12,00
Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor 13.12.2024, ora 14,00
In cadrul interviului se testeaza abilitatile, aptitudinile si motivatia candidatilor.
Interviul se realizeaza conform planului de interviu intocmit de comisia de concurs in ziua desfasurarii acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.
Criteriile de evaluare sunt:
1. abilitati si cunostinte impuse de functie;
2. capacitatea de analiza si sinteza;
3. motivatia candidatului;
4. comportamentul in situatiile de criza;
5. abilitati de comunicare
6. initiativa si creativitate.
Fiecare membru al comisiei de concurs poate adresa intrebari candidatului. Nu se pot adresa intrebari referitoare la opiniile politice ale candidatului, activitatea sindicala, religie, etnie, starea materiala, originea sociala sau care pot constitui discriminare pe criterii de sex.
Afisarea rezultatului final : 13.12.2024, ora 16,00
Locul desfasurarii probelor de concurs: Inspectoratul Scolar Judetean Hunedoara / Centrul Judetean de Excelenta, cam.402.
Probele sunt eliminatorii.
Punctajul maxim obtinut la proba scrisa este de 100 de puncte,
Punctajul maxim obtinut la proba practica este de 100 puncte
Punctajul maxim obtinut la proba interviu este de 100 puncte.
Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a celor doua probe.
Este declarat admis candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj, cu conditia sa fi obtinut un total de minimum 50 de puncte.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.