Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Secretar PR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 6 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Institutul National pentru Cercetare si Formare Culturala Expira in 2024-09-24
Locatie
Bucuresti

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii nationale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



ANUNT PUBLIC DE SCOATERE LA CONCURS

A POSTULUI VACANT

Secretar PR, gradul I, gradatia baza (S) in cadrul

Serviciului Programe europene, marketing_Compartimentul Marketing, parteneriate, comunicare


Institutul National pentru Cercetare si Formare Culturala organizeaza, in temeiul Legii nr.53/2003-Codul Muncii, republicata, H.G. nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, Legii-cadru nr. 153/2047 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, la sediul din Bd. Unirii nr.22, etaj 2, sector 3, Bucuresti, in perioada 10.09.2024 - 11.10.2024, concursul pentru ocuparea postului contractual de executie, vacant, de Secretar PR, gradul I (S), gaza din cadrul Serviciului Programe europene, marketing_Compartimentul Marketing, parteneriate, comunicare, pentru perioada determinata de 12 luni, cu norma intreaga (8 ore/zi).


CONDITII GENERALE DE PARTICIPARE:

Poate participa la concursul pentru ocuparea postului persoana care indeplineste urmatoarele conditii:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;

d) are capacitate deplina de exercitiu si capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate

f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea

h) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii

i) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h)


CONDITII SPECIFICE POSTULUI:

1.Studii de specialitate: studii superioare de lunga durata acreditate, absolvite cu diploma de licenta in domeniul marketingului, comunicarii sau al de studiilor culturale;

2.Perfectionari (specializari): cursuri de perfectionare in domeniile studiilor de specialitate;

3.Vechimea in munca/specialitate necesara: 6 ani si 6 luni

4.Cunostinte de operare/programare pe calculator: cunostinte de operare PC - nivel avansat, utilizare pachet Microsoft Office, cunostinte de utilizare internetului si posibilitatilor acestuia pe o scara larga.

5.Limbi straine: limba engleza _ nivel avansat

6.Abilitati, calitati si aptitudini necesare: capacitate de comunicare, relationare si cooperare in echipa, capacitate de analiza si sinteza, aptitudini de calcul, aptitudinea de a lucra cu documente, punctualitate, respectarea instructiunilor orale si scrise, atentie concentrata si distributiva, memorie vizuala, adaptabilitate la situatii noi, putere de concentrare in conditii de stres; bun organizator si capacitate prioritizare sarcini, ordonat, dinamic; corectitudine, moralitate, amabilitate, respect fata de ceilalti angajati si fata de partenerii si colaboratorii INCFC, spirit de initiativa, operativitate, perspicacitate, responsabilitate personala, fara antecedente penale.

7.Cerinte specifice:

a) cunoasterea tehnicilor si modalitatilor de promovare a imaginii institutiei;

b) disponibilitate pentru lucru in program prelungit in anumite conditii;

c) disponibilitate pentru deplasari in interes de serviciu in tara;

d) respectarea normelor de siguranta si securitate in munca, de reactie si protectie in cazul situatiilor de urgenta;

e) cunoasterea legislatiei de baza in domeniul financiar-contabil, achizitiilor publice, administrarii domeniului public si privat al statului.


DESCRIEREA SARCINILOR CE REVIN POSTULUI:

I. Atributii generale:

a) raspunde de indeplinirea legala si la timp a tuturor sarcinilor prevazute in fisa postului, precum si a celor trasate prin dispozitiile superiorului ierarhic;

b) cunoaste, aplica si respecta normele, procedurile si regulamentele interne, precum si dispozitiile legale incidente;

c) raspunde de utilizarea judicioasa a resurselor materiale, financiare si informationale pe care institutia i le pune la dispozitie, exclusiv in interesul serviciului;

d) raspunde material de bunurile luate pe inventarul personal;

e) raporteaza superiorului ierarhic orice abateri disciplinare sau situatii si evenimente semnificative survenite in activitatea sa;

f) pastreaza confidentialitatea asupra tuturor informatiilor la care are acces in cadrul serviciului, conform angajamentului de confidentialitate;

g) raspunde patrimonial integral fata de institutie, in conformitate cu legislatia in vigoare, pentru pagubele pe care le-a cauzat prin faptele sale;

h) raspunde de realizarea la timp a obiectivelor, sarcinilor, competentelor si responsabilitatilor prevazute in fisa postului sau solicitate de seful ierarhic, la standardele cantitative si calitative cerute de seful ierarhic superior;

i) la solicitarea superiorului ierarhic, participa la diverse forme de pregatire si perfectionare profesionala;

j) manifesta buna-credinta si loialitate fata de institutie si nu face aprecieri defaimatoare la adresa acesteia sau a angajatilor sai;

k) participa la procesul de evaluare periodica a performantelor profesionale, in conformitate cu normele interne in vigoare;

l) participa la actiuni interne/externe prevazute de legislatia in vigoare referitoare la prevenirea si gestionarea situatiilor de urgenta;

m) la solicitarea superiorului ierarhic, participa la conferinte, colocvii, simpozioane, sesiuni de informare si documentare etc. in domeniul specific de activitate

n) participa la implementarea si dezvoltarea sistemului de control intern managerial in cadrul Compartimentului marketing, parteneriate, comunicare si pentru implementarea standardelor controlului intern managerial, conform prevederilor legale aplicabile;

o) respecta si aplica prevederile legislatiei in vigoare si a procedurilor interne din domeniul sanatatii si securitatii muncii (SSM), cele care privesc paza si protectia impotriva incendiilor (PSI), precum si oricare alte masuri dispuse de conducerea INCFC in scopul protejarii patrimoniului, a imaginii institutiei, a angajatilor etc.;

p) participa la constituirea dosarelor in vederea arhivarii documentelor din Compartimentul marketing, parteneriate, comunicare;

q) indeplineste orice alte atributii date in competenta sa, potrivit legii.

II. Atributii specifice postului:

a) Asigura asistenta in elaborarea si executia strategiei de PR si a planului anual de comunicare, incluzand planificarea comunicarii publice;

b) Participa la realizarea materialelor si campaniilor de promovare si comunicare ale INCFC;

c) Desfasoara activitati de copywriting la solicitarea managerului si/sau directorului directiei formare-dezvoltare si/sau sefului serviciului programe europene, marketing;

d) Asigura asistenta in elaborarea mesajelor de comunicare publica a INCFC (adaptate canalelor de comunicare utilizate: newsletter, social media, website s.a.);

e) Asigura asistenta in organizarea si planificarea calendarului de activitati internationale;

f) Asigura asistenta in vederea mentinerii relatiei de comunicare cu retelele internationale la care INCFC este afiliat;

g) Realizeaza materiale de prezentare referitoare la INCFC, precum si la programele si proiectele desfasurate, in vederea utilizarii acestora in comunicarea publica;

h) Realizeaza un raport semestrial cu informatii extrase din platformele de raportare a activitatii de comunicare in mediul online (Google Analytics, Facebook Insights s.a.) cu scopul de a propune strategii de promovare pentru urmatoarea perioada;

i) Asista la actualizarea website-ului Institutului cu informatii despre activitatea curenta in care este implicat;

j) Identifica retelele internationale din domeniul de referinta dar si din cele conexe ale INCFC;

k) Asigura asistenta, pe ariile de competenta, in activitatea curenta a managerului;

l) Participa la realizarea raportului anual de activitate la nivelul Institutului, conform solicitarilor primite din partea directorului general/managerului si de superiorul ierarhic, dupa caz;

INSCRIEREA LA CONCURS:

(1) Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:

a) Formular/cerere de inscriere la concurs adresata Managerului Institutului (document anexat prezentului anunt);

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, afalte in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin caer s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz

d) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;

e) documente care atesta experienta profesionala generala si specifica solicitata pentru ocuparea postului - copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) cazierul judiciar / extrasul de pe cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medical de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) curriculum vitae in format Europass, datat si semnat pe fiecare pagina.

i) alte documente relevante privind domeniul de expertiza solicitat.


(2) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

(3) In cazul documentului prevazut la pct (1) lit. e), candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii interviului.

(4) Actele prevazute la pct.1 lit.b)-d) vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.


Depunerea dosarelor in vederea inscrierii la concurs se realizeaza pana la data de 24.09.2024, ora 17.00, la sediul Institutului National pentru Cercetare si Formare Culturala: Bulevardul Unirii nr.22, sector 3, Bucuresti (in incinta Ministerului Culturii - intrarea din Blvd. Mircea Voda - etaj 2, camera 219), compartimentul Resurse Umane. Persoana de contact este dna. Bologa Elena, tel.: 0721.286.410.

Rezultatele selectarii dosarelor de inscriere se afiseaza la sediul Institutului si pe pagina de internet a acestuia (www.culturadata.ro) pana la data de 26.09.2024, ora 17.00.

Candidatii nemultumiti de rezultatele selectiei dosarelor de inscriere pot depune contestatie pana la data de 27.09.2024, ora 17.00.

Rezultatele contestatiilor se afiseaza la sediul si pe pagina de internet a INCFC (www.culturadata.ro) pana la data de 30.09.2024, ora 17.00.


CALENDARUL CONCURSULUI:

Concursul va consta in:


1. Proba scrisa, ce va consta in redactarea unei lucrari, pe baza bibliografiei date si se va desfasura in data de 01.10.2024, ora 11.00 (fara a se depasi durata maxim admisa de 3 ore) la sediul INCFC din Bulevardul Unirii nr.22, sector 3, Bucuresti (in incinta Ministerului Culturii - intrarea din Blvd. Mircea Voda - etaj 2, camera 229).

Rezultatele probei scrise se afiseaza la sediul si pe pagina de internet a INCFC (www.culturadata.ro) pana la data de 02.10.2024, ora 17.00.

Candidatii nemultumiti pot depune contestatie pana la data de 03.10.2024, ora 17.00.

Rezultatele contestatiilor depuse se afiseaza la sediul si pe pagina de internet a INCFC (www.culturadata.ro) pana la data de 04.10.2024, ora 17.00.


2. Interviul se se va desfasura in data 07.10.2024, ora 11.00, la sediul INCFC din Bulevardul Unirii nr.22, sector 3, Bucuresti (in incinta Ministerului Culturii - intrarea din Blvd. Mircea Voda - etaj 2, camera 229);

Rezultatele interviului se afiseaza la sediul si pe pagina de internet a INCFC (www.culturadata.ro) pana la data de 08.10.2024, ora 17.00.

Candidatii nemultumiti pot depune contestatie pana la data de 09.10.2024, ora 17.00.

Rezultatele contestatiilor depuse se afiseaza la sediul si pe pagina de internet a INCFC (www.culturadata.ro) pana la data de 10.10.2024, ora 17.00.


Rezultatul final al concursului se afiseaza la sediu si pe pagina de internet a INCFC (www.culturadata.ro), pana la data de 11.10.2024, ora 17.00.

BIBLIOGRAFIE SI TEMATICA

concurs pentru ocuparea postului vacant

Secretar PR, gradul I, gradatia baza (S) in cadrul

Serviciului Programe europene, marketing_Compartimentul Marketing, parteneriate, comunicare


1. Hotararea nr. 1069/11.12.2013 privind infiintarea, organizarea si functionarea Institutului National pentru Cercetare si Formare Culturala, cu modificarile si completarile ulterioare;

Tematica: Organizarea si functionarea Institutului National pentru Cercetare si Formare Culturala


2. OMC nr. 2531/21.01.2020 pentru aprobarea Regulamentului de Organizare si Functionare a Institutului National pentru Cercetare si Formare Culturala, cu modificarile si completarile ulterioare;

Tematica: Obiectivele si atributiile Institutului National pentru Cercetare si Formare Culturala, Obiectivele si atributiile Directiei formare-dezvoltare


3. Hotararea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Culturii si Identitatii Nationale, cu modificarile si completarile ulterioare;

Tematica: Organizarea si functionarea Ministerului Culturii


4. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.189/2008 privind managementul institutiilor publice de cultura, cu modificarile si completarile ulterioare;

Tematica: Managementul institutiilor publice de cultura


5. Legea nr. 8/14.03.1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe;

Tematica: Drepturile de autor in institutiile publice de cultura


6. Legea nr. 544 din 12 octombrie 2001 privind liberul acces la informatiile de interes public;

Tematica: Liberul acces la informatiile de interes public


7. Strategia Sectoriala in Domeniul Culturii si Patrimoniului National pentru Perioada 2014-2020, Delia Mucica - coordonator, Anda Becut, Bianca Balsan, Carmen Croitoru, Pirvu Ionica, Virgil Nitulescu, Alexandru Oprea, CCCDC, 2013

Tematica: Cadrul strategic general in domeniul culturii si patrimoniului national


8. Indicatorii UNESCO (CDIS) - Cultura pentru Dezvoltare. Romania - Raportul analitic si tehnic, 2019

Tematica: Indicatorii Cultura pentru Dezvoltare in Romania


9. Strategia Nationala pentru Dezvoltarea Durabila a Romaniei 2030 - https://dezvoltaredurabila.gov.ro/files/public/10000001/Strategia-nationala-pentru-dezvoltarea-durabila-a-Romaniei-2030_002.pdf

Tematica: Obiectivele pentru Dezvoltarea Durabila 2030


10. A New European Agenda for culture - https://ec.europa.eu/culture/document/new-european-agenda-culture-swd2018-267-final

Tematica: O noua agenda europeana pentru cultura - actiuni cheie si obiective


11. Barometrul de Consum Cultural 2022 (coord. conf. univ. dr. Carmen Croitoru, dr. Anda Becut Marinescu)

Tematica: Consum cultural public si non-public post-pandemic


12. Barometrul de Consum Cultural 2019 (coord. conf. univ. dr. Carmen Croitoru, dr. Anda Becut Marinescu)

Tematica: Consum cultural public si non-public


13. Croitoru Carmen, Particularitati ale Marketingului Cultural, Ed. Prouniversitaria, 2017, Bucuresti

Tematica: Particularitatile marketingului cultural


14. Marketing in sectorul public - Philip Kotler si Nancy Lee

Tematica: Marketing in institutiile publice


15. Management and the Arts, Fifth Edition, William J. Byrnes

Tematica: Marketingul cultural


16. Raport de activitate INCFC redactat in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 189/2008, aferent anului 2021;

Tematica: Comunicarea publica si beneficiarii INCFC, Relatii internationale, Programe si proiecte ale INCFC (2021)


17. Raport de activitate INCFC redactat in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 189/2008, aferent anului 2017 - 2022;

Tematica: Comunicarea publica si beneficiarii INCFC, Relatii internationale, Programe si proiecte ale INCFC (2017 - 2022)


18. Raport de activitate INCFC redactat in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 189/2008, aferent anului 2023;

Tematica: Comunicarea publica si beneficiarii INCFC, Relatii internationale, Programe si proiecte ale INCFC (2023)

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Secretar PR - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.