Secretar-dactilograf, treapta profesionala IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Secretar-dactilograf, treapta profesionala IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Directia Judeteana pentru Cultura Hunedoara Expira in 2024-11-29
Locatie
Hunedoara
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii judetene
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Avand in vedere prevederile art.IV alin.(2) lit.a) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Directia Judeteana pentru Cultura Hunedoara, organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a urmatoarei functii contractuale de executie vacante, cu durata normala a timpului de munca de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana:
- Secretar dactilograf, treapta profesionala IA, nivel studii M, Compartimentul Financiar-contabilitate, salarizare, administrativ , achizitii publice
Concursul va avea loc la sediul Directiei Judetene pentru Cultura Hunedoara din Deva, str. M. Eminescu nr. 29, jud. Hunedoara la data de 06.12.2024 ora 9.00, proba scrisa si la data de 12.12.2024 ora 9.00 proba interviu
CONDITII DE PARTICIPARE LA CONCURS:
Conditii generale de participare la concurs:
Poate participa la concursul de recrutare pentru ocuparea functiei contractuale de executie vacanta, persoana care indeplineste conditiile prevazute la art.15 din H.G. nr.1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h)
Conditii specifice necesare in vederea participarii la concurs :
Nivelul studiilor: studii medii, absolvite cu diploma bacalaureat
Experienta necesara : 3 ani si 6 luni vechime in activitate
Concursul pentru ocuparea functiei contractuale de executie vacante se va desfasura dupa urmatorul calendar:
15.11.2024 Publicare anunt concurs
29.11.2024 Data limita de depunere a dosarelor
03.12.2024 Selectia dosarelor
03.12.2024 Afisare rezultate selectie dosare
04.12.2024 Depunere contestatii selectie dosare
05.12.2024 Afisare rezultate contestatii selectie dosare
06.12.2024 ora 9.00 Proba scrisa
09.12.2024 Afisare rezultate proba scrisa
10.12.2024 Depunere contestatii proba scrisa
11.12.2024 Afisare rezultate contestatii proba scrisa
12.12.2024 ora 9.00 Proba interviu
12.12.2024 Afisare rezultate proba interviu
13.12.2024 Depunere contestatii proba interviu
16.12.2024 Afisare rezultate contestatii proba interviu
16.12.2024 Afisarea rezultatelor finale ale concursului
Probele concursului organizat pentru ocuparea functiei contractuale de executie vacanta se vor sustine la sediul Directiei Judetene pentru Cultura Hunedoara din Deva, str. M. Eminescu nr. 29, jud. Hunedoara.
Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se realizeaza prin afisare la sediul si pe pagina de internet a institutiei si contine atat punctajul obtinut, cat si mentiunea"admis" sau ,,respins", dupa caz.
Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si proba practica candidatii nemultumiti pot depune contestatie la compartimentul resurse umane, sub sanctiunea decaderii din acest drept.
Rezultatele finale se afiseaza la sediul institutiei si pe pagina de internet a acesteia, prin specificarea mentiunii ,,admis" sau ,,respins".
Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina in mod obligatoriu documentele prevazute la art.35 din Hotararea Guvernului nr.1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare si se depun in perioada 15.11.2024 - 29.11.2024. la sediul Directiei Judetene pentru Cultura Hunedoara din Deva, str. M. Eminescu nr. 29, jud Hunedoara si vor cuprinde urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in anexa nr.2 la H.G. nr.1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila,adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
h) curriculum vitae, model comun european.
Copiile de pe actele prevazute la pct. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs. Cazierul judiciar, poate fi inlocuit cu o declaratie pe proprie raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de sustinere a probei scrise. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul prevazut la art.34 din H.G nr.1336/2022, respectiv in termenul de depunere a dosarelor la concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.
Relatii suplimentare se pot obtine la secretariatul Directiei Judetene pentru Cultura Hunedoara din Deva, str. M. Eminescu nr. 29, jud. Hunedoara, telefon 0254213966, e-mail: djcpn _hunedoara @yahoo.com.
DIRECTIA JUDETEANA PENTRU CULTURA HUNEDOARA
Compartimentul Financiar-contabilitate, salarizare, administrativ, achizitii publice
Aprob
DIRECTOR EXECUTIV
MIRCEA BRANDUSA
FISA POSTULUI
Nr. ...........
(A)Informatii generale privind postul
1.Nivelul postului: Functie de executie
2.Denumirea postului: secretar dactilograf
3.Treapta profesionala: IA
4.Scopul principal al postului:
- asigurarea activitatilor de secretariat, relatia cu publicul, arhiva
- asigura respectarea si comunicarea informatiilor publice potrivit Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informatiile publice
(B)Conditii specifice pentru ocuparea postului
1.Studii de specialitate: Studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat
2.Perfectionari (specializari): nu este cazul
3.Cunostinte de operare/programare pe calculator: competente digitale (utilizarea suitei Microsoft Office) nivel elementar (dovedita cu document ce atesta competenta specifica)
4.Limbi straine (necesitate si nivel) cunoscute: nu este cazul
5.Abilitati, calitati si aptitudini necesare: responsabilitate, confidentialitate
6.Cerinte specifice: Nu este cazul
7.Competenta manageriala: Nu este cazul
8.Vechime minima in munca/specialitate: 3 ani si 6 luni
(C)Atributiile postului:
1. asigura activitatea de secretariat a institutiei: primirea, inregistrarea, repartizarea si predarea corespondentei si a documentatiilor depuse / transmise de terti la sediul Directiei, precum si expedierea corespondentei catre destinatari prin posta, fax, e-mail, dupa caz;
2. ofera date si informatii oficiale privind programul de activitate al institutiei, primirea sau transmiterea corespondentei de la si catre terti etc.- in limitele de competenta ale fisei postului;
3. asigura relatiile cu publicul, primeste, inregistreaza, asigura rezolvarea petitiilor si expediaza raspunsurile catre petitionari conform Ordonantei nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor;
4. primeste si inregistreaza solicitarile in baza Legii nr. 544/2001 in registrul special; asigura transmiterea informatiilor de interes public catre persoanele/institutiile solicitante;
5. constituie si gestioneaza arhiva institutiei, conform legii, propune modalitati de asigurare a evidentei, inventariere, arhivare si pastrare a documentelor intocmite la nivelul compartimentelor din cadrul Directiei;
6. verifica, la preluarea in arhiva generala a institutiei, respectarea modului de constituire a dosarelor primite de la compartimentele din cadrul Directiei si intocmeste documentele specifice potrivit Legii nr. 16/1996 a arhivelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. exercita orice alte atributii stabilite conform normelor legale in vigoare privind activitatea de secretariat/ arhiva;
8. Elaboreaza analize/centralizari/evidente in legatura cu obiectul de activitate;
9. Participa la instruiri, grupuri de lucru, comitete consultative si altele asemenea, potrivit deciziei asistentului ierarhic
10. Elaboreaza / actualizeaza procedurile operationale, in cadrul sistemului de control intern managerial, pentru activitatea compartimentului din care face parte
11. Respecta obligatiile si responsabilitatile prevazute in Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare
12. Respecta prevederile legale in domeniul apararii impotriva incendiilor (PSI) la nivelul Directiei, conform deciziei directorului executiv;
13. Asigura arhivarea documentelor din cadrul compartimentului
14. Indeplineste, in limita scopului asistent al postului, orice alte atributii date de catre seful ierarhic.
(D)Sfera relationala a titularului postului
1.Sfera relationala interna:
a)Relatii ierarhice:
- subordonat fata de: directorul executiv
- superior pentru: -
b)Relatii functionale: personalul DJC Hunedoara
c)Relatii de control: -
d)Relatii de reprezentare: -
2.Sfera relationala externa:
a)cu autoritati si institutii publice: in limita competentelor postului
b)cu organizatii internationale: -
c)cu persoane juridice private: in limita competentelor postului
3.Delegarea de atributii si competenta: conform deciziei conducatorului ierarhic
(E)Intocmit de:
1.Numele si prenumele:
2.Functia de conducere: director executiv
3.Semnatura .................................
4.Data intocmirii .................................
(F)Luat la cunostinta de catre ocupantul postului
1.Numele si prenumele:
2.Semnatura .................................
3.Data .................................
(G)Contrasemneaza:
1.Numele si prenumele: nu este cazul
2.Functia:
3.Semnatura .................................
4.Data .................................
BIBLIOGRAFIE/TEMATICA
pentru functia contractuala de executie de Secretar-dactilograf, treapta profesionala IA, la Compartimentul Financiar-contabilitate, salarizare, administrativ, achizitii publice
1. Ordonanta de Urgenta a Guvernului 57/2019 privind Codul administrativ
Tematica
* Partea I titlul III Art. 6-13
* Partea a IV-a titlul II art. 277-283
* Partea a VI-a Titlul III din care:
cap. I art. 538 - 543;
cap. III art. 549-553;
cap. IV art. 554-556
2. Legea nr. 53/2003 - Codul muncii
Tematica:
* Titlul I integral;
* Titlul II din care cap. II;
* Titlul XI - integral
3. ORDONANTA nr. 27 din 30 ianuarie 2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor
Tematica: Integral
4. LEGE nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informatiile de interes public
Tematica : integral
5. Legea 16 / 1996 a Arhivelor Nationale
Tematica:
* Cap. I - integral
* cap. III - integral
* cap. VI - integral
6. LEGE nr. 190 din 18 iulie 2018 privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor)
Tematica:
* Cap. I - integral
* cap. II - integral
* cap. III - integral
* cap. IV - integral
Candidatii vor avea in vedere la studierea actelor normative din bibliografie inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.
Relatii suplimentare se pot obtine la secretariatul Directiei Judetene pentru Cultura Hunedoara din Deva, str. M. Eminescu nr. 29, jud. Hunedoara, telefon 0254213966, e-mail: djcpn _hunedoara @yahoo.com.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.