SECRETAR IS - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
SECRETAR IS - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala ,,Mircea Voda", Calarasi Expira in 2024-12-10
Locatie
Calarasi
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Scoala Gimnaziala ,,Mircea Voda" din Calarasi, Str.Prelungirea Bucuresti Nr. 189, organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a unui post contractual vacant de Secretar, I S - post contractual de executie pe perioada nedeterminata, norma intreaga.
Organizarea si desfasurarea concursului se face conform HG nr. 1336/2022, pentru aprobarea Regulamentului- cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Nivelul postului: functie de executie
Denumire post : Secretar IS, post vacant pe PERIOADA NEDETERMINATA
Numarul posturilor : 1 post , la compartimentul /structura : didactic auxiliar
GRAD PROFESIONAL : I S
NUMAR POSTURI : 1 norma
Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii de angajare:
* Nivelul studiilor - studii superioare cu diploma de licenta;
* Vechime in munca- 10 ani;
* Cunostinte de operare calculator - nivel avansat (office, motoare de cautare, platforme educationale);
* Cunostinte privind intocmirea si administrarea corespondentei oficiale;
* Cunostinte de utilizare a softurilor specifice activitatii din invatamant (SIIIR,platfome educationale);
* Cunostinte legislatie acte de studii si documente scolare;
* Abilitati de comunicare si relationare cu publicul- curs de calificare;
* Capacitatea de gestionare a timpului si a prioritatilor;
* Disponibilitate pentru indeplinirea altor sarcini, decat cele trasate prin fisa postului
* Fara fapte inscrise in cazierul judiciar
Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului de la secretariatul unitatii;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Graficul de desfasurare a concursului:
Activitate Data Ora
Data postarii/publicarii anuntului 27 noiembrie 2024
Data limita de depunere a dosarelor 10 decembrie 2024 16:00
Selectia dosarelor 11 decembrie 2024 10:00
Afisarea selectiei dosarelor 12 decembrie 2024 14:00
Termen limita contestatii ref la selectia dosarelor 13 decembrie 2024 14:00
Afisarea rezultatelor la contestatii 16 decembrie 2024 14:00
Proba scrisa 19 decembrie 2024 10:00
Afisarea rezultatelor la proba scrisa 19 decembrie 2024 15:00
Termen limita contestatii la proba scrisa 20 decembrie 2024 12:00
Afisarea rezultatelor la contestatii ref proba scrisa 20 decembrie 2024 16:00
Interviul 23 decembrie 2024 09:00
Afisarea rezultatelor la proba de interviu 23 decembrie 2024 12:00
Termen limita contestatii la proba de interviu 23 decembrie 2024 14:00
Afisarea rezultatelor la contestatii la proba de interviu 23 decembrie 2024 15.00
Afisare rezultat final 23 decembrie 2024 16.00
Inscrierea si selectia candidatilor va avea loc la sediul unitatii din Calarasi, Str.Prelungirea Bucuresti Nr. 189, e-mail [email protected]
Tematica concursului pentru ocuparea postului de Secretar -I S - contract individual de munca pe PERIOADA NEDETERMINATA
1. Organizarea sistemului de invatamant preuniversitar;
2. Particularirati ale salarizarii in invatamantul preuniversitar;
3. Actele de studii: tipuri, conditii de eliberare, modul de completare;
4. Duplicate acte de studii;
5. Documente scolare;
6. Acordare burse scolare- procedura, calcul lunar;
7. Arhivarea si circuitul documentelor;
8. Intocmirea si gestionarea bazei de date SIIIR;
9. REGULAMENT din 10 iunie 2024 privind regimul actelor de studii si al documentelor scolare gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar
10. Utlizarea aplicatiilor REVISAL si EDUSAL;
Bibliografia concursului pentru ocuparea postului de
Secretar IS
1.Legea Invatamantului Preuniverstar -198/2023;
2. Codul Muncii- Legea 53/2003- cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice , cu modificarile si completarile ulterioare;
4. OUG nr.128/2023 privind unele masuri referitoare la salarizarea personalului din
invatamant si alte sectoare bugetare;
5. OMEC nr. 4183 /04.07.2022 privind aprobarea Regulamentului - cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar (ROFUIP) cu modificarile si completarile ulterioare;
6. HG nr. 500/2011 privind Registrul general de evidenta a salariatilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Metodologia -cadru de acordare a burselor scolare, aprobata prin ordinal de ministru;
8. Instructiunea nr. 31 027/26.09.2023 referitoare la punerea in aplicare a Metodologieie -cadru de acordarea a burselor;
9. Regulamentul - cadru privind regimul actelor de studii si al documentelor;
10. Legea arhivelor nationale nr.16/1996, cu modificarile si completarile ulterioare.
11. - Utilizarea Sistemului Informatic Integrat al Invatamantului din Romania(SIIIR);
12. -Regulamentul nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date;
DOSARUL DE INSCRIERE TREBUIE SA CONTINA URMATOARELE DOCUMENTE:
* Cerere de inscriere
* B.I./C.I - original si copie.;
* Acte doveditoare de schimbare a numelui (daca este cazul) - original si copie
* Curriculum vitae format Europass
* Diploma absolvire studii - Foaie matricola/ Supliment descriptiv - original si copie
* Cazier judiciar si Certificatul de integritate comportamentala - original
* Adeverinta/ certificat perfectionare/ calificare (daca este cazul) - original si copie
* Carnet de munca (daca este cazul) / raport Revisal - original si copie
* Adeverinta medicala eliberata de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate cu mentiunea ,,apt pentru a lucra in invatamant"
Dosarele se depun la secretariat pana la 11 decembrie 2024 orele 16.00
Director,
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.