SECRETAR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
SECRETAR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
SCOALA GIMNAIALA COMUNA SCHITU Expira in 2025-03-20
Locatie
Olt
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Nr. 218 / 06.03.2025
ANUNT
ORGANIZARE CONCURS PENTRU OCUPAREA POSTULULUI VACANT DE
SECRETAR NORMA 0,25 , PE DURATA NEDETERMINATA
A. Scoala Gimnaziala Comuna Schitu, la sediul in comuna Schitu, str. Pr. Dumitru Brumusescu, nr. 1, Jud. Olt, organizeaza concurs pentru ocuparea postului de secretar (post vacant unic) cu 0,25 norma , pe perioada nedeterminata, conform H.G. nr. 1336 / 08.11.2022.
A. Postul contractual vacant pentru care se organizeaza concurs:
1. Nivelul postului: executie
2.Denumirea postului: Secretar studii superioare (economice, administratie publica, management, juridice, birotica si secretariat, informatica de gestiune, etc.), in cadrul compartimentului secretariat
3. Categorie de personal: Personal didactic auxiliar,
4. Scopul principal al postului: indeplinirea sarcinilor, atributilor de serviciu din fisa postului
5. Raport de munca - norma 0.25, 2 h/zi, 10 h/saptamana, contract individual de munca pe durata nedeterminata
Principalele atributii ale postului
a) transmiterea informatiilor la nivelul unitatii de invatamant;
b) intocmirea, actualizarea si gestionarea bazelor de date;
c) intocmirea si transmiterea situatiilor statistice si a celorlalte categorii de documente solicitate de catre autoritati, precum si a corespondentei unitatii;
d) inscrierea copiilor/elevilor pe baza dosarelor personale, pastrarea, organizarea si actualizarea
permanenta a evidentei acestora si rezolvarea problemelor privind miscarea prescolarilor/elevilor, in baza hotararilor consiliului de administratie;
e) rezolvarea problemelor specifice pregatirii si desfasurarii examenelor nationale, ale examenelor de admitere si de ocupare a posturilor vacante, conform atributiilor prevazute de legislatia in vigoare sau de fisa postului;
f) completarea, verificarea, pastrarea in conditii de securitate si arhivare a documentelor referitoare la situatia scolara a elevilor si a statelor de functii;
g) procurarea, completarea, eliberarea si evidenta actelor de studii si a documentelor scolare, in conformitate cu prevederile regulamentului privind regimul juridic al actelor de studii si al documentelor de evidenta scolara in invatamantul preuniversitar
h) selectia, evidenta si depunerea documentelor la Arhivele Nationale, dupa expirarea termenelor de pastrare, stabilite prin ,,Indicatorul termenelor de pastrare", aprobat prin ordin al ministrului educatiei si cercetarii;
i) pastrarea si aplicarea stampilei unitatii pe documentele avizate si semnate de persoanele competente, in situatia existentei deciziei directorului in acest sens;
j) intocmirea si/sau verificarea, respectiv avizarea documentelor/documentatiilor, potrivit legislatiei in vigoare sau fisei postului;
k) intocmirea statelor de personal;
l) intocmirea, actualizarea si gestionarea dosarelor de personal ale angajatilor unitatii de invatamant;
m) calcularea drepturilor salariale sau de alta natura in colaborare cu serviciul contabilitate;
n) orice alte atributii specifice compartimentului, rezultand din legislatia in vigoare, contractele colective de munca aplicabile, regulamentul de organizare si functionare al unitatii, regulamentul intern, hotararile consiliului de administratie si deciziile directorului, stabilite in sarcina sa.
B.1 Conditiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art.15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnat definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare postului de Secretar sunt:
1. Studii de specialitate: studii superioare de lunga durata si/sau studii universitare de master cu diploma de licenta/master
2. Vechime in munca: minim 5 ani; experienta in domeniul resurselor umane va constitui un avantaj;
3. Cunostinte de operare/programare pe calculator (necesitate si nivel): cunostinte de utilizare, operare calculator, activitati specifice din invatamant (email, internet, Microsoft Office, Excel, EDUSAL, REVISAL, SIIIR).
4. Abilitati, calitati si aptitudini necesare: lucrul in echipa, cunostinte de management, calitati si aptitudini manageriale, coordonare activitate de secretariat disponabilitate la timp de lucru prelungit, seriozitate, respect pentru cei din jur, abilitati de comunicare, onestitate, responsabilitate.
B2. Documentele solicitate candidatilor pentru dosarul de concurs conform prevederilor art. 35 din Hotararea de Guvern nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice sunt:
a. formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 la Hotararea de Guvern nr. 1336/2022;
b. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c. copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d. copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e. copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f. certificat de cazier judicial si certificat de integritate comportamentala;
g. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, cu mentiunea ,,Apt pentru angajare" eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h. curriculum vitae, model comun european.
Documentele se depun la Serviciul Secretariat al Scoalii Gimnaziale Comuna Schitu, la sediul din comuna Schitu, str. Pr. Dumitru Brumusescu, nr. 1, Jud. Olt,compartimentul resurse umane/alt departament, tel. 0747273107, persoana de contact Marculescu Mihaela Maria, email: scoala.schitu@isjolt.ro, conform calendarului, (intre orele 9,00-13,00), in zilele lucratoare.
C. Etapele concursului
Concursul consta in sustinerea urmatoarelor probe
selectia dosarelor de inscriere se notraza cu Admis sau Respins;
proba scrisa din bibliografie (punctaj maxim de 100 puncte) durata: 180 min
proba de verificare a abilitatilor practice (punctaj maxim de 100 puncte) durata:60 min
interviu (punctaj maxim de 100 puncte) durata 20 min.
D. Calendarul concursului
Publicarea anuntului 06.03.2025
Perioada de depunere a dosarelor - 07.03-20.03.2025, la secretariatul unitatii, in zilele lucratoare, intre orele 10.00 - 14.00.
Selectia dosarelor si afisarea selectiei dosarelor - 21.03.2025, ora 10.00
Depunerea contestatiilor privind selectia dosarelor - 21.03.2025, orele 10.00-13.00
Afisarea rezultalelor la contestatiile privind selectia dosarelor - 21.03.2025, ora 15.00
Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa
Sustinerea probei scrise - 27.03.2025, ora 9.00
Afisarea rezultatelor la proba scrisa - 27.03.2025, ora 13.00
Depunerea contestatiilor la proba scrisa- 28.03.2025, intre orele 10.00-13.00
Afisarea rezultalelor contestatiilor la proba scrisa - 28.03.2025, ora 15.00
Sustinerea probei practice - 31.03.2025, ora 9.00
Afisarea rezultatelor la proba practica - 31.03.2025, ora 13.00
Depunerea contestatiilor la proba practica - 01.04.2025, orele 10.00-13.00
Afisarea rezultalelor contestatiilor la proba practica - 01.04.2025, ora 15.00
Afisarea rezultatelor finale - 01.04.2025, ora 15.00.
Concursul se va desfasura conform calendarului afisat la sediul unitatii scolare.
Punctajul fiecari probe trebuie sa fie de minimum 50 puncte. Candidatii care nu obtin punctajul minim nu pot participa la proba urmatoare. Punctajul final reprezinta media aritmetica intre punctajele obtinute la proba scrisa si proba practica .
Tematica de concurs
1. Organizarea unitatilor de invatamant preuniversitar;
2. Incadrarea, salarizarea, evaluarea personalului didactic si didactic auxiliar din invatamantul preuniversitar;
3. Incheierea, executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca in aplicatia REVISAL;
4. Intocmirea, completarea, eliberarea si arhivarea actelor de studii;
5. Intocmirea, completarea, eliberarea si arhivarea documentelor scolare;
6. Acordarea burselor scolare;
7. Arhivarea si circuitul documentelor;
8. Intocmirea si gestionarea bazelor de date EDUSAL, REVISAL, SIIIR;
9. Statutul si cariera personalului didactic;
10. Personalul unitatilor de invatamant preuniversitar;
11. Structura, organizarea si responsabilitatile personalului didactic auxiliar si nedidactic;
12. Dobandirea si exercitarea calitatii de elev, evaluarea copiilor/elevilor, transferul elevilor;
13. Pensii;
14. Respectarea ROFUIP si ROI, a normelor si procedurilor de sanatate si securitate a muncii, de PSI si ISU;
15. Mobilitatea personalului didacticdin invatamantul preuniversitar;
16. Normarea personalului didactic, didacti auxiliar si administrativ;
17. Particularitati ale salarizarii din invatamantul preuniversitar;
18. Metodologii de examene si competente profesionale ale elevilor;
19. Cunostinte de legislatie privind emiterea si evidenta deciziilor, adreselor oficiale;
Bibliografia
1. Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023, cu modificarile si completarile ulterioare
2. OME 5726/2024- Regulamentul-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar, cu modificarile si completarile ulterioare
3. Legea 53/2003 - Codul muncii republicata, cu modificarile si completarile ulterioare
4. Legea cadru 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare ;
5. Contractul Colectiv de Munca Unic la Nivel de Sector de Negociere Colectiva Invatamant Preuniversitar, inregistrat la M.M.S.S.-D.D.S. sub nr. 1199 din data de 05.07.2023;
6. Contractul Colectiv de Munca Unic La Nivelul Grupului de Unitati al Inspectoratului Scolar al Municipiului Bucuresti, inregistrat la MMSS- DDS nr. 1622/08.12.2022.
7. H.G.905/2017 privind Registrul general de evidenta al salariatilor REVISAL, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. OME nr. 4.634/10.06.2024 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii si al documentelor scolare gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar,
9. Legea Nr. 272/2004 republicata, privind protectia si promovarea drepturilor copilului,
10. OME nr. 5.518/11.07.2024 privind aprobarea Metodologiei-cadru de acordare a burselor,
11. Legea 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice cu modificarile si completarile ulterioare;
12. Legea 16/1996 Legea Arhivelor Nationale, republicata,
13. Legea Nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informatiile de interes public cu modificarile si completarile ulterioare ;
14. OMEN 4.371 din 13.07.2017 pentru aprobarea Metodologiei privind managementul SIIIR pentru activitatile din invatamantul preuniversitar
15. ORDIN 4576/230/2445 din 2011 al ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului, al ministrului administratiei si internelor si al ministrului finantelor publice privind validarea fluxurilor financiare pentru cheltuielile de personal in invatamantul preuniversitar de stat
16. OMECTS nr. 6143 / 2011 privind aprobarea Metodologiei de evaluare anuala a activitatii personalului didactic si didactic auxiliar, cu modificarile si completarile ulterioare.
17. HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu completarile si modificarile ulterioare
18. HG 500/2011 privind Registrul general de evidenta al salariatilor, cu completarile si modificarile ulterioare
Informatiile suplimentare se pot obtine in zilele lucratoare, telefonic la nr. 0374910982, personal la secretariatul unitatii de invatamant.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.