Secretar – I S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Secretar – I S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala Ionesti, judetul Gorj Expira in 2024-12-09
Locatie
Gorj
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Scoala Gimnaziala Ionesti, com. Ionesti , sat Ionesti, nr. 196, judetul Gorj, organizeaza concurs pentru ocuparea, pe perioada nedeterminata, conf. HG 1336/28.10.2022, a functiei contractuale vacante de :
Secretar - I S- 1 norma
Concursul se va desfasura la sediul Scolii Gimnaziale Ionesti si va consta in urmatoarele probe:
- proba scrisa, in data de 30. 12. 2024 ora 9.00
- proba interviu, in data de 08.01.2024, ora 9.00
Conditii specifice: Pentru ocuparea postului de SECRETAR - 1 norma :
* studii superioare in domeniul economic
* vechime in specialitatea studiilor 7 ani
* Constituie avantaj experienta/absolvirea unor programe de formare specific (REVISAL, EDUSAL, SIIIR), permis de conducere categoria B
DOSARUL INSCRIERE LA CONCURS va contine:
* formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr.2 la Ordonanta nr.1336/2022;
* copia actului de identitate, copie certificat de nastere certificat de, casatorie , hotarare de divort (dupa caz) sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
* copie acte de studii care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitat;
* copie carnetul de munca, dupa caz adeverinte si raport REVISAL care atesta vechimea in munca si in specialitatea studiilor;
* cazierul judiciar;
* certificat de integritate;
* adeverinta medicala din care sa rezulte ca solicitantul este apt pentru a munci pe postul pentru care candideaza;
* curriculum vitae model Europass;
Documentele solicitate se indosariaza in ordinea mentionata, intr-un dosar cu sina care va fi inregistrat la secretariat.
Dosarul de inscriere la concurs va contine obligatoriu Opis.
BIBLIOGRAFIE CONCURS:
* Legea Invatamantului Preuiniversitar nr. 198/ 2023
* Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordin nr. 4.576 / 2011 privind validarea fluxurilor financiare pentru cheltuielile de personal in invatamantul preuniversitar de stat ,cu modificarile si completarile ulterioare;;
* Ordonanta de Urgenta 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate,cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul nr. 4.441 privind metodologia de calcul si efectuare a platii sumelor prevazute prin hotarari judecatoresti avand ca obiect acordarea de daune-interese moratorii sub forma dobanzii legale, pentrupersonalul din unitatile/institutiile de invatamant de stat, Ministerul Educatiei Nationale si alte unitati din subordinea/coordonarea acestuia;
Ordinul M.E.nr. 4578 din 03.06.2024 privind plata personalului din cadrul comisiilor de examen- 2024
* Ordonanta de Urgenta nr.48/2022 privind plata diferentelor de drepturi salariale cuvenite personalului didactic din invatamantul de stat pentru perioada 1 iulie 2017-31 august 2021
* Hotararea Guvernului nr. 905/ 2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul nr. 5.726 din 6 august 2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;
* Ordinul nr. 6877/2023 pentru aprobarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2024-2025
* Ordinul nr. 4634/2024 pentru aprobarea Regulamentului privind actele de studii si documentele scolare igestionate de unitatole de invatamant preuniversitar;
* Hotararea nr.1294/2004 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea
Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar in vederea stimularii achizitionarii de calculatoare, cu modificarile si completarile ulterioare ;
* Hotararea Guvernului. Nr. 564/2017 privind modalitatea de acordare a drepturilor copiilor cu cerinte educationale speciale scolarizati in sistemul de anvatamant preuniversitar, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Ordinul nr. 4050 din 29 iunie 2021 pentru aprobarea Normelor metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic de predare, de conducere, de indrumare si control si al personalului de cercetare din invatamantul de stat
* Ordinul nr.600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea Arhivelor Nationale 16/1996 cu modificarile si completarile ulterioare;
* Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice
* Hotararea Guvernului 1.336 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice
* Ordinul M.E. nr. 5518/2024 privind aprobarea Metodologiei-cadru de acordare a burselor
* Hotararea nr. 569 pentru aprobarea Normelor metodologice privind decontarea cheltuielilor pentru naveta la si de la locul de munca a cadrelor didactice si a personalului didactic auxiliar din invatamantul preuniversitar de stat;
* Lege nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor in forma electronica, (M.Of. nr. 345 din 22.05.2007, Partea I);
* Legea nr. 544/12.10.2001, privind liberul acces la informatiile de interes public (M.Of. nr. 663/23.10.2001, si Norme Metodologice din 7.02.2002 M.O.nr.167/2002), cu modificarile si completarile ulterioare;
* Legea nr.129 pentru modificarea si completarea Legii nr. 102/2005 privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, precum si pentru abrogarea Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;
* O.G. nr. 27/30.01.2002, privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor,(publicata in Monitorul Oficial nr.84/01.02.2002), cu modificarile si completarile ulterioare .
Tematica de concurs
* Contractul individual de munca;
* Incadrarea personalului didactic in anul scolar 2024 - 2025;
* Acte de studii si documente scolare in invatamantul preuniversitar;
* Sistemul national de invatamant - organizare si functionare;
* Conducerea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat;
* Invatamant preuniversitar - functii didactice si didactice auxiliare;
* Protectia informatiilor clasificate : definitii, informatii, secrete de serviciu;
* Reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor;
* Cunostinte de legislatie privind emiterea deciziilor;
* Cunostinte generale de gramatica a limbii romane;
* Cunostinte de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer
* Intocmirea si gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL,SIIIR
Candidatii vor depune dosarele de participare la concurs in termen de 15 zile lucratoare de la data publicarii prezentului anunt, data limita: 09.12.2024, ora 14,00, la sediul Scolii Gimnaziale Ionesti.
Relatii suplimentare se pot obtine de la sediul Scolii Gimnaziale Ionesti, e-mail: [email protected];, , tel 0253288509 / 0752943564.
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA POSTULUI VACANT DE SECRETAR GRADUL I S
1. Publicarea anuntului 28.11.2024
2. Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Scoala Gimnaziala Ionesti cu sediul in Comuna Ionesti, sat Ionesti, nr. 196, jud. Gorj, pana la data de: 09.12.2024, ora 14.00
3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 12.12.2024, ora 14.00
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 13.12.2024, ora 12.00
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 16.12.2024, ora 12.00
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 17.12.2024, ora 12.00
7. Sustinerea probei scrise 30.12.2024, ora 09.00
8. Afisarea rezultatului probei scrise 30.12.2024, ora 15.00
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 31.12.2024, ora 09.00
10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 31.12.2024, ora 14.00
11. Sustinerea interviului 08.01.2025, ora 09.00
12. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 08.01.2025, ora 14.00
13. Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 09.01.2025, ora 12.00
14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 09.01.2025, ora 14.00
15. Afisarea rezultatului final al concursului 09.01.2025, ora 15.30
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.