Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

secretar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Functionari Publici
Locatie & Tipul Jobului:
Targu-Jiu | Contractor
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Liceul Tehnologic ,,General Ioan Culcer" Targu Jiu Expira in 2024-10-25
Locatie
Gorj

Nivel
Functii de executie

Tip
Temporar

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie publica
Anunt



Anuntul a fost rectificat la solicitarea institutiei angajatoare, conform documentului atasat urmator:


Document atasat corectat


ANUNT


DENUMIREA POSTULUI: SECRETAR (M)

NUMARUL POSTURILOR: 0,5

NIVELUL POSTULUI: FUNCTIE DE EXECUTIE

COMPARTIMENT STRUCTURA: SECRETARIAT

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 4 ore/zi, 20 ore/saptamana

PERIOADA: DETERMINATA


I. COMPONENTA DOSARULUI DE CONCURS

PENTRU TOATE CELE 4,5 POSTURI, DOSARUL DE CONCURS VA CONTINE URMATOARELE DOCUMENTE : (cf. art.35, HG nr.1336/2022, cu modificarile ulterioare):

(1)Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr.2 la Ordonanta nr.1336/2022;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutie publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata (modelul adeverintei este prevazut in anexa nr.3 din H.G. nr.1336/2022), sau alte documente care atesta vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, dupa caz;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala, care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art.1 alin.(2) din legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile, ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) Curriculum vitae, model comun european ;

Dosarul candidatului va contine Opisul dosarului in care sunt consemnate documentele , cu precizarea paginilor aferente, certificate prin semnatura de catre candidat,

Dosarele vor fi depuse la sediul institutiei de invatamant, LICEUL TEHNOLOGIC "GENERAL IOAN CULCER", TG-JIU, str. VICTORIEI, nr. 132-138, jud. Gorj, Tel/Fax 0253/228006, compartimentul secretariat. Documentele vor fi indosariate in ordinea mentionata mai sus intr-un dosar cu sina.

II. CONDITII GENERALE DE OCUPARE A POSTULUI (PEDAGOG SCOLAR, MAGAZINER+ CASIER, INGRIJITOR PENTRU CURATENIE, SECRETAR)

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

I.4. Conditii specifice SECRETAR

* studii medii (liceu cu diploma de bacalaureat)

* vechime in munca minim 7 ani

* cunostinte de utilizare si operare PC (Word, Excel, Internet Explorer) nivel mediu, dovedite prin documentele atasate la CV;

* Abilitati de relationare - comunicare cu intreg personalul;

* Disponibilitate la timp de lucru prelungit.

SECRETAR

Principalele atributii ale postului:

* Implicarea in proiectarea activitatii unitatii, la nivelul compartimentului

* Asigurarea interfetei dintre unitate si beneficiar (elev/parinte/profesor)

* Asigura completarea documentelor specific si functionarea secretariatului pentru elevi, parinti, personalul unitatii de invatamant si pentru alte persoane interesate, potrivit unui program de lucru aprobat de director

* Intocmeste diverse situatii necesare procesului instructiv educativ si activitatilor de secretariat.

* Intocmeste si transmite la termenele stabilite, situatiile statistice scolare

* Arhivarea documentelor;

* Completeaza fisele matricole, cataloagele de corigenta si se ocupa de arhivarea documentelor scolare;

* Completeaza situatiile statistice ale elevilor si claselor la inceputul anul scolar si la sfarsitul anului scolar pe baza datelor inregistrate in procesul verbal al consiliului profesoral;

* Actualizeaza permanent registrul de evidenta si inscriere a elevilor;

* Completeaza actele de studii ale absolventilor (certificatele de echivalare)

* Intocmeste dosarele pentru elevii inscrisi la bacalaureat si le pune la dispozitia comisiei, dupa ce au fost verificate si aprobate de directorul unitatii scolare;

* Elaboreaza proceduri operationale pentru compartimentul secretariat;

* Cunoaste si asigura respectarea legislatiei la nivelul unitatii de invatamant

* Raporteaza periodic conducerii unitatii de invatamant toate modificarile legislative aparute si metodologiile aplicarii legii educatiei.

* Pastreaza securitatea documentelor de secretariat, a diplomelor, certificatelor completate sau necompletate, registrelor matricole.

* Sigiliul unitatii scolare este pastrat in conditii de securitate.

* Manifesta interes pentru nou si consecventa in procesul de autoinstruire

* Participa permanent la instruirile organizate de Inspectoratul Scolar si intocmeste situatiile solicitate de acesta.

* Asigura legatura cu comunitatea locala in vederea unei bune relationari a unitatii cu aceasta.

* Se documenteaza, participa la instruiri si respecta normele de securitate si sanatate in munca, PSI.

* Manifesta atitudine morala si civica (limbaj, tinuta, respect, comportament)

* Respectarea si promovarea deontologiei profesionale

* Indeplineste si alte sarcini dispuse de director, care pot rezulta din necesitatea derularii in bune conditii a atributiilor aflate in sfera sa de responsabilitate.

V.4. SECRETAR

BIBLIOGRAFIE

* Legea Invatamantului Preuniversitar nr. 198/ 2023

* Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Legea 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Hotararea Guvernului nr. 905/ 2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor, cu modificarile si completarile ulterioare;

* Ordinul nr. 5.726 din 6 august 2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar;

* Ordinul nr. 6877/2023 pentru aprobarea Metodologiei-cadru privind mobilitatea personalului didactic de predare din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2024-2025

* Ordinul nr. 4634/2024 pentru aprobarea Regulamentului privind actele de studii si documentele scolare gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar;

* Ordinul nr. 4050 din 29 iunie 2021 pentru aprobarea Normelor metodologice privind efectuarea concediului de odihna al personalului didactic de predare, de conducere, de indrumare si control si al personalului de cercetare din invatamantul de stat

* Legea Arhivelor Nationale 16/1996 cu modificarile si completarile ulterioare;

* Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice

* Legea nr. 477/08.11.2004 privind Codul de Conduita a personalului contractual din autoritatile si institutiile publice;

* -Norme metodologice privind efectuarea concediului de odihna pentru personalul didactic emise in aplicarea prevederilor Legii 1/2011 -Legea Educatiei Nationale aprobate prin Ordinul 5559/07.10.2011;

TEMATICA DE CONCURS

* Contractul individual de munca;

* Incadrarea personalului didactic in anul scolar 2024 - 2025;

* Acte de studii si documente scolare in invatamantul preuniversitar;

* Sistemul national de invatamant - organizare si functionare;

* Conducerea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat;

* Invatamant preuniversitar - functii didactice si didactice auxiliare;

* Arhivarea documentelor

* Cunostinte generale de gramatica a limbii romane;

* Cunostinte de operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer

* Intocmirea si gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL,SIIIR

Nota: Bibliografia prezentata este orientativa, fiind acceptata orice alta sursa de specialitate care se refera la tematica de concurs. Pentru toate actele normative mentionate in bibliografie se vor avea in vedere completarile si modificarile la zi.

SECRETAR SCOLAR

Concursul consta in doua probe:

- proba scrisa

- proba interviu

Concursul se va organiza la sediul Liceului Tehnologic ,,General Ioan Culcer" Tg-Jiu, str. Victoriei, nr. 132-138, conform calendarului urmator:

* 14-25 octombrie 2024, in intervalul orar 10,00-16,00 - depunerea dosarelor

* 28 octombrie 2024, ora 10,00 - selectia dosarelor

* 8 noiembrie 2024, ora 09,00 - proba scrisa/ proba practica


* 12 noiembrie 2024, ora 10,00 - proba interviu

* 11 noiembrie 2024, ora 10,00 - proba interviu


CALENDAR, PROBE DE CONCURS:

NR. CRT. ACTIVITATEA DATA INTERVAL ORAR

1 Postare anunt pe portalul posturi.gov, avizier si pe site-ul liceului 10.10.2024

2 Depunerea dosarelor, de catre candidati, la secretariat 14-25 .10.2024 10,00-16,00

3 Selectia dosarelor de catre membrii Comisiei de organizare si desfasurare a concursului 28.10.2024 10.00

4 Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor - Afisarea cu cod de anonimizare a candidatilor care indeplinesc conditiile generale si specifice de inscriere la concurs 28.10.2024 13.30

5 Depunerea contestatiilor 28.10.2024 14.00-15.00

6 Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor 29.10.2024 12.00

7 Sustinere proba scrisa pentru pedagog scolar, secretar si magaziner, respectiv proba practica pentru ingrijitor curatenie 08.11.2024 09.00

8 Afisare rezultate proba scrisa/ proba practica 08.11.2024 17.00

9 Depunerea contestatiilor la proba scrisa proba practica 08.11.2024 17.30-18.00

10 Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor la proba scrisa/ proba practica 11.11.2024 12.00





11
Sustinerea probei interviu
12.11.2024
10.00


12
Afisare rezultate proba interviu
12.11.2024
15.00


13
Depunerea contestatiilor la proba interviu
12.11.2024
15.30-16.00


14
Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor la proba interviu
13.11.2024
12.00


15
Afisarea rezultatelor finale
13.11.2024
16.00



11 Sustinerea probei interviu 12.11.2024 10.00

12 Afisare rezultate proba interviu 12.11.2024 15.00

13 Afisarea rezultatelor finale 12.11.2024 16.00


NOTA:

Conform HG 1336/2022 sunt declarati admisi la proba scrisa candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte, in cazul concursurilor organizate pentru ocuparea functiilor contractuale de executie.

Sunt declarati admisi la interviu si/sau proba practica candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte, in cazul concursurilor organizate pentru ocuparea functiilor contractuale de executie.


DIRECTOR,

PROF. BERCA IONUT-COSMIN

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: secretar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.