Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

secretar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Locatie & Tipul Jobului:
Buzau | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Scoala Gimnaziala ,,Ion Creanga", Buzau Expira in 2024-10-01
Locatie
Buzau

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Scoala Gimnaziala ION CREANGA cu sediul in Buzau, str. Victoriei, nr. 60A, judetul Buzau, organizeaza concurs pentru ocuparea, pe perioada nedeterminata, conf. HG 1336/28.10.2022, a functiei contractuale vacante:

Secretar - I S- 1 norma

Concursul se va desfasura la sediul Scolii Gimnaziale ION CREANGA si va consta in urmatoarele probe:

- proba scrisa, in data de 08.10. 2024 ora 1000

- proba interviu, in data de 14.10.2024, ora 1000


Pentru participarea la concurs, candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

1. Conditii generale prevazute de art. 15 din Regulamentul-cadru anexa la H.G. nr. 1336/28.10.2022 :


a) are cetatenia romana;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitatea de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnat definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

g) nu exercita o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art.35 alin (1) lit (h).

2. Conditii specifice: Pentru ocuparea postului de SECRETAR - 1 norma :

* studii superioare in domeniul administratie publica;

* vechime in specialitatea studiilor superioare minim 10 ani

* Constituie avantaj experienta/absolvirea unor programe de formare specific (REVISAL, EDUSAL, SIIIR, ARHIVA), permis de conducere categoria B

DOSARUL INSCRIERE LA CONCURS va contine:

* formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din HG 1336/2022;

* copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

* copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

* copie acte de studii care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitat;

* copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica (copie carnetul de munca, dupa caz adeverinte si raport REVISAL care atesta vechimea in munca si in specialitatea studiilor superioare) ; Modelul orientativ al adeverintei care atesta indeplinirea conditiilor specifice pentru ocuparea postului este prevazut in anexa nr. 3 la HG1366/2022

* cazierul judiciar;

* adeverinta medicala din care sa rezulte ca solicitantul este apt pentru a munci pe postul pentru care candideaza;

* certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

* curriculum vitae model Europass;

Documentele solicitate se indosariaza in ordinea mentionata, intr-un dosar cu sina care va fi inregistrat la secretariat.

Dosarul de inscriere la concurs va contine obligatoriu Opis.


BIBLIOGRAFIE CONCURS:

* Legea Invatamantului Preuniversitar nr. 198/ 2023

* Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Legea 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Ordin nr. 4.576 / 2011 privind validarea fluxurilor financiare pentru cheltuielile de personal in invatamantul preuniversitar de stat ,cu modificarile si completarile ulterioare;;

* Ordonanta de Urgenta 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate,cu modificarile si completarile ulterioare;

* Ordinul nr. 4.441 privind metodologia de calcul si efectuare a platii sumelor prevazute prin hotarari judecatoresti avand ca obiect acordarea de daune-interese moratorii sub forma dobanzii legale, pentrupersonalul din unitatile/institutiile de invatamant de stat, Ministerul Educatiei Nationale si alte unitati din subordinea/coordonarea acestuia;

Ordinul M.E.nr. 4578 din 03.06.2024 privind plata personalului din cadrul comisiilor de examen- 2024


* Ordonanta de Urgenta nr.48/2022 privind plata diferentelor de drepturi salariale cuvenite personalului didactic din invatamantul de stat pentru perioada 1 iulie 2017-31 august 2021

* Hotararea Guvernului nr. 905/ 2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Ordinul nr. 5.726 din 6 august 2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;

* Ordinul nr. 6877/2023 pentru aprobarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2024-2025

* Ordinul nr. 4634/2024 pentru aprobarea Regulamentului privind actele de studii si documentele scolare igestionate de unitatole de invatamant preuniversitar;

* Hotararea nr.1294/2004 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea

Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar in vederea stimularii achizitionarii de calculatoare, cu modificarile si completarile ulterioare ;

* Hotararea Guvernului. Nr. 564/2017 privind modalitatea de acordare a drepturilor copiilor cu cerinte educationale speciale scolarizati in sistemul de anvatamant preuniversitar, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Ordinul nr. 4050 din 29 iunie 2021 pentru aprobarea Normelor metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic de predare, de conducere, de indrumare si control si al personalului de cercetare din invatamantul de stat

* Ordinul nr.600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Legea Arhivelor Nationale 16/1996 cu modificarile si completarile ulterioare;

* Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice

* Hotararea Guvernului 1.336 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice

* Ordinul M.E. nr. 5518/2024 privind aprobarea Metodologiei-cadru de acordare a burselor

* Hotararea nr. 569 pentru aprobarea Normelor metodologice privind decontarea cheltuielilor pentru naveta la si de la locul de munca a cadrelor didactice si a personalului didactic auxiliar din invatamantul preuniversitar de stat;

* Lege nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor in forma electronica, (M.Of. nr. 345 din 22.05.2007, Partea I);

* Legea nr. 544/12.10.2001, privind liberul acces la informatiile de interes public (M.Of. nr. 663/23.10.2001, si Norme Metodologice din 7.02.2002 M.O.nr.167/2002), cu modificarile si completarile ulterioare;

* Legea nr.129 pentru modificarea si completarea Legii nr. 102/2005 privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, precum si pentru abrogarea Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

* O.G. nr. 27/30.01.2002, privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor,(publicata in Monitorul Oficial nr.84/01.02.2002), cu modificarile si completarile ulterioare .

Tematica de concurs

* Contractul individual de munca;

* Incadrarea personalului didactic in anul scolar 2024 - 2025;

* Acte de studii si documente scolare in invatamantul preuniversitar;

* Sistemul national de invatamant - organizare si functionare;

* Conducerea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat;

* Invatamant preuniversitar - functii didactice si didactice auxiliare;

* Protectia informatiilor clasificate : definitii, informatii, secrete de serviciu;

* Reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor;

* Cunostinte de legislatie privind emiterea deciziilor;

* Cunostinte generale de gramatica a limbii romane;

* Cunostinte de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer

* Intocmirea si gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL,SIIIR


Candidatii vor depune dosarele de participare la concurs in termen de 10 zile lucratoare de la data publicarii prezentului anunt, data limita: 01.10.2024, ora 14,00, la sediul Scolii Gimnaziale ION CREANGA Buzau.


Relatii suplimentare se pot obtine de la sediul Scolii Gimnaziale ION CREANGA Buzau , str. Victoriei nr 60A, tel 0338401517.


CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA POSTULUI VACANT DE SECRETAR GRADUL I S

Nr crt Activitate Data/Perioada/ora

1 Depunerea dosarelor pentru inscrierea la concurs 16.09.2024- 01.10.2024

intre orele 10-14

2 Selectarea dosarelor depuse 02.10.2024 ora 12

3 Afisarea rezultatelor la etapa de selectare a dosarelor 03.10.2024 ora 9,00

4 Depunerea contestatiilor la etapa de selectare a dosarelor 03.10.2024 intre orele 10-14

5 Solutionarea contesatiilor la selectia dosarelor 03.10.2024 intre orele 14-16

6 Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor la etapa de selectare a dosarelor 03.10.2024. ora 16

7 Sustinerea probei scrise 08.10.2024 ora 10

8 Afisarea rezultelor la proba scrisa 09.10.2024 ora 9,00

9 Depunerea contestatiilor la proba scrisa 09.10.2024 intre orele 10-12

10 Solutionarea contestatiilor probei scrise 09.10.2024 ora 13.00

11 Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor la proba scrisa 09. 10. 2024 ora 18

12 Proba interviu 14.10.2024 ora 10

13 Afisarea rezultatelor la proba interviu 15.10.2024 ora 9,00

14 Depunerea contestatiilor la proba interviu 15.10.2024 intre orele 10-14

15 Solutionarea contesatiilor la proba interviu 15.10.2024 ora 14,30

16 Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor la proba interviu 16.10.2024 ora 10

17 Afisarea rezultatelor finale 16.10.2024 ora 10


DIRECTOR,

Prof. Ivanescu Jeni

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: secretar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.