Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Secretar grad II și administrator patrimoniu grad I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Locatie & Tipul Jobului:
Ramnicu Valcea | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Cresa Ramnicu Valcea Expira in 2024-09-16
Locatie
Valcea

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Unitatea de invatamant Cresa Ramnicu Valcea, judetul Valcea anunta scoaterea la concurs in data de 23 septembrie 2024, ora 1200 - proba scrisa, cu respectarea prevederilor H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale art. VII alin (4) din OUG nr. 115/2023 privind unele masuri fiscal bugetare in domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscala, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene, pentru ocuparea a doua posturi vacante, de executie, durata nedeterminata:


- SECRETAR, grad II - Compartiment Secretariat-Administrativ - 1 post

- ADMINISTRATOR PATRIMONIU, grad I - Compartiment Secretariat -Administrativ - 1 post

Durata normala a timpului de lucru este de 8h/zi, respectiv 40h/saptamana.


DOSARUL DE CONCURS VA CONTINE URMATOARELE DOCUMENTE:

a)formular de inscriere la concurs (model prevazut in anexa nr. 2 la H.G. nr. 1336/2022);

b)copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflat in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d)copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e)copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (Modelul orientativ al adeverintei este prevazut in anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022);

f)certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g)adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h)certificat de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin.(2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul National Automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor personae sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare;

i)curriculum vitae, model comun european;


Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea "conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.


In cazul documentului prevazut la lit. f), poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.


Dosarul de concurs se depune la Registratura Cresei Ramnicu Valcea, situata in Rm. Valcea, str. Nicolae Balcescu nr.24 (sediul Directiei Economico - Financiare Arenele Traian), ultima zi de depunere fiind 16 septembrie 2024, ora 1500, relatii suplimentare la telefon 0250734165.


CONDITII GENERALE:

Poate participa la concurs persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin (1) si (2) din O.U.G. nr. 57/2019 privind codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

a)are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b)cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c)are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d)are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e)indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f)nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g)nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h)nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


CONDITII SPECIFICE DE PARTICIPARE LA CONCURS:

Pentru SECRETAR grad II din cadrul Compartimentului Secretariat-Administrativ - 1 post

- Conditii de studii: studii universitare absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiinte economice;

- Conditii de vechime: minimum 3 ani vechime in munca si in specialitatea studiilor.


Pentru ADMINISTRATOR PATRIMONIU grad I din cadrul Compartimentului Secretariat-Administrativ - 1 post

- Conditii de studii: studii universitare absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiinte economice;

- Conditii de vechime: minimum 5 ani vechime in munca si in specialitatea studiilor.


BIBLIOGRAFIE SI TEMATICA:


Pentru SECRETAR grad II din cadrul Compartimentului Secretariat-Administrativ - 1 post

1.Regulamentul de organizare si functionare al unitatii de invatamant Cresa Ramnicu Valcea, aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 171 din 21.06.2023 - integral;

2.Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica: Cap. IV Obligatia lucratorilor;

3.Legea nr.53/2003 Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica: Titlul II - Contractul individual de munca, TITLUL V: Sanatatea si securitatea in munca si Titlul XI-Cap. II Raspunderea disciplinara;

4.Legea - Cadru nr.153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice - integral (fara anexe);

5.Hotararea Guvernului nr. 566/2022 privind aprobarea Metodologiei de organizare si functionare a creselor si a altor unitati de educatie timpurie anteprescolara - integral;

6. H.G. 1336/ 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice - integral;

7. Ordin nr. 6223 din 4 septembrie 2023 pentru aprobarea Metodologiei-cadru de organizare si functionare a consiliilor de administratie din unitatile de invatamant preuniversitar- integral;

8. Legea nr.198/ 2023 a invatamantului preuniversitar;

cu tematica: CAPITOLUL IV: Organizarea unitatilor de invatamant preuniversitar; CAPITOLUL IX: Conducerea sistemului national de invatamant;

9. Hotararea nr. 905 din 14 decembrie 2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor - integral.


Pentru ADMINISTRATOR PATRIMONIU grad I din cadrul Compartimentului Secretariat- Administrativ- 1 post

1.Regulamentul de organizare si functionare al unitatii de invatamant Cresa Ramnicu Valcea, aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 171 din 21.06.2023 - integral;

2.Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare

cu tematica: Cap. IV Obligatia lucratorilor;

3.Legea nr.53/2003 Codul Muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare

cu tematica: Titlul XI-Cap. II Raspunderea disciplinara si Cap. III: Raspunderea patrimoniala;

4.Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare - integral;

5. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare,

cu tematica: PARTEA a VI-a - Titlul III - Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice;

6.Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, cu modificarile si completarile ulterioare - integral.

7. Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, cu modificarile si completarile ulterioare - integral;

8. Legea nr. 22 din 18 noiembrie 1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice modificata si completata prin Legea nr. 54/1994 pentru modificarea unor prevederi din Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor organizatiilor socialiste - integral;

9. Hotararea Guvernului nr. 2139 din 30 noiembrie 2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu modificarile si completarile ulterioare - integral;

10. Legea nr.198/ 2023 a invatamantului preuniversitar;

cu tematica: CAPITOLUL IV: Organizarea unitatilor de invatamant preuniversitar; CAPITOLUL IX: Conducerea sistemului national de invatamant.


CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI:

-03.09.2024 - afisare anunt concurs;

-16.09.2024 - ora 1500, data si ora limita pentru depunerea dosarelor de concurs;

-17-18.09.2024 - selectia dosarelor de concurs si afisarea rezultatelor;

-19.09.2024 - depunere contestatii selectie dosare;

-20.09.2024 - solutionare contestatii selectie dosare;

-23.09.2024 - proba scrisa- ora 12.00;

-24.09.2024 -afisare rezultate proba scrisa;

-25.09.2024 - depunere contestatii proba scrisa;

-26.09.2024 - solutionare contestatii proba scrisa;

-27.09.2024 - proba interviu- ora 10.00;

-30.09.2024 - depunere contestatii proba interviu;

-01.10.2024 - solutionare contestatii proba interviu;

-02.10.2024 -comunicare rezultate finale concurs.


Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Cresei Ramnicu Valcea, telefon 0250734165.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Secretar grad II și administrator patrimoniu grad I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.