Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Secretar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Azi

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Functionari Publici
Locatie & Tipul Jobului:
Vaslui | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Scoala Gimnaziala ,,Sfantul Ierarh Luca" Costesti, judetul Vaslui Expira in 2024-11-04
Locatie
Vaslui

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii nationale

Categorie


Functie publica
Anunt



Scoala Gimnaziala ,,Sfantul Ierarh Luca" Costesti cu sediul in Costesti, str. Principala, nr. 100, judetul Vaslui, organizeaza concurs pentru ocuparea 1 post contractual vacant de Secretar, functie de executie, studii - superioare:

* Denumirea postului - Secretar - 1 post vacant contractual, pe perioada nedeterminata, Scoala Gimnaziala "Sfantul Ierarh Luca" Costesti.

* Durata normala a timpului de munca este de 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.

* Dosarele de inscriere se depun la sediul institutiei din Costesti, str. Principala, nr. 100, in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului. Conform art. 35 din HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:

* Formularul de inscriere (Anexa nr.1)

* Actul de identitate (in original si copie) sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;

* Curriculum vitae ( redactat dupa modelul de CV european) sustinut cu documente doveditoare anexate;

* Copii ale actelor de studii (diploma, diploma de licenta, foi matricole, etc) precum si copii ale altor acte care dovedesc efectuarea unor specializari/ale documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice postului;

* Carnetul de munca/ Raport REVISAL per salariat in copie, respectiv adeverintele care atesta vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

* Certificat medical (in original) eliberat de medicul de familie cu cel mult 6 luni inaintea derularii concursului;

* Cazier judiciar, in original;

* Certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

* Opisul dosarului, in doua exemplare, pe care se va consemna numarul total de file; un exemplar se restituie, cu semnatura persoanei care a depus dosarul si a secretarului comisiei de concurs.

Toate paginile dosarului vor fi numerotate.

Actele prevazute Ia pct 2, 4, 5 si 7 vor fi prezentate si in original in vederea conformitatii copiilor cu acestea.

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.


Toate documentele enumerate mai sus sunt obligatorii pentru inscrierea la concurs. Lipsa unui sau mai multor documente duce la respingerea dosarului de concurs!!!


Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 din HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice

a ) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii

specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii

nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind

Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


* Conditiile specifice si generale necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii postului de secretar sunt:


conditii de studii: studii superioare absolvite cu diploma de licenta.

conditii de vechime: nu este cazul.

cunostinte de utilizare a softurilor specifice activitatii: EDUSAL, REVISAL, SIIIR

cunostinte avansate de utilizare si operare PC (Excel, Word, Powerpoint, Internet Explorer, posta electronica, baze de date)

notiuni de comunicare si relatii publice;


Bibliografie

1. Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/04.07.2023.

2. OME 5726/2024 privind Regulamentul-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar.

3. Legea cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri public, cu modificarile si completarile ulterioare.

4. H.G. 250/1992, privind concediile de odihna si alte concedii ale salariatilor din administratia publica din regiile autonome cu specific deosebit si din unitatile bugetare.

5. Ordinul 5559/07.10.2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic din invatamant.

6. Legea 263/2010, privind sistemul unitar de pensii publice, cu modificarile si completarile ulterioare.

7. O.M.E. nr. 5518/11.07.2024 privind aprobarea Metodologiei-cadru de acordare a burselor.

8. H.G. nr. 810/08.09.2023 pentru aprobarea normelor metodologice privind acordarea facilitatilor de transport pentru elevi.

9. H.G. nr. 1336/28.10.2022 Regulamentul-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice

10. HG 1294/2004 - acordarea ajutorului financiar "Euro 200", cu modificarile si completarile ulterioare.

11. Ordin 3844/2016 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii si al documentelor scolare gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar, cu modificarile si completarile ulterioare.

12. Hotararea nr. 905/2017 privind intocmirea si completarea Registrului general de evidenta al salariatilor, cu modificarile si completarile ulterioare.

13. Legea 53/2003 Codul Muncii cu modificarile si completarile ulterioare.

14. Legea 16/996 Legea Arhivelor Nationale, cu modificarile si completarile ulterioare.

Nota: Toata bibliografia va fi studiata in varianta actualizata cu modificarile si completarile ulterioare


Tematica

1. Organizarea sistemului de invatamant preuniversitar.

2. Incadrarea personalului in invatamantul preuniversitar.

3. Particularitati ale salarizarii in invatamantul preuniversitar.

4. Actele de studii - tipuri, conditii de eliberare, modul de completare.

5. Duplicate ale actelor de studii.

6. Documente scolare.

7. Acordarea burselor scolare, "EURO 200", si a altor ajutoare sociale pentru elevi.

8. Arhivarea si circuitul documentelor.

9. Intocmirea si gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL, SIIIR, BURSE SCOLARE.

Probele sunt eliminatorii, punctajul minim obtinut la fiecare proba este 50, media punctajelor obtinute in urma sustinerii probelor trebuie sa fie minim 50


Calendarul de concurs

Etapa de concurs/probele de concurs Data/perioada Observatii

Publicarea anuntului 21.10.2024 Pe pagina oficiala scoalacostestivs.ro

si portalul posturi.gov.ro


Depunerea dosarelor de inscriere 22.10.2024-4.11.2024

intre 09:00-12:00 La secretariatul Scolii Gimnaziale "Sfantul Ierarh Luca" Costesti, de la sediul institutiei din Costesti, str. Principala, nr. 100

Verificarea, validarea si afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor 5.11.2024, ora 14:00 Afisare la sediul Scolii Gimnaziale "Sfantul Ierarh Luca" Costesti si pe site-ul institutiei

Depunerea contestatiilor la rezultatele selectiei dosarelor 6.11.2024, intre 09:00-12:00 La secretariatul Scolii Gimnaziale "Sfantul Ierarh Luca" Costesti, de la sediul institutiei din Costesti, str. Principala, nr. 100

Publicarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor la selectia dosarelor 7.11.2024, ora 14:00 Afisare la sediul Scolii Gimnaziale "Sfantul Ierarh Luca" Costesti si pe site-ul institutiei

Proba scrisa si afisarea rezultatelor 11.11.2024, ora 09:00

11.11.2024, ora 14:00 La sediul institutiei

Afisare la sediul Scolii Gimnaziale "Sfantul Ierarh Luca" Costesti si pe site-ul institutiei

Depunerea contestatiilor la proba scrisa 11.11.2024, intre 14:00-16:00 La secretariatul Scolii Gimnaziale "Sfantul Ierarh Luca" Costesti, de la sediul institutiei din Costesti, str. Principala, nr. 100

Solutionarea si afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor la proba scrisa 12.11.2024, ora 15:00 Afisare la sediul Scolii Gimnaziale "Sfantul Ierarh Luca" Costesti si pe site-ul institutiei

Proba practica si afisarea rezultatelor 13.11.2024, ora 9:00

13.11.2024, ora 14:00 La sediul institutiei

Afisare la sediul Scolii Gimnaziale "Sfantul Ierarh Luca" Costesti si pe site-ul institutiei

Depunerea contestatiilor la proba practica 13.11.2024, intre 14:00-15:00 La secretariatul Scolii Gimnaziale "Sfantul Ierarh Luca" Costesti, de la sediul institutiei din Costesti, str. Principala, nr. 100

Solutionarea si afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor la proba practica 14.11.2024, ora 15:00 Afisare la sediul Scolii Gimnaziale "Sfantul Ierarh Luca" Costesti si pe site-ul institutiei

Desfasurarea interviului 15.11.2024, ora 9:00 La sediul Scolii Gimnaziale "Sfantul Ierarh Luca" Costesti si pe site-ul institutiei

Publicarea rezultatelor interviului 15.11.2024, ora 14:00 Afisare la sediul Scolii Gimnaziale "Sfantul Ierarh Luca" Costesti si pe site-ul institutiei

Depunerea contestatiilor la interviu 18.11.2024, intre 08:00-11:00 La secretariatul Scolii Gimnaziale "Sfantul Ierarh Luca" Costesti, de la sediul institutiei din Costesti, str. Principala, nr. 100

Solutionarea si afisarea rezultatelor la solutionarea contestatiilor la interviu 18.11.2024, ora 14:00 Afisare la sediul Scolii Gimnaziale "Sfantul Ierarh Luca" Costesti si pe site-ul institutiei

Afisarea rezultatelor finale 18.11.2024, ora 16:00 Afisare la sediul Scolii Gimnaziale "Sfantul Ierarh Luca" Costesti si pe site-ul institutiei


Pentru a fi admis trebuie minim 50 de puncte la fiecare proba conform art. 45, alin (2), lit. A si art. 46, alin (3), lit. A, HG 1336/28.10.2022


Informatii suplimentare se pot obtine accesand pagina oficiala scoalacostestivs.ro si la sediul Scolii Gimnaziale "Sfantul Ierarh Luca" Costesti, din Costesti, str. Principala, nr. 100, telefon 0753270075.


Director,

Prof. Lica Irinel Dobos

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Secretar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.